Logitech LX8 - instalacja pod Linuksem

Data: 2010-06-19 15:27:50
Autor: m4rkiz
Logitech LX8 - instalacja pod Linuksem

"astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> wrote in message news:hvglh6$teb$1usenet.news.interia.pl...
Nabylem na Allegro uzywana mysz bezprzewodowa Logitech LX8. Od trzech lat
intensywnie uzytkuje poprzedniczke: LX7 i jestem z niej niezmiernie
zadowolony (precyzyjna, kilka miesiecy pracuje bez ladowania akumulatorow
AA). Niestety po wyciagnieciu LX8 z koperty spotkalo mnie niemile
zaskoczenie: mysz nie dziala pod Fedora 13 oraz Kubuntu 10.04. LX7
pracowala "out of box". Dorwalem komputer kontrolowany przez Windowsa XP,
niestety rowniez i tu nie dziala, choc system odnajduje nowe urzadzenie i
instaluje do niego sterownik. Sprzedawca kaze zainstalowac aplikacje
Logitecha, cos wyklikac i nacisnac "Connect" na myszy.

afair to sie robilo tak
http://unitstep.net/wordpress/wp-content/uploads/2008/04/logitech-setpoint-connect-utility.png
dopiero to przypisuje nowy odbiornik do myszy 'na stale'

Logitech LX8 - instalacja pod Linuksem