Logowanie do windowsa ( bez logowania )

Data: 2015-07-17 16:02:27
Autor: roman
Logowanie do windowsa ( bez logowania )
Witam.
Jak zlikwidować logowanie do windowsa 7 ? Teraz musze kliknac na obrazek i dopiero mi przechodzi do windowsa.
Mam bez hasła, tylko klikam i przechodzi do pulpitu, ale chce to zlikwidowac, a kurcze tego wczesniej nie mialem, tylko od razu przechodzil do pulpitu po uruchomieniu
ps. sorki ze nie ta grupa, ale na innych o win malo kto siedzi

Data: 2015-07-17 16:57:56
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Logowanie do windowsa ( bez logowania )
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieni±cy się nazw± roman naskrobał(a):

Mam bez hasła, tylko klikam i przechodzi do pulpitu, ale chce to zlikwidowac, a kurcze tego wczesniej nie mialem, tylko od razu przechodzil do pulpitu po uruchomieniu
Zainteresuj sie poleceniem "control userpasswords2"

ps. sorki ze nie ta grupa, ale na innych o win malo kto siedzi
pl.comp.os.ms-windows.winnt sporo ludzi siedzi i byłaby odpowiedniejsza do
zadania takiego pytania.

--
....::: WISKOLER :::...
- Wy się, Stirlitz, jeszcze doigracie przez te odciski palców! -

Data: 2015-07-18 16:36:08
Autor: ikarek
Użytkownik "roman" <romanssssssssssssss@onet.pl> napisał w wiadomości news:55a90af7$0$27518$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przycisk start i w pole wyszukiwania wpisz netplwiz,
powyżej powinien się wyszukać ten program, klik na
niego (albo prawym i uruchom jako administrator).

Odhacz ptaszka "aby używać tego komputera (...)"

Logowanie do windowsa ( bez logowania )