Łoj, uważajcie panie prezydencie Waliza!

Data: 2009-04-02 08:43:27
Autor: Piotr
Łoj, uważajcie panie prezydencie Waliza!
Żeby wam się takie coś nie zrobiło, tylko z przodu. Lepiej mieć
pojemną "pałę".
http://wiadomosci.onet.pl/122096,21,3,pokaz.html

"- Dlatego prosiłem, aby jakiś upoważniony prokurator wziął notatki,
dokumenty i to wszystko posprawdzał. Bo różni paranoicy będą się
powoływać na relacje różnych ludzi i będą pisać takie bzdury, jakie
piszą do dziś. I (...) co? Do tej pory nic nie zrobiono. Powstanie
następna książka i mogę się założyć, że będzie mówiła o tym, iż
wywołałem II wojnę światową. Prawie takie bzdury są właśnie w tej
ostatniej książce. To, co zrobił ten gówniarz (Zyzak) nie mieści się w
pale."

http://wiadomosci.onet.pl/1945518,11,item.html

Walizie śnią się pomniki, ba wygląda, że on już teraz stoi na jakimś
cokoliku... Ma swoje lotnisko, jak Małysz skocznię, i bardzo go
wkurza, że żyja ludziska, które upierdliwie pamiętają jak stał pod
sklepem z piwskiem w garsci i przygotowywał się do roli męża stanu.
Męża stanu, rany boskie...
pzdr
Piotr

Data: 2009-04-02 09:05:26
Autor: jadrys
Łoj, uwaşajcie panie prezydencie Wal iza!
Piotr pisze:
[...]

Jest mężem stanu, i żadne paszkwile IPN-u tego nie zmienią.. Twój Piotrze pogardliwy ton też nic nie zmieni w tej materii..

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹź ja

Linux के एक प्रतिभाशाली है

मैं भीी

Data: 2009-04-02 07:36:01
Autor: Hans Kloss
Łoj, uważajcie panie prezydencie Waliza!
jadrys <andrzej203\@op.pl  |ó.H -@> napisał(a):
Jest mezem stanu, i zadne paszkwile IPN-u tego nie zmienia.. Twoj Piotrze pogardliwy ton teznic nie zmieni w tej materii..
Pewnie, w konkurencji "bycie mężem stanu" pobił nawet niejakiego Dyzmę
Nikodema. Półmózg niewytłumaczalnym zrządzeniem losu (+dyskretna pomoc
wiadomych służb) wyniesiony do rangi osobistości, idol wszelkich warzywnych,
żywy dowód na to jak nisko upadło życie publiczne w naszym kraju. Nawet
komuniści chama nie potrafiącego sklecic jednego poprawnego zdania w języku
polskim trzymali na ogół gdzieś na uboczu i nie pokazywali ludziom.
Trzeciapełoska nie ma w tym względzie żadnych zahamowań.
J-23

Data: 2009-04-02 10:54:55
Autor: jadrys
Hans Kloss pisze:
jadrys <andrzej203\@op.pl  |Ăł.H -@> napisał(a):
[...]

A mi właśnie tacy ludzie imponują, nie jacyś tam Braniccy czy Juany Carlosy i inne tego typu śmiecie..
W odróżnieniu od powyższych nasz Lechu jest na świecie uwielbiany.. Uzyskał również mój szacunek gdy się dowiedziałem że współpracował z polskimi służbami bezpieczeństwa (w odróżnieniu od tłumu zdrajców, sługusów imperialistów)..

Data: 2009-04-02 11:39:43
Autor: Hans Kloss
�oj, uwa�ajcie panie prezydencie Waliza!
jadrys <ilicz@wp.pl> napisaďż˝(a):
A mi właśnie tacy ludzie imponują,

Mi raczej imponują jego mocodawcy, ludzie ktĂłrzy  potrafili tego buraka
wypromować niemal na zbawcę Ojczyzny. To samo, choć oczywiście na mniejszą
skalę, udało im się dużo później z Lepperem. Jakby im przyszła ochota zrobić
prezydentem pawiana albo kaweckiego to też pewnie daliby radę. To się nazywa
profesjonalizm ;(
J-23

Data: 2009-04-02 14:04:36
Autor: jadrys
Hans Kloss pisze:
jadrys <ilicz@wp.pl> napisaďż˝(a):
A mi w�a�nie tacy ludzie imponuj�,

Mi raczej imponuj� jego mocodawcy, ludzie ktĂłrzy  potrafili tego buraka
wypromowa� niemal na zbawc� Ojczyzny. To samo, cho� oczywi�cie na mniejsz�
skal�, uda�o im si� duşo później z Lepperem. Jakby im przysz�a ochota zrobi�
prezydentem pawiana albo kaweckiego to teş pewnie daliby rad�. To si� nazywa
profesjonalizm ;(
J-23

Oj, to wszystko są Twoje domysły.. A tymczasem Lechu jest mężem stanu..

