Logo Wojska Polskiego

Data: 2009-08-17 14:55:27
Autor: plazoVic
Logo Wojska Polskiego
http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article431823/Kombatanci_Armia_to_nie_coca_cola.html

Nawet zgrabne to logo. Tylko po co? Co oni beda z nim robic? Na mundur sobie naszyja? Moze przy biurze przepustek powiesza? Na samochodach beda malowac?

To logo jest im chyba potrzebne do umieszczania na billboardach... ale za 22 tysie? Troche drogo...

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-17 07:50:37
Autor: Antenka
Logo Wojska Polskiego
On> To logo jest im chyba potrzebne do umieszczania na billboardach...
ale
za 22 tysie? Troche drogo...

Rzeczywiście jakieś dziwaczne to logo :)

Antenka

P.s. A jak na plaży? Słońce praży hmm? :D

Data: 2009-08-17 22:45:25
Autor: plazoVic
Logo Wojska Polskiego
Antenka пишет:
P.s. A jak na plaży? Słońce praży hmm? :D

Mam tutaj takie zajebiste jezioro. Jezdze tam codziennie (o ile jest pogoda). Dzisiaj slonce prazylo :) Bylo bosko :)
Uwielbiam kopnac sie na Chechlo (smieszna nazwa, ale nie ja wymyslalem), wsunac loda, wypic piwko i pomoczyc dupke w wodzie :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-17 13:48:45
Autor: Antenka
Logo Wojska Polskiego
On 17 Sie, 22:45, plazoVic <bjor...@o2.pl> wrote:
> [...]
Uwielbiam kopnac sie na Chechlo (smieszna nazwa, ale nie ja wymyslalem),
wsunac loda, wypic piwko i pomoczyc dupke w wodzie :)

Skorpiony powinny wygrzewać się na piasku lub skale, a nie dupkę
moczyć w wodzie :D

Antenka

Data: 2009-08-17 23:05:42
Autor: plazoVic
Logo Wojska Polskiego
Antenka пишет:
Skorpiony powinny wygrzewać się na piasku lub skale, a nie dupkę
moczyć w wodzie :D

Oj, dupke pomoczyc to wspaniala rzecz... :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-17 14:20:31
Autor: Antenka
Logo Wojska Polskiego
On 17 Sie, 23:05, plazoVic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> Skorpiony powinny wygrzewać się na piasku lub skale, a nie dupkę
> moczyć w wodzie :D

Oj, dupke pomoczyc to wspaniala rzecz... :)

--
plazoVic

sweet laziness? :)

Antenka

Data: 2009-08-17 23:36:23
Autor: plazoVic
Logo Wojska Polskiego
Antenka пишет:
sweet laziness? :)

Laqzing on the Sunday afternoon... jak spiewal nam pieknie F. Mercury...

--
plazoVic

Data: 2009-08-17 14:38:21
Autor: Antenka
Logo Wojska Polskiego
On 17 Sie, 23:36, plazoVic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> sweet laziness? :)

Laqzing on the Sunday afternoon... jak spiewal nam pieknie F. Mercury...

--
plazoVic

mmmmm...mĂłj idol :)

Antenka

Data: 2009-08-17 22:25:14
Autor: Piotr
Logo Wojska Polskiego
Dnia Mon, 17 Aug 2009 14:55:27 +0200, plazoVic napisał(a):

[...]

Jest firma musi być logo... 22 tyś, to zapewne niewielki fragment
tego, co jakis krewny i znajomy krolika wymisakuje za całość, czyli
kampanię promocyjną.
Piotr

Data: 2009-08-18 10:40:40
Autor: matusm
Logo Wojska Polskiego

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h6bkm9$lft$1mx1.internetia.pl...
[...]

Esbeckie emerytury min 5 tys widocznie za malo
a do tego chca dac  zarobic konfidentom Misiakom na wdrazanie logo a to juz beda duzo wyzsze kwoty jak te 22 tys bo,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Logo Wojska Polskiego