Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Logowanie Inteligo

Logowanie Inteligo

Data: 2020-05-22 21:08:55
Autor: cef
Logowanie Inteligo
Dzisiaj pojawił się problem z logowaniem do Inteligo.
Przy logowaniu po wpisaniu identyfikatora i zatwierdzeniu
wracało do strony z identyfikatorem. Problem dotyczy przeglądarki Firefox
i to nie każdej, bo na innym komputerze z tą samą wersją Firefoxa
działało normalnie. Sprawdzałem dwa różnie konta i to nie była kwestia
danego loginu, tylko właśnie przeglądarki. Można się zalogować na IE i Chromie.
Infolinia twierdzi, że mieli dziś takie zgłoszenia i na razie nie wiadomo
o co chodzi. Wczoraj działało, nic nie instalowałem, nic się chyba nie aktualizowało,
a skoro problem dotyczy tez innych użytkowników, to co może powodować takie efekty?

Data: 2020-05-22 21:16:31
Autor: Kamil Jońca
Logowanie Inteligo
cef <cezfar@interia.pl> writes:

Dzisiaj pojawił się problem z logowaniem do Inteligo.
Przy logowaniu po wpisaniu identyfikatora i zatwierdzeniu
wracało do strony z identyfikatorem. Problem dotyczy przeglądarki Firefox

Firefox under Win czy under Linux czy jeszcze coś innego?

Przed chwilą "Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:76.0) Gecko/20100101 Firefox/76.0"
Zalogował się bez problemu.

KJ
--
http://stopstopnop.pl/stop_stopnop.pl_o_nas.html

Data: 2020-05-22 22:47:51
Autor: Waldek
Logowanie Inteligo
W dniu 2020-05-22 o 21:16, Kamil Jońca pisze:
cef <cezfar@interia.pl> writes:

Dzisiaj pojawił się problem z logowaniem do Inteligo.
Przy logowaniu po wpisaniu identyfikatora i zatwierdzeniu
wracało do strony z identyfikatorem. Problem dotyczy przeglądarki Firefox

Firefox under Win czy under Linux czy jeszcze coś innego?

Przed chwilą "Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:76.0) Gecko/20100101 Firefox/76.0"
Zalogował się bez problemu.


Win7 (64) - FF Version 76.0.1 (64)

Również bez problemu

Pozdro

Data: 2020-05-22 23:01:18
Autor: cef
Logowanie Inteligo
W dniu 2020-05-22 o 22:47, Waldek pisze:
W dniu 2020-05-22 o 21:16, Kamil Jońca pisze:
cef <cezfar@interia.pl> writes:

Dzisiaj pojawił się problem z logowaniem do Inteligo.
Przy logowaniu po wpisaniu identyfikatora i zatwierdzeniu
wracało do strony z identyfikatorem. Problem dotyczy przeglądarki Firefox

Firefox under Win czy under Linux czy jeszcze coś innego?

Przed chwilą "Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:76.0) Gecko/20100101 Firefox/76.0"
Zalogował się bez problemu.


Win7 (64) - FF Version 76.0.1 (64)

Również bez problemu

Win10 (64) - FF Version 76.0.1 (64)

Intrygujące jest to, że na jednym laptopie działa,
a na drugim nie (w tej samej sieci). Ta sama wersja i tez Win10.
Na tym działającym nawet więcej śmieci poinstalowanych.
Konsultant mówił, że mieli już dzisiaj takie zgłoszenia-
opisał dokładnie to co u mnie, więc sądzę, że to nie tylko mój problem

Data: 2020-05-22 23:06:46
Autor: cef
Logowanie Inteligo
W dniu 2020-05-22 o 23:01, cef pisze:

Win10 (64) - FF Version 76.0.1 (64)

Intrygujące jest to, że na jednym laptopie działa,
a na drugim nie (w tej samej sieci). Ta sama wersja i tez Win10.
Na tym działającym nawet więcej śmieci poinstalowanych.
Konsultant mówił, że mieli już dzisiaj takie zgłoszenia-
opisał dokładnie to co u mnie, więc sądzę, że to nie tylko mój problem

Oczywiście takie standardowe kroki jak włączenie i wyłączenie
komputera, likwidacja ciasteczek i wyłączenie dodatków,
logowanie bezpośrednio ze strony banku  juz
przeszedłem zanim zadzwoniłem na infolinię.

