Data: 2011-03-28 11:59:34 | |
Autor: Tata | |
Logo | |
Jest sobie samochód, marka i model obojętne. Na pokrowcach foteli chciałem mieć wyhaftowane logo marki samochodu, ale okazało się, że muszę mieć zgodę producenta, inaczej firma hafciarska miałaby kłopoty. Rozumiem obawy, że z loga czerpałbym korzyści majątkowe lub stanowiłoby ono antyreklamę, ale ja chcę mieć je tylko jako ozdobnik wnętrza pojazdu. Takie wyhaftowane logo pełniłoby nie przynoszącą mi dochodu funkcję estetyczną, a tak zamiast loga dam wyhaftować na pokrowcach reklamę szrotu.
Z powaĹĽaniem MJ |
|
Data: 2011-03-28 17:13:25 | |
Autor: Lewis | |
Logo | |
W dniu 2011-03-28 11:59, Tata pisze:
Jest sobie samochód, marka i model obojętne. Na pokrowcach foteli Za takie pokrowce w salonie danej marki zapłacisz grube miliony i wtedy będzie to legalne, firma będzie miała reklamę a Ty większa "pałkę" jak ktoś podrobi znak firmowy bez zgody i wiedzy właściciela takiego znaku to grozi za to kryminał. Ot takie są przepisy odnośnie znaków towarowych. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2011-03-28 17:49:54 | |
Autor: kamil d | |
Logo | |
W dniu 2011-03-28 11:59, Tata pisze:
okazało się, że Kto tak powiedział? Producent? Ciekawe co robią z takimi przypadkami: http://www.12v.pl/allegro/vw/czarna.jpg -- kamil d |
|
Data: 2011-03-28 18:21:05 | |
Autor: Papkin | |
Logo | |
Tata wrote:
Jest sobie samochód, marka i model obojętne. Na pokrowcach foteli dobrze ze sobie kupilem bryloczek, zanim idioci kompletnie nie zglupieja, nosze darmowa reklame danej marki i jeszcze im zle znajdz inny zaklad, po cichu, bez rozglosu. |
|
Data: 2011-03-28 23:09:36 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
Logo | |
Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w wiadomości news:4d90b571news.home.net.pl... Tata wrote: To nie jest darmowa reklama marki, to bezprawne użycie znaku firmowego, mogącego podnieść atrakcyjność ( jak widać na załączonym poście) towaru. Zauważ ponadto, że NIKT koledze od pokrowców nie zabrania wymalowania wielgachnego znaku firmy np na masce tegoż samochodu. |
|
Data: 2011-03-29 01:29:06 | |
Autor: to | |
Logo | |
begin Przemysław Czaja
To nie jest darmowa reklama marki, to bezprawne użycie znaku firmowego, Ale jeśli to JA zamawiam i dostarczam wzór do wyhaftowania, to niby jaki konkretnie przepis jest złamany? Zupełnie inną sprawą byłoby, gdyby ta firma wykonywała pokrowce opatrzone zastrzeżonym znakiem towarowym i je radośnie sprzedawała. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-03-29 08:25:11 | |
Autor: Artur\(m\) | |
Logo | |
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d9135e2$0$2438$65785112news.neostrada.pl... begin Przemysław Czaja To jest wyłącznie asekuranctwo firmy, poniekąd zrozumiałe. Gdy "ktoś"wypatrzy to w firmie - może być problem. Ty możesz sobie zrobić haft mercedesa na kurtce pokrowcach i na czym sobie chcesz, nikt Ci złego słowa nie powie. Firma nawet, gdy robi coś jednostkowo, zarabia (nawet gdy formalnie nie zarabia, daje za darmo) - a to już naruszenie prawa. Artur(m) |
|
Data: 2011-03-29 13:21:19 | |
Autor: Tomek | |
Logo | |
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomo¶ci news:4d9135e2$0$2438$65785112news.neostrada.pl... begin Przemysław Czaja Jest jeszcze jeden aspekt - firma dba o markę. Wyhaftowanie znaku firmowego na jakim¶ badziewiu może szkodzić wizerunkowi marki. St±d zastrzeżenia, że nie wolno używać dowolnie znaków towarowych. To podpada pod fałszowanie towaru - jest karalne, a sfałszowany towar - niszczony. Tomek |
|
Data: 2011-03-29 22:07:33 | |
Autor: jerzu | |
Logo | |
On Tue, 29 Mar 2011 13:21:19 +0200, "Tomek" <kuki543@wp.pl> wrote:
Jest jeszcze jeden aspekt - firma dba o markę. Wyhaftowanie znaku firmowego na jakim¶ badziewiu może szkodzić wizerunkowi marki. W temacie tego w±tku: jak sobie wyhaftuje logo, dajmy na to, Opla na fotelach Opla Vectry, to zaszkodzi to wizerunkowi firmy Opel? -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2011-03-30 11:12:06 | |
Autor: Grejon | |
Logo | |
W dniu 2011-03-29 22:07, jerzu pisze:
W temacie tego w±tku: jak sobie wyhaftuje logo, dajmy na to, Opla na Jak "wyhaftujesz" to może nie zaszkodzi wizerunkowi tylko samochodowi ;) Sorry, NMSP -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:grejon@jabber.aster.pl Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi |
|
Data: 2011-03-30 19:43:21 | |
Autor: jerzu | |
Logo | |
On Wed, 30 Mar 2011 11:12:06 +0200, Grejon <grejon83@gmail.com> wrote:
Jak "wyhaftujesz" to może nie zaszkodzi wizerunkowi tylko samochodowi ;) Aż tak zdolny to ja nie jestem, nie potrafię tak sobie "wyhaftować" loga żadnego koncernu moto :P -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2011-04-04 12:29:52 | |
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] | |
Logo | |
W dniu 2011-03-29 22:07, jerzu pisze:
On Tue, 29 Mar 2011 13:21:19 +0200, "Tomek"<kuki543@wp.pl> wrote: Zakaz używania logotypu bez zgody wynika z troski o to, aby wła¶ciciel logotypu miał możliwo¶ć zweryfikowania, czy logotyp spełnia wymagania Systemu Identyfikacji Wizualnej (SIW). A taki system okre¶la najczę¶ciej bardzo wiele aspektów - kolorystyka logotypu, tła na którym może występować, obszarów ochronnych itp. Jesli kto¶ taki system wdraża, to musi mieć też możliwo¶ć jego egzekwowania. Tu możesz sobie obejrzeć przykładowy SIW: http://www.uni.wroc.pl/o-nas/system-identyfikacji-wizualnej/podręcznik-użytkownika -- Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl -- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- -- MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ! |
|
Data: 2011-04-04 09:59:21 | |
Autor: Artur\(m\) | |
Logo | |
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d91c0c7$0$2499$65785112news.neostrada.pl... nie wolno używać dowolnie znaków towarowych. To podpada pod fałszowanie towaru - jest karalne, a sfałszowany towar - niszczony. Raczej bym powiedział o nieuprawnionym użyciu znaku firmowego, a nie fałszowanie. Artur(m) |