Data: 2020-05-22 21:08:55 | |
Autor: cef | |
Logowanie Inteligo | |
Dzisiaj pojawił się problem z logowaniem do Inteligo.
Przy logowaniu po wpisaniu identyfikatora i zatwierdzeniu wracało do strony z identyfikatorem. Problem dotyczy przeglądarki Firefox i to nie każdej, bo na innym komputerze z tą samą wersją Firefoxa działało normalnie. Sprawdzałem dwa różnie konta i to nie była kwestia danego loginu, tylko właśnie przeglądarki. Można się zalogować na IE i Chromie. Infolinia twierdzi, że mieli dziś takie zgłoszenia i na razie nie wiadomo o co chodzi. Wczoraj działało, nic nie instalowałem, nic się chyba nie aktualizowało, a skoro problem dotyczy tez innych użytkowników, to co może powodować takie efekty? |
|
Data: 2020-05-22 21:16:31 | |
Autor: Kamil Jońca | |
Logowanie Inteligo | |
cef <cezfar@interia.pl> writes:
Dzisiaj pojawił się problem z logowaniem do Inteligo. Firefox under Win czy under Linux czy jeszcze coś innego? Przed chwilą "Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:76.0) Gecko/20100101 Firefox/76.0" Zalogował się bez problemu. KJ -- http://stopstopnop.pl/stop_stopnop.pl_o_nas.html |
|
Data: 2020-05-22 22:47:51 | |
Autor: Waldek | |
Logowanie Inteligo | |
W dniu 2020-05-22 o 21:16, Kamil Jońca pisze:
cef <cezfar@interia.pl> writes: Win7 (64) - FF Version 76.0.1 (64) Również bez problemu Pozdro |
|
Data: 2020-05-22 23:01:18 | |
Autor: cef | |
Logowanie Inteligo | |
W dniu 2020-05-22 o 22:47, Waldek pisze:
W dniu 2020-05-22 o 21:16, Kamil Jońca pisze: Win10 (64) - FF Version 76.0.1 (64) Intrygujące jest to, że na jednym laptopie działa, a na drugim nie (w tej samej sieci). Ta sama wersja i tez Win10. Na tym działającym nawet więcej śmieci poinstalowanych. Konsultant mówił, że mieli już dzisiaj takie zgłoszenia- opisał dokładnie to co u mnie, więc sądzę, że to nie tylko mój problem |
|
Data: 2020-05-22 23:06:46 | |
Autor: cef | |
Logowanie Inteligo | |
W dniu 2020-05-22 o 23:01, cef pisze:
Win10 (64) - FF Version 76.0.1 (64) Oczywiście takie standardowe kroki jak włączenie i wyłączenie komputera, likwidacja ciasteczek i wyłączenie dodatków, logowanie bezpośrednio ze strony banku juz przeszedłem zanim zadzwoniłem na infolinię. |
|
Data: 2020-05-24 13:45:10 | |
Autor: cef | |
Logowanie Inteligo | |
W dniu 2020-05-22 o 23:06, cef pisze:
W dniu 2020-05-22 o 23:01, cef pisze: Widać prace konserwacyjne może pomogły - ja nic nie zrobiłem i zaczęło działać. |
|
Data: 2020-05-23 07:52:38 | |
Autor: J.F. | |
Logowanie Inteligo | |
Dnia Fri, 22 May 2020 21:08:55 +0200, cef napisał(a):
Dzisiaj pojawił się problem z logowaniem do Inteligo. wyczysc cache przegladarki, w FF jest to troche ukryte. J. |
|
Data: 2020-05-23 08:07:42 | |
Autor: cef | |
Logowanie Inteligo | |
W dniu 2020-05-23 o 07:52, J.F. pisze:
Dnia Fri, 22 May 2020 21:08:55 +0200, cef napisał(a): To zrobiłem w pierwszej kolejności. Miałem kiedyś podobną sytuację w BZWBK (logowałęm się, ale nie możńa było wyświetlać czy pobrać nic) i konsultant telefonicznie kazał mi pozmieniać jakieś ustawienia wewnątrz przeglądarki. Jedyne co podejrzewam, to co chwilę mi się ładuje w FF to jakieś ustawienia Szafiru do podpisu elektronicznego, bo ostatnio często wchodzę do ZUS, ale teraz mam wyczyszczone wszystko i nie pomogło. |
|