Logo Wojska Polskiego

Data: 2009-08-17 07:50:37
Autor: Antenka
Logo Wojska Polskiego
On> To logo jest im chyba potrzebne do umieszczania na billboardach...
ale
za 22 tysie? Troche drogo...

Rzeczywi¶cie jakie¶ dziwaczne to logo :)

Antenka

P.s. A jak na pla¿y? S³oñce pra¿y hmm? :D

Data: 2009-08-17 22:45:25
Autor: plazoVic
Logo Wojska Polskiego
Antenka пишет:
P.s. A jak na plaży? Słońce praży hmm? :D

Mam tutaj takie zajebiste jezioro. Jezdze tam codziennie (o ile jest pogoda). Dzisiaj slonce prazylo :) Bylo bosko :)
Uwielbiam kopnac sie na Chechlo (smieszna nazwa, ale nie ja wymyslalem), wsunac loda, wypic piwko i pomoczyc dupke w wodzie :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-17 13:48:45
Autor: Antenka
Logo Wojska Polskiego
On 17 Sie, 22:45, plazoVic <bjor...@o2.pl> wrote:
> [...]
Uwielbiam kopnac sie na Chechlo (smieszna nazwa, ale nie ja wymyslalem),
wsunac loda, wypic piwko i pomoczyc dupke w wodzie :)

Skorpiony powinny wygrzewaæ siê na piasku lub skale, a nie dupkê
moczyæ w wodzie :D

Antenka

Data: 2009-08-17 23:05:42
Autor: plazoVic
Logo Wojska Polskiego
Antenka пишет:
Skorpiony powinny wygrzewać się na piasku lub skale, a nie dupkę
moczyć w wodzie :D

Oj, dupke pomoczyc to wspaniala rzecz... :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-17 14:20:31
Autor: Antenka
Logo Wojska Polskiego
On 17 Sie, 23:05, plazoVic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> Skorpiony powinny wygrzewać się na piasku lub skale, a nie dupkę
> moczyć w wodzie :D

Oj, dupke pomoczyc to wspaniala rzecz... :)

--
plazoVic

sweet laziness? :)

Antenka

Data: 2009-08-17 23:36:23
Autor: plazoVic
Logo Wojska Polskiego
Antenka пишет:
sweet laziness? :)

Laqzing on the Sunday afternoon... jak spiewal nam pieknie F. Mercury...

--
plazoVic

Data: 2009-08-17 14:38:21
Autor: Antenka
Logo Wojska Polskiego
On 17 Sie, 23:36, plazoVic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> sweet laziness? :)

Laqzing on the Sunday afternoon... jak spiewal nam pieknie F. Mercury...

--
plazoVic

mmmmm...mój idol :)

Antenka