Logitech DriveFX Axial

Data: 2009-04-22 20:11:40
Autor: Grzegorz Różański
Logitech DriveFX Axial
Witam,
Bieda z grami na tego Xa cos juz, wszystko z pierwszej dziesiatki metacritic mam za soba + pare innych tytulow. Pogralbym w cos i tak mnie naszlo moze na kupno kierownicy Logitech DriveFX Axial i Forza 2.
I tutaj mam pytanie, dobre to polaczenie bedzie? Z tego co czytam po necie to stosunek jakosc/cena calkiem spoko, bo nie chce tez ladowac w to duzo kasy. Nie gram normalnie w samochodowki i wiem, ze moze byc trudniej osiagac czasy lepsze niz na padzie, ale mam to gdzies. Chce sobie pojezdzic dla frajdy i ew krecenia czasow tylko na kierownicy. Dobra to kierownica? Alternatywy zbytnio nie widze

pozdrawiam

Data: 2009-04-22 12:00:32
Autor: mariuszborkiet
Logitech DriveFX Axial
axial feedback = wibracje
wibracje sa fajne w padzie
w kierownicy fajny jest force feedback ;-)
chociaz fradje pewnie bedziesz miec, ale jednak chyba lepiej poszukac
tego kolka MSa

Data: 2009-04-22 21:32:03
Autor: Grzegorz Rózanski
Logitech DriveFX Axial

Uzytkownik <mariuszborkiet@gmail.com> napisal w wiadomosci news:940c7c60-8f00-4664-bce1-908be45be87cs21g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

No tak, ale tutaj za 200 z malym hakiem bede mial forze i kierownice, a takto musialbym doplacac juz troche. Nie mam czasu, az tyle na granie, zeby wkladac w kierownice wiecej kasy. No wiec dobre to? Jak jest tym nedznym promieniem skretu, o ktorym wlasnie doczytalem. Tylko 90 stopni w lewo i w prawo??

Data: 2009-04-22 22:01:01
Autor: mariuszborkiet
Logitech DriveFX Axial
On Apr 22, 8:32 pm, "Grzegorz Rózanski" <rad...@tenbit.pl> wrote:
Uzytkownik <mariuszbork...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:940c7c60-8f00-4664-bce1-908be45be87cs21g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]

promieniem skretu, o ktorym wlasnie doczytalem. Tylko 90 stopni w lewo i w

tym to sie nie przejmuj zbytnio - wiekszosc osob narzeka na 720 stopni
w G25, ze za duzo. aha - zdajesz sobie sprawe, ze bez jakiegos stolu
czy czegos w tym rodzaju, do czego przymocujesz kierownice, to bedzie
sie kurzyc?

Data: 2009-04-23 08:43:26
Autor: Grzegorz Rózanski
Logitech DriveFX Axial

Uzytkownik <mariuszborkiet@gmail.com> napisal w wiadomosci news:9856a266-bf1f-4337-9424-03a88f154f07z9g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Tak, raczej z tym problemu nie bedzie, w sumie to zamowilem wczoraj ja, bo znalazlem aukcje za 135 razem z przesylka do tego forza2 za 50 i za przyzwoita cene moze sie tym pobawie. Jak cos to sprzedam, albo rzuce w kat, majatku wielkiego nie stracilem ;)
A jakis inny dobry tytul do kierownicy polecisz? Ciekaw jestem jak ten nowy NfS: Shift bedzie sie sprawowal, bo zapowiada sie na swietna gre do kierownicy i to w sumie stad mnie troche natchnal ten pomysl ;)

Data: 2009-04-23 10:31:06
Autor: dziki
Logitech DriveFX Axial
Użytkownik "Grzegorz Rózanski" <radmor@tenbit.pl> napisał w wiadomości news:gsoq59$kui$1node1.news.atman.pl...

A jakis inny dobry tytul do kierownicy polecisz? Ciekaw jestem jak ten nowy NfS: Shift bedzie sie sprawowal, bo zapowiada sie na swietna gre do kierownicy i to w sumie stad mnie troche natchnal ten pomysl ;)

z tym bywa roznie. Zalezy od tego jak developer zaimplementowal obsluge kierownicy. W niektorych grach jakie gralem choc mialem mozliwosc z jej skorzystania to po mniejszej lub dluzszej chwili wracalem do pada, bo tak beznadziejnie sie na niej jezdzilo.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-04-23 21:08:18
Autor: Grzegorz Różański
Logitech DriveFX Axial
[...]

Ale to co bys polecil wlasnie jeszcze na kierownice? Wzialem w sumie ta Forze
dlatego, ze jest bardzo wysoko w metacritic i zawsze dobre rzeczy slyszalem
o tej grze. Samochodowkami w ogole sie nie interesowalem od czasow
pierwszego NfS ;)

pozdrawiam

Data: 2009-04-24 01:37:22
Autor: mariuszborkiet
Logitech DriveFX Axial
On Apr 23, 8:08 pm, "Grzegorz Różański" <rad...@tenbit.pl> wrote:

Ale to co bys polecil wlasnie jeszcze na kierownice? Wzialem w sumie ta
Forze

NA PEWNO nie GRIDa ;-)
sprobuj Test Drive Unlimited - ponoc fajnie sie w to gra na kolku
bardzo przyjemnie sie jezdzi tez w Midnight Club LA

Data: 2009-04-24 11:36:06
Autor: shmayek
Logitech DriveFX Axial
Grzegorz Różański pisze:
[...]

Polecam Race Pro, dosc wymagajaca gra, niestety nie dla kazdego. Nie wiem jak dziala z DriveFXem, ale z kolkiem MS dziala ok, a z Fanatekiem ponoc rewelacyjnie.

--
shmayek
GT: shm PL

Logitech DriveFX Axial