Logo precla - ma ktoś?

Data: 2009-05-21 20:21:43
Autor: Ryszard Mikke
Logo precla - ma ktoś?
Ma ktoś plik Corela z logo precla, o tym: http://www.solar.blurp.org/FAQ_precel/pics/logo2.gif

U Solara jest tylko gif i pusty odsyłacz niestety.

rmikke

Data: 2009-05-21 21:13:21
Autor: Ryszard Mikke
Logo precla - ma ktoś?
Ryszard Mikke <rmikke.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Ma ktoś plik Corela z logo precla, o tym: http://www.solar.blurp.org/FAQ_precel/pics/logo2.gif

U Solara jest tylko gif i pusty odsyłacz niestety.

Ha! Wyguglałem i sciągnąłem.

Leży tu:
http://www.mikemtb.neostrada.pl/files/logo_precla.zip
cały zbiór, i jest coś w Corelu, mam nadzieję,
że to wersja "warszawska", bo nie mam czym obejrzeć :)

rmikke

Data: 2009-05-21 22:28:34
Autor: Ryszard Mikke
Logo precla - ma ktoś?
Ryszard Mikke <rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Ryszard Mikke <rmikke.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Ma ktoś plik Corela z logo precla, o tym: > http://www.solar.blurp.org/FAQ_precel/pics/logo2.gif

> [...]

cały zbiór, i jest coś w Corelu, mam nadzieję,
że to wersja "warszawska", bo nie mam czym obejrzeć :)

URWAĆ NAĆ!!!!!
W Corelu chyba do tej pory nie wpadli na pomysł darmowej przeglądarki
do ichnich formatów. 400MB wersji próbnej Corel Suite musiałem sciągnąć
i zainstalować, żeby ten w ząbek czesany plik obejrzeć.

Ale TAK, jestem posiadaczem wersji wektorowej logo precla,
jakby ktoś potrzebował to link jest powyżej.

rmikke

Data: 2009-05-22 00:38:01
Autor: click
Logo precla - ma ktoś?
Ryszard Mikke pisze:

[...]

w zabek czesany, to byl w 1991 roku, kiedy pltery nie chwytaly okregow ;)
i po co sie meczyc?
jak chcesz to ci zrobie pdf jesli tylko znajde chwile czasu ;)

Ale TAK, jestem posiadaczem wersji wektorowej logo precla,
jakby ktoś potrzebował to link jest powyżej.

eps tez jest skalowany
ale magikom od drukowania/wycinania na/z folii wystarczy teraz pdf

--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
czerwone światła, torowiska tramwajowe...

Data: 2009-05-21 22:49:09
Autor: Ryszard Mikke
Logo precla - ma ktoś?
click <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał(a):
Ryszard Mikke pisze:

> [...]

eps tez jest skalowany
ale magikom od drukowania/wycinania na/z folii wystarczy teraz pdf

Nie, dzięki, ja plik już mam, tylko wystąpił drobny problem ze sprawdzeniem,
co właściwie mam ;) Juz rozwiązany. Nie metodologią ITIL
http://blip.pl/s/10084813 :D
...ale strasznie mnie kusiło.

rmikke

Data: 2009-05-21 23:27:16
Autor: Szprota aka Stefandora
Logo precla - ma ktoś?
Ryszard Mikke wrote:
[...]

Jak już będziesz produkować dla siebie, możesz również dla mnie?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-05-21 21:42:27
Autor: Ryszard Mikke
Logo precla - ma ktoś?
Szprota aka Stefandora <stefandora@onet.eu> napisał(a):
Ryszard Mikke wrote:
> [...]
> że to wersja "warszawska", bo nie mam czym obejrzeć :)

Jak już będziesz produkować dla siebie, możesz również dla mnie?

