Logowanie do Getin'a

Data: 2010-01-02 11:14:15
Autor: Valdi
Logowanie do Getin'a
Czy u szanownego grona również występują problemy z logowaniem na konto w
getinie, czy tylko ja mam pecha? :)

Pozdrawiam i dziękuję za info.

Data: 2010-01-02 02:50:07
Autor: Clegan
Logowanie do Getin'a
On 2 Sty, 11:14, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
Czy u szanownego grona również występują problemy z logowaniem na konto w
getinie, czy tylko ja mam pecha? :)

Pozdrawiam i dziękuję za info.

Sprawdziłem - faktycznie wyświetla się pusta strona.

Data: 2010-01-02 11:52:29
Autor: Valdi
Logowanie do Getin'a
"Clegan"

Sprawdziłem - faktycznie wyświetla się pusta strona.

No to wygląda na to, że coś panowie z getina dłubią. Przed świętami była
notka, że system będzie Offline do soboty 2 stycznia do godz. 10. Jak widać
mają już obsuwę ponad 2 godzin. No nic czekam cierpliwie aż zacznie to
działać :)

Data: 2010-01-02 11:37:25
Autor: wiatrak
Logowanie do Getin'a

Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości news:hhn4or$65l$1news.interia.pl...
Czy u szanownego grona również występują problemy z logowaniem na konto w
getinie, czy tylko ja mam pecha? :)

Pozdrawiam i dziękuję za info.

Logowanie? Nie ma takiej strony.

wiatrak

Data: 2010-01-02 11:48:24
Autor: Valdi
Logowanie do Getin'a
"wiatrak" news:hhn645$9og$1node1.news.atman.pl

Logowanie? Nie ma takiej strony.

Dzięki. U mnie takie same objawy.

Data: 2010-01-02 11:53:59
Autor: Valdi
Logowanie do Getin'a
"Valdi" news:hhn4or$65l$1news.interia.pl

[ciach]

Już działa! :)

Data: 2010-01-02 11:55:22
Autor: Valdi
Logowanie do Getin'a
"Valdi" news:hhn73c$8ni$1news.interia.pl

Już działa! :)

Ale odsetek nie naliczyli :(

Data: 2010-01-02 12:04:40
Autor: wiatrak
Logowanie do Getin'a

Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości news:hhn75v$8tg$1news.interia.pl...
"Valdi" news:hhn73c$8ni$1news.interia.pl

Już działa! :)

Ale odsetek nie naliczyli :(

Ja tez oczekuję na moje 5 groszy odsetek.. W końcu mam u nich na ROR astronomiczną kwotę 66 złotych. Bez tych odsetek budżet mi się nie dopnie.

wiatrak

Data: 2010-01-02 12:37:11
Autor: Valdi
Logowanie do Getin'a
"wiatrak" news:hhn7nd$9un$1node1.news.atman.pl

Ja tez oczekuję na moje 5 groszy odsetek.. W końcu mam u nich na ROR
astronomiczną kwotę 66 złotych. Bez tych odsetek budżet mi się nie dopnie.

:)

Data: 2010-01-03 19:30:41
Autor: Lukasz W.
Logowanie do Getin'a
Już działa! :)

Ale odsetek nie naliczyli :(

dzis w południe naliczyli
u nich swięto jak coś robią na czas...

L.W.

Data: 2010-01-03 20:16:34
Autor: wiatrak
Logowanie do Getin'a

Użytkownik "Lukasz W." <wujko_NO_SPAM_@interia.pl> napisał w wiadomości news:hhqnta$dle$1atlantis.news.neostrada.pl...
Już działa! :)

Ale odsetek nie naliczyli :(

dzis w południe naliczyli
u nich swięto jak coś robią na czas...

 Dzisiaj o godz. 10:03 dostałem smsa o zmianie salda w związku z naliczeniem 6 groszy odsetek. Soooolidny bank.

wiatrak

Data: 2010-01-02 12:03:52
Autor: Bogdan B.
Logowanie do Getin'a