Logitech Z-5500 jaki kabel glosnikowy

Data: 2010-02-08 14:01:50
Autor: m
Logitech Z-5500 jaki kabel glosnikowy
witam,
poniewaz musze juz teraz puscic odpowiednie
kable glosnikowe w scianach, a jescze nie jestem
szczesliwym posiadaczem tego zestawu mam pytanie czy
w glosnikach tej klasy wystarczy zwykly przewod
glosnikowy za 1.5zl/mb z castoramy. Nie mam
audiofilskiego sluchu.

Data: 2010-02-08 14:04:57
Autor: Mariusz Kruk
Logitech Z-5500 jaki kabel glosnikowy
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "m"
[...]

Ważne jest praktycznie tylko jedno - żeby miał jak najmniejsz± oporno¶ć,
czyli był możliwie gruby.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2010-02-08 14:11:50
Autor: m
Logitech Z-5500 jaki kabel glosnikowy
On Mon, 08 Feb 2010 14:04:57 +0100
Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

> [...]
>szczesliwym posiadaczem tego zestawu mam pytanie czy
>w glosnikach tej klasy wystarczy zwykly przewod
>glosnikowy za 1.5zl/mb z castoramy. Nie mam

Ważne jest praktycznie tylko jedno - żeby miał jak najmniejszą
oporność, czyli był możliwie gruby.

hmm, bo oryginalne kable od tego zestawu, ktore obejrzalem sobie w
sklepie to sa 2x0.75, czyli cieniutkie i teraz tez myslalem o takich
samych, kupic grubsze? 2x1.5?

Data: 2010-02-08 14:19:04
Autor: Mariusz Kruk
> [...]
hmm, bo oryginalne kable od tego zestawu, ktore obejrzalem sobie w
sklepie to sa 2x0.75, czyli cieniutkie i teraz tez myslalem o takich

Jak chcesz, możesz zostać i przy 0.75. Ale im dłuższe, tym większe
straty sygnału będziesz mieć. Zwłaszcza je¶li chcesz pu¶cić pierdyliard
metrów w ¶cianie. Z kolei im grubszy kabel, tym sztywniejszy będzie i
mniej wygodny do układania itd.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2010-02-09 13:44:10
Autor: m
Logitech Z-5500 jaki kabel glosnikowy
On Mon, 08 Feb 2010 14:19:04 +0100
Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

Jak chcesz, możesz zostać i przy 0.75. Ale im dłuższe, tym większe
straty sygnału będziesz mieć. Zwłaszcza jeśli chcesz puścić
pierdyliard metrów w ścianie. Z kolei im grubszy kabel, tym
sztywniejszy będzie i mniej wygodny do układania itd.

mam glupie pytanie, czy oznaczenie srednicy (bo rozumiem, ze to
srednica jest) tyczy sie samego miedzianiego przewodu, czy liczone to
jest razem z izolacja?

Data: 2010-02-09 13:52:36
Autor: Mariusz Kruk
[...]

Sam przewód, rzecz jasna. :-)
Poza tym, to nie ¶rednica, tylko pole przekroju wyrażone w mm^2.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2010-02-08 14:20:22
Autor: Grzegorz Prędki
Logitech Z-5500 jaki kabel glosnikowy

hmm, bo oryginalne kable od tego zestawu, ktore obejrzalem sobie w
sklepie to sa 2x0.75, czyli cieniutkie i teraz tez myslalem o takich
samych, kupic grubsze? 2x1.5?

MOzesz kupic grubsze. Cenowo chyba nie wyjdzie sporo wiecej.

Logitech Z-5500 jaki kabel glosnikowy