Na razie nic nie produkuję, być może wyjdzie z tego nadruk na kamizelce
odblaskowej (prawdopodobnie mało rowerowej - patrz wątek o niebieskiej
kamizelce http://tnij.com/y2G5S ) i podejrzewam, że nie jesteś zainteresowana ;)

Z drugiej strony, jakby ktoś chciał produkować nalepki, to też byłbym zainteresowany. Jeszcze ktoś?

rmikke

Data: 2009-05-22 00:17:59
Autor: scooby
Logo precla - ma ktoś?
Ryszard Mikke pisze:

Z drugiej strony, jakby ktoś chciał produkować nalepki, to też byłbym zainteresowany. Jeszcze ktoś?

masa ludzi, szczególnie kierowcy parkujący dzisiaj na krakowskich śmieszkach, których byłem zmuszony dzisiaj użyć - ścieżek, nie kierowców. enyłej, pasowałyby im do szyb, lusterek, może gdzieś jeszcze. Koniecznie z jakimś kulturalnym hasłem moralizatorskim.

a tak na serio to kilka by się przydao

pzdr, scby

Data: 2009-05-21 22:31:24
Autor: Ryszard Mikke
Logo precla - ma ktoś?
scooby <scooby@gazeta.pl> napisał(a):
Ryszard Mikke pisze:

> [...]

masa ludzi, szczególnie kierowcy parkujący dzisiaj na krakowskich śmieszkach, których byłem zmuszony dzisiaj użyć - ścieżek, nie kierowców. enyłej, pasowałyby im do szyb, lusterek, może gdzieś jeszcze. Koniecznie z jakimś kulturalnym hasłem moralizatorskim.

Yyy... Ale mówimy o logo precla, do naklejenia SOBIE na rowerze,
samochodzie i w ogóle gdzie wola. Vlepka z morałem dla łosi
to trochę inna bajka.

rmikke

Data: 2009-05-22 08:52:07
Autor: scooby
Logo precla - ma ktoś?
Ryszard Mikke pisze:

Yyy... Ale mówimy o logo precla, do naklejenia SOBIE na rowerze,
samochodzie i w ogóle gdzie wola. Vlepka z morałem dla łosi
to trochę inna bajka.

ale przynajmniej wiedziałby gdzie można podyskutować :)

masz to gdzie wydrukować ?

pzdr, scby

Data: 2009-05-23 09:53:00
Autor: Ryszard Mikke
Logo precla - ma ktoś?
Ryszard Mikke pisze:

> Yyy... Ale mówimy o logo precla, do naklejenia SOBIE na rowerze,
> samochodzie i w ogóle gdzie wola. Vlepka z morałem dla łosi
> to trochę inna bajka.

ale przynajmniej wiedziałby gdzie można podyskutować :)

Chcesz nam tu wściekłe trolle sciągać???

masz to gdzie wydrukować ?

A to zależy ile i po ile...

rmikke

Data: 2009-05-21 22:25:26
Autor: szaman
Logo precla - ma ktoś?
Ryszard Mikke wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
Ma ktoś plik Corela z logo precla, o tym: http://www.solar.blurp.org/FAQ_precel/pics/logo2.gif

u mnie też tylko gify lub jotpegi

sz

Data: 2009-05-21 22:51:56
Autor: Frankie
Logo precla - ma ktoś?
Ryszard Mikke pisze:
Ma ktoś plik Corela z logo precla, o tym: http://www.solar.blurp.org/FAQ_precel/pics/logo2.gif

Jeżeli Cie to zadowoli to mam tiff:
http://www.atelierbrasil.pl/logo2.tiff

--
pzdr,
frankie.

Data: 2009-05-22 01:29:53
Autor: Rafał Wawrzycki
Logo precla - ma ktoś?
Dnia 21 maj 2009 w liście [news:gv4d4n$r6t$1inews.gazeta.pl] Ryszard Mikke [rmikke.WYTNIJ@gazeta.pl] napisał(a):

Ma ktoś plik Corela z logo precla, o tym:

Jak widzę już po ptakach, ale...

http://www.sendspace.pl/file/WDCmLFLo/

Nie wiem co to, ale wrzuciłem kiedyś na rowery.cayco.pl. Całkiem możliwe, że to to, czego szukasz...

--
Pozdrawiam, Rafał W.

Data: 2009-05-22 12:13:15
Autor: Chmiel