Data: 2009-04-02 09:03:07
Autor: mrdevilyn
On 2 Kwi, 14:04, jadrys <il...@wp.pl> wrote:

Oj, to wszystko są Twoje domysły..

Taaa..

 A tymczasem Lechu jest mężem stanu..

Przy Dyzmie i panu Chance z filmu  "Wystarczy być" Waliza jest niby
ich trzeci bliźniak ;). Mąż stanu, sprawdź może najpierw co to
określenia oznacza wsród ludzi cywilizowanych.
J-23

Data: 2009-04-02 18:23:57
Autor: jadrys
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

To świat tak nazywa Lecha nie ja. Osobiście go nawet nie lubię (jest zbyt prawicowy).. Ale Ty masz obsesję na jego punkcie. Co on takiego zrobił Ĺźeby aĹź tak wam podpaść? Czy całą jego winą jest szybkie  wybicie się z nizin społecznych?

Data: 2009-04-02 12:02:22
Autor: Vic
Hans Kloss wrote:
chama nie potrafiącego sklecic jednego poprawnego zdania w języku
polskim

Jezykowo to ta sama liga co pan radyjodyrektor...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-02 11:30:10
Autor: Hans Kloss
Vic <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
Jezykowo to ta sama liga co pan radyjodyrektor...

A w Ameryce nie biją czasem murzynów znowu?
J-23

Data: 2009-04-02 12:04:56
Autor: Piotr
Dnia Thu, 02 Apr 2009 12:02:22 +0200, Vic napisał(a):

Jezykowo to ta sama liga co pan radyjodyrektor...

Uhm, a:
Lech Wałęsa obalił komunizm  Aleksander Kwaśniewski ma wyższe wykształcenie i jest wysoki  Platforma Obywatelska jest partią prawicową  Niemcy są tradycyjnym sojusznikiem Polski  Euro to najlepsza możliwa waluta  SLD nie ma nic wspólnego z PZPR  Kiszczak jest człowiekiem honoru  Polacy są urodzonymi antysemitami  IPN jest na pasku PiS  PO startowała do wyborów z szafą pełną ustaw  Gazeta Wyborcza to obiektywne źródło informacji  Beatę Sawicką uwiódł i wykorzystał agent CBA  Nie było alternatywy dla Okrągłego Stołu  Kwaśniewskiego w Charkowie bolała noga  Niemcy nie dogadują się z Rosją  Powinniśmy się wstydzić swojej historii  Donald Tusk nie jest rudy  Platformie i SLD zależy na obiektywnej telewizji publicznej  Pomysł Centrum przeciwko Wypędzeniom nie jest wymierzony w Polskę  Rządu Olszewskiego nie obalono ze strachu przed lustracją  Stefan Niesiołowski jest bohaterem Solidarności  Rosja nie prze na zachód  `Szkło Kontaktowe' to program dla ludzi myślących  Kaczyński wymachiwał pistolecikiem przed Tuskiem  Za mord w Jedwabnem odpowiedzialni są Polacy  Jeżeli nie Unia Europejska to Białoruś  Zbigniew Ziobro rozwalił służbowy laptop młotkiem Patriotyzm jest czymś wstydliwym  Inteligencja głosowała na Platformę  Agenci SB byli sympatycznymi jajcarzami  Balcerowicz jest światowej klasy ekonomistą  Kaczyński chciał wprowadzić w Polsce dyktaturę  II Wojnę Światową rozpętali Naziści Obrażający i pomawiający Palikot nie ma nic wspólnego z PO  Lustracja jest polowaniem na czarownice  Stocznie są przeżytkiem  Eutanazja i aborcja nie mają nic wspólnego z zabijaniem  Ojciec Rydzyk jeździ Maybachem  Państwa realizują przed wszystkim interes globalny, a nie własny  Donald Tusk zna język angielski misiak to dywersant z PiS-u picera walczy z korupcją kupienie porcji dorsza w IV RP jest ciężkim przestępstwem  pz
Piotr

Data: 2009-04-02 12:51:32
Autor: Vic
Piotr wrote:
Jezykowo to ta sama liga co pan radyjodyrektor...

Uhm, a:
Lech Wałęsa obalił komunizm
<ciach>

A chcesz cytaty tych perelek filologicznych? Porownamy czy sa duzo lepsze od walesowskich...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-02 09:11:41
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <""andrzej203\"@op.pl |ó.H -@"> napisał w wiadomości news:gr1o4t$i85$1news.onet.pl...
Piotr pisze:
[...]

Najwyżej sie zadławi zazdrością.

--
stevep

Data: 2009-04-02 09:18:38
Autor: Piotr
Dnia Thu, 2 Apr 2009 09:11:41 +0200, cirrus napisał(a):

Najwyżej sie zadławi zazdrością.

A jak to jest, dławić się zazdrością, opowiedz Stiff?
pz
Piotr

Data: 2009-04-02 09:15:42
Autor: Piotr
Dnia Thu, 02 Apr 2009 09:05:26 +0200, jadrys napisał(a):

Jest mężem stanu, i żadne paszkwile IPN-u tego nie zmienią.. Twój Piotrze pogardliwy ton też nic nie zmieni w tej materii..

Naprawdę? To, w takim układzie, mam niedaleko siebie fabrykę mężow
stanu, he, he, he.
Takich mężów stanu potrzebujecie, to takich produkujecie. Wałęsa to
typowo socjalizdyczny produkt.
pz
Piotr

Data: 2009-04-02 09:22:52
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Męża stanu się nie wybiera.. Mężem stanu widzi człowieka świat..

Data: 2009-04-02 11:33:40
Autor: Piotr
Dnia Thu, 02 Apr 2009 09:22:52 +0200, jadrys napisał(a):

Męża stanu się nie wybiera.. Mężem stanu widzi człowieka świat..

Takich znanych na caly świat Holyłut produkuje na peczki, za 20
milionów dolców. A jak przestają się podobać, to strąca ich w niebyt.
Waliza kosztował 1 milion.
pz
Piotr

Data: 2009-04-02 12:21:02
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Komitet przyznawania nagrody Nobla to nie "Holyłut".. Laureata nikt nie strąci w otchłań niebytu, a już na pewno nie IPN..

Data: 2009-04-02 12:27:47
Autor: Piotr
Dnia Thu, 02 Apr 2009 12:21:02 +0200, jadrys napisał(a):

Komitet przyznawania nagrody Nobla to nie "Holyłut".. Laureata nikt nie strąci w otchłań niebytu, a już na pewno nie IPN..

Nobla dostala Solidarność, jadrysiu... Co przyznawał nawet ten bufon,
zanim się kompletnie nie zbufonił.
Za szczanie do chrzcielnic jeszcze Nobla nie dają.
pz
Piotr

Data: 2009-04-02 13:33:21
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Nagroda została przyznana Wałęsie, za działalność "solidarności" ale jednak Wałęsie. Została odebrana przez żonę Lecha, a nie np. Andrzeja Gwiazdę..
A w to szczanie do chrzcielnicy po prostu nie wierzę.. Pewnie znowu wymysł jakiegoś Kurtyki..

Data: 2009-04-02 13:39:14
Autor: Piotr
Dnia Thu, 02 Apr 2009 13:33:21 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

"W grudniu 1983 roku Komitet Noblowski przyznał Lechowi Wałęsie
Pokojową Nagrodę Nobla w uznaniu działalności "Solidarności" na rzecz
wolności i demokracji w Polsce. Pokojowa rewolucja zapoczątkowana
przez "Solidarność" dała impuls do zmian politycznych i gospodarczych
w całym regionie Europy Centralnej. Przyczyniła się do obalenia
komunistycznego reżimu i pokojowego zjednoczenia Europy."
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1018859,title,Nobel-dla-Walesy-- -to-juz-25-lat,wid,10225576,gratulacje.html?ticaid=17c75
pz
Piotr

Data: 2009-04-02 13:47:39
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Zgadza się , za działalność "solidarności".. Bo przecież nie za skok przez płot.. Laureatem jest jednak Lechu a nie "solidarność"..

Data: 2009-04-02 12:29:01
Autor: Panslavista
Użytkownik "jadrys" <""andrzej203\"@op.pl |.H -@"> napisał w wiadomości
Piotr pisze:

> [...]

Komitet przyznawania nagrody Nobla to nie "Holyłut".. Laureata nikt nie
strąci w otchłań niebytu, a już na pewno nie IPN..

He...he, (te) same parchy...

Data: 2009-04-02 13:35:21
Autor: jadrys

Piotr pisze:

[...]

Chyba nie, przypominam problematyczne przyznanie nagrody Einsteinowi..

Data: 2009-04-02 09:25:39
Autor: cytryna
[...]

Za komuny nazywało się to produkcja odpadowa - na kraj.

Data: 2009-04-02 09:17:04
Autor: antyanatinae

Piotr pisze:
[...]

Pezet cierpi na kompleks katabasowego przygłupa. Dozywotnio.
P.

--

Poseł Janusz Palikot o  braciach Kaczyńskich:
"Dajemy się oszukiwać durnym bliźniakom"

??? ???

Data: 2009-04-02 11:33:14
Autor: Andrzej Kokakolski
Łoj, uważajcie panie prezydencie Waliza!
Nie rozumie Pan znaczenia slowa HONOR. Teraz pokazal Pan, ze takze nie wie co oznacza MAZ STANU.
Jak tak dalej pojdzie, to na psp powstanie "Slownik wyrazow obcych...
dla jadrysa"  :)

AK

Data: 2009-04-02 13:36:27
Autor: Piotr
Łoj, uważajcie panie prezydencie Waliza!
Dnia Thu, 2 Apr 2009 11:33:14 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski
napisał(a):

Nie rozumie Pan znaczenia slowa HONOR. Teraz pokazal Pan, ze takze nie wie co oznacza MAZ STANU.
Jak tak dalej pojdzie, to na psp powstanie "Slownik wyrazow obcych...
dla jadrysa"  :)

Dla Jadrysia "mąż stanu", to taki o którym dobrze mowią "na
zachodzie", he, he.
pz
Piotr

Data: 2009-04-02 13:53:11
Autor: jadrys
napisał(a):
[...]

Co świecie mówią.. A nie opozycja w kraju..

Data: 2009-04-02 11:55:53
Autor: Andrzej Kokakolski
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
Co świecie mówią.. A nie opozycja w kraju..

Czy moglby Pan przetlumaczyc, zwlaszcza pierwsze zdanie na jezyk polski?

AK

Data: 2009-04-02 14:00:37
Autor: Vic
Andrzej Kokakolski wrote:
Czy moglby Pan przetlumaczyc, zwlaszcza pierwsze zdanie na jezyk polski?

To chyba jakas nowomowa partyjna...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-02 14:31:44
Autor: jadrys
Andrzej Kokakolski pisze:
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
Co świecie mówią.. A nie opozycja w kraju..

Czy moglby Pan przetlumaczyc, zwlaszcza pierwsze zdanie na jezyk polski?

AK

Zapomniałem dodać na.. sorry..

Data: 2009-04-03 01:13:21
Autor: Andrzej Kokakolski
Andrzej Kokakolski pisze:
> jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a): > >> Co świecie mówią.. A nie opozycja w kraju..

Byloby dobrze gdyby oprocz prezentowania swojego ubostwa umyslowego i niskiego poziomu moralnego, umial Pan przynajmniej wyrazac sie spojnie
i zrozumiale w jezyku polskim. "Lekkoscia" wymowy przypomina Pan Walese :)

Jeszcze 20 lat temu ksieza w Kanadzie podczas kazan czesto cytowali Walese.
To samo bylo w TV transmisjach mszy w USA. Ale juz od wielu lat tak nie jest.
W tej czesci swiata gwiazda Walesy mocno juz wyblakla.

Kiedy bylem na Filipinach na slubie syna, na Ukrainie miala miejsce tzw.
"Pomaranczowa Rewolucja". Pokazywano to w TV, miedzy innymi Walese...
jak wycieral sobie nos palcami. Pan pewnie tego nie zrozumie ale ci, ktorzy
np. rozumieja znaczenie takich slow jak honor, aparatczyk czy maz stanu
domysla sie, jak czulem sie wtedy wobec ogladajacej news rodziny mojej synowej. (A nie jest taka najgorsza jezeli pulkownik armii, lekarz czy profesor amerykanskiego uniwersytetu nie sa najwyzej postawionymi osobami, bo jest jeszcze byly przedstawiciel Filipin w ONZ - ale prosze sie nie martwic, tylko w jednej z agend - UNICEF oraz emerytowany komendant glowny policji)

AK

Data: 2009-04-03 08:27:58
Autor: jadrys
Andrzej Kokakolski pisze:

jadrys <andrzej203@op.pl> napisaÄšďż˝(a):
[...]

Aleś Ty czepialski.. Nie było mnie długo w kraju, stąd moja słaba polszczyzna.. Ale jednocześnie miło mi że przypominam ci p. Wałęsę.. :-)

Data: 2009-04-03 08:52:22
Autor: Vic
jadrys wrote:
 Nie było mnie długo w kraju, stąd moja słaba
polszczyzna.. Ale jednocześnie miło mi że przypominam ci p. Wałęsę.. :-)

Tak z ciekawosci, jakim jezykiem poslugujesz sie biegle?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-03 09:19:45
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
 Nie było mnie długo w kraju, stąd moja słaba
polszczyzna.. Ale jednocześnie miło mi że przypominam ci p. Wałęsę.. :-)

Tak z ciekawosci, jakim jezykiem poslugujesz sie biegle?

Niestety, Ĺźadnym..

Data: 2009-04-03 10:18:16
Autor: Vic
Łoj, uwaşajcie panie prezydencie Wal iza!
jadrys wrote:
Niestety, Ĺźadnym..

To co ty robiles za granica? Byles bileterem w kinie dla gluchoniemych?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-03 10:27:16
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
Niestety, Ĺźadnym..

To co ty robiles za granica? Byles bileterem w kinie dla gluchoniemych?

Piszę że nie posługuje się biegle żadnym językiem, a to wcale nie znaczy że nie znam..

Data: 2009-04-03 10:35:14
Autor: Vic
jadrys wrote:
Piszę że nie posługuje się biegle żadnym językiem, a to wcale nie znaczy że nie znam..

Z jezykow wystarczy C++, nie? :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-03 10:40:41
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
Piszę że nie posługuje się biegle żadnym językiem, a to wcale nie znaczy że nie znam..

Z jezykow wystarczy C++, nie? :)

Perl i  Javę teĹź znam..

Data: 2009-04-03 11:05:30
Autor: Vic
Łoj, uwaşajcie panie prezydencie Wal iza!
jadrys wrote:
Z jezykow wystarczy C++, nie? :)

Perl i  Javę teĹź znam..

No widzisz, to z systemem operacyjnym zawsze sie dogadasz.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-03 09:22:34
Autor: Piotr
Dnia Fri, 03 Apr 2009 08:52:22 +0200, Vic napisał(a):

Tak z ciekawosci, jakim jezykiem poslugujesz sie biegle?

Pewnie językiem matki...
pz
Piotr

Data: 2009-04-02 13:51:14
Autor: jadrys
Andrzej Kokakolski pisze:
[...]

Wygląda na to że to Ty nie rozumiesz..

Data: 2009-04-02 11:54:06
Autor: Andrzej Kokakolski
Andrzej Kokakolski pisze:
> [...]
wie
> co oznacza MAZ STANU.
> Jak tak dalej pojdzie, to na psp powstanie "Slownik wyrazow obcych...

No dobrze, niech bedzie. Lech Walesa jest mezem stanu - dla jadrysow (jadrysiow?)

AK

Data: 2009-04-02 14:08:14
Autor: jadrys
Andrzej Kokakolski pisze:
[...]

I dla całego świata.. Wyjątkiem jest opozycja w Polsce..

Data: 2009-04-02 14:31:18
Autor: Piotr
Dnia Thu, 02 Apr 2009 14:08:14 +0200, jadrys napisał(a):

I dla całego świata.. Wyjątkiem jest opozycja w Polsce..

Nie świata jadrysiu, tylko mediów. A ty jadrysiu dziwny komuszek jesteś. Normalnym komuszkom to słoma
wystaje, a tobie jakiś mundur, he, he, jak Kostusiowi.
pz
Piotr

Data: 2009-04-02 14:38:56
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Jeśli "komuszek" znaczy sprawiedliwie osądzający, to owszem jestem komuchem..

Data: 2009-04-02 15:37:08
Autor: rAzor
Użytkownik jadrys napisał:
Jest mężem stanu, i żadne paszkwile IPN-u tego nie zmienią.. Twój Piotrze pogardliwy ton też nic nie zmieni w tej materii..

Wczoraj wieczorem pewien mąż stanu wydzierał ryja pod moim oknem.
Pewnie się zasiedział przy okrągłym stole, wyspał na styropianie i szykuje nam kolejną rewolucję. he he he
Na wszelki wypadek sprawdziłem piwnicę - na szczęście nikt nie naszczał i nic nie zginęło.
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-04-02 17:00:36
Autor: Piotr
Dnia Thu, 02 Apr 2009 15:37:08 +0200, rAzor napisał(a):

[...]

He, he, he, popłakałem się... Poprostu nie masz rAzor w piwnicy
chrzcielnicy...
pzdr
Piotr

Data: 2009-04-02 22:05:48
Autor: raff
[...]

A dlugopis mial ?

R.

Łoj, uważajcie panie prezydencie Waliza!