Data: 2020-05-24 13:45:10
Autor: cef
Logowanie Inteligo
W dniu 2020-05-22 o 23:06, cef pisze:
W dniu 2020-05-22 o 23:01, cef pisze:

Win10 (64) - FF Version 76.0.1 (64)

Intrygujące jest to, że na jednym laptopie działa,
a na drugim nie (w tej samej sieci). Ta sama wersja i tez Win10.
Na tym działającym nawet więcej śmieci poinstalowanych.
Konsultant mówił, że mieli już dzisiaj takie zgłoszenia-
opisał dokładnie to co u mnie, więc sądzę, że to nie tylko mój problem

Oczywiście takie standardowe kroki jak włączenie i wyłączenie
komputera, likwidacja ciasteczek i wyłączenie dodatków,
logowanie bezpośrednio ze strony banku  juz
przeszedłem zanim zadzwoniłem na infolinię.

Widać prace konserwacyjne może pomogły -
ja nic nie zrobiłem i zaczęło działać.

Data: 2020-05-23 07:52:38
Autor: J.F.
Logowanie Inteligo
Dnia Fri, 22 May 2020 21:08:55 +0200, cef napisał(a):
Dzisiaj pojawił się problem z logowaniem do Inteligo.
Przy logowaniu po wpisaniu identyfikatora i zatwierdzeniu
wracało do strony z identyfikatorem. Problem dotyczy przeglądarki Firefox
i to nie każdej, bo na innym komputerze z tą samą wersją Firefoxa
działało normalnie. Sprawdzałem dwa różnie konta i to nie była kwestia
danego loginu, tylko właśnie przeglądarki. Można się zalogować na IE i Chromie.
Infolinia twierdzi, że mieli dziś takie zgłoszenia i na razie nie wiadomo
o co chodzi. Wczoraj działało, nic nie instalowałem, nic się chyba nie aktualizowało,
a skoro problem dotyczy tez innych użytkowników, to co może powodować takie efekty?

wyczysc cache przegladarki, w FF jest to troche ukryte.

J.

Data: 2020-05-23 08:07:42
Autor: cef
Logowanie Inteligo
W dniu 2020-05-23 o 07:52, J.F. pisze:
Dnia Fri, 22 May 2020 21:08:55 +0200, cef napisał(a):
Dzisiaj pojawił się problem z logowaniem do Inteligo.
Przy logowaniu po wpisaniu identyfikatora i zatwierdzeniu
wracało do strony z identyfikatorem. Problem dotyczy przeglądarki Firefox
i to nie każdej, bo na innym komputerze z tą samą wersją Firefoxa
działało normalnie. Sprawdzałem dwa różnie konta i to nie była kwestia
danego loginu, tylko właśnie przeglądarki. Można się zalogować na IE i
Chromie.
Infolinia twierdzi, że mieli dziś takie zgłoszenia i na razie nie wiadomo
o co chodzi. Wczoraj działało, nic nie instalowałem, nic się chyba nie
aktualizowało,
a skoro problem dotyczy tez innych użytkowników, to co może powodować
takie efekty?

wyczysc cache przegladarki, w FF jest to troche ukryte.

To zrobiłem w pierwszej kolejności.
Miałem kiedyś podobną sytuację w BZWBK
(logowałęm się, ale nie możńa było wyświetlać czy pobrać nic)
  i konsultant telefonicznie kazał mi pozmieniać jakieś ustawienia wewnątrz
przeglądarki. Jedyne co podejrzewam, to co chwilę mi się ładuje w FF to jakieś ustawienia Szafiru do podpisu elektronicznego, bo ostatnio często wchodzę do ZUS,
ale teraz mam wyczyszczone wszystko i nie pomogło.

Logowanie Inteligo

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona