Lokalizator GPS trochę OT

Data: 2017-10-11 11:38:30
Autor: Bolko
Lokalizator GPS trochę OT
Z synem bawimy się w biegi na orientacja.
Bieganie po lesie z mapą.
Nieźle sobie radzi ale ma coraz większą ochotę na robienie sobie skrótów.
I jak znam życie to wcześniej czy później wyląduje poza terenem zawodów.
W internetach znalazłem lokalizatory GPS.

Czy ma ktoś z tym jakieś doświadczenie?
Jakie to jest dokładne?

Data: 2017-10-11 20:56:20
Autor: Marek
Lokalizator GPS trochę OT
On Wed, 11 Oct 2017 11:38:30 -0700 (PDT), Bolko <suryga@gmail.com> wrote:
Czy ma ktoś z tym jakieś doświadczenie?
Jakie to jest dokładne?

Nie rozumiem pytania, no ma taką dokładność jaką daje konsumencki GPS. Obawiam się, że chcesz użyć lokalizator w innym celu niz służy.
Na pewno nim skrótów nie zrobisz.

--
Marek

Data: 2017-10-11 12:23:41
Autor: Bolko
Lokalizator GPS trochę OT
W dniu środa, 11 października 2017 20:56:48 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
> [...]

Nie rozumiem pytania, no ma taką dokładność jaką daje konsumencki GPS. Obawiam się, że chcesz użyć lokalizator w innym celu niz służy.

Sorry za skrót myślowy.
Sytuacja taka:
Synowi daje lokalizator do kieszeni.
Jak w ciągu 1,5 h nie wraca z trasy włączam apke w fonie i sprawdzam gdzie jest.
Jak trzeba to szukam.

Wiem że w samochodach jest taka opcja.
Pytanie jak sprawdza się to w życiu.

Data: 2017-10-11 21:26:23
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Lokalizator GPS trochę OT
W dniu .10.2017 o 21:23 Bolko <suryga@gmail.com> pisze:

[...]

Nie wiem jak inni, ale orange ma taką usługę lokalizacyjną. W lesie może  być gorzej, ale w mieście pokazuje lokalizację całkiem przyzwoicie.

TG

Data: 2017-10-11 23:02:26
Autor: Marek
Lokalizator GPS trochę OT
On Wed, 11 Oct 2017 12:23:41 -0700 (PDT), Bolko <suryga@gmail.com> wrote:
Pytanie jak sprawdza się to w życiu.

Nie powinno być z tym problemu o.ile syn będzie w zasięgu GSM.

--
Marek

Data: 2017-10-11 22:13:22
Autor: ToMasz
Lokalizator GPS trochę OT
W dniu 11.10.2017 o 20:38, Bolko pisze:
[...]

negatywne, ale nie z pierwszej ręki. znaczy internsując się tematem w podobnym celu, przeszukałem kawał internetu i okazuje się że wiele lokalilzatorów gps niema odbiornika gps. oczywiście mówię o najtańszych modelach. tak więc - dupa kompletna. u nas stanęło na telefonie z windows mobile 6 plus endomondo. taki telefon kosztuje teraz... piwo? Nie wiem wogóle czy są aktualne wersje, ale parę lat temu - działało. teraz możesz użyc telefonu z androidem i endomondo. NAwet sam telefon z androidem  ( z rozbitym ekranem) z "pray" albo innym programem który ułatwia znalexienie telefonu wystarczy. wysyłasz smsa, a w odpowiedzi dostajesz koordynaty. albo jeśli telefon ma internet to widzisz go na googlemaps

ToMasz

Data: 2017-10-11 22:37:34
Autor: Mateusz Bogusz
Lokalizator GPS trochę OT
[...]

Bo trzeba patrzeć czy się kupuje gps czy bluetooth.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-10-11 22:39:57
Autor: Mateusz Bogusz
Lokalizator GPS trochę OT
Czy ma ktoś z tym jakieś doświadczenie?
Jakie to jest dokładne?

Yyy, telefon? Dodaje telefon syna do kącika rodzicielskiego i sprawdzam na swoim gdzie jest?

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Lokalizator GPS trochę OT