Logowanie do dawnego Raifiego

Data: 2019-11-03 07:01:23
Autor: Dawid Rutkowski
Logowanie do dawnego Raifiego
Zacznij się przyzwyczajać do francuskiego banku.
A może chcesz coś lepszego?

Data: 2019-11-03 16:43:42
Autor: cef
Logowanie do dawnego Raifiego
Zacznij się przyzwyczajać do francuskiego banku.
A może chcesz coś lepszego?

W zasadzie zachowałem to konto z powodu karty eurowej.
Zostało mi tam też kilka lokat, bardziej jako tymczasowa blokada
środków niż jakieś tam oszczędzanie.
Dopóki wszystko działa, to niech sobie konto zostanie i nie przeszkadza
mi jego francuskie działanie.
Ale nie lubię jak nie ma dostępu czyli jak nie działa.

Data: 2019-11-03 08:22:09
Autor: Dawid Rutkowski
Logowanie do dawnego Raifiego
To pół biedy, współczuję tym, co raifiego mieli jako główny bank.
Kartę euro tak samo dobrą jak ex. raifi można mieć za darmo w N26 czy kantorze aliora.
Lokaty - to wiadomo, że problem w realizacji zasady "uciekaj z kasą z banku w trakcie fuzji - czy to przejmującego czy przejmowanego". Ale raczej nie zginą.
Teraz też milek łyka eurobank, zobaczymy jak im to pójdzie - też mam problem, bo w miarę poważnego banku z prównywalną - 2,7% - ofertą brak.
A francuskiego banku używam tylko do zwrotów na kartę debetową (płacone było oczywiście kredytówką) - księgują następnego dnia z samego rana, więc jeszcze tego samego dnia mogę mieć tą kasę w innym banku.

Data: 2019-11-03 18:50:58
Autor: cef
[...]

Tego się nie obawiam, choć kiedyś zalogowałem się w dniu wznowienia lokaty
i brakowało tej jednej w saldzie lokat :-)
Bardziej chciałbym się zalogowac, żeby zobaczyć ile mi zostało euro,
bo 7-8 lisopada planuję użyć karty i chciałbym wiedzieć na ile mnie stać.
A obawiam się, że stary certyfikat do www ma datę do 2 listopada i jak dopiero 12 się przenoszą, to przez te kilka dni nie będzie dostępu.

[...]

Ja w zasadzie pozostałem przy najstarszych rachunkach jakie miałem,
a te inne to z reguły się zakładały jako towarzyszące do lokat.
A potem jak jeden bank łykał inny to czekałem co się stanie i czy mi się spodoba.

Logowanie do dawnego Raifiego