Lokata 25%

Data: 2013-11-07 07:39:58
Autor: Piotr Niżyński
Lokata 25%
Kilkumilionowy inwestor rozdaje, w ramach pozyskiwania dodatkowego kapitału, lokaty z gwarantowaną stopą zwrotu 25% w skali roku. Nieograniczony czas trwania inwestycji, może być dowolnie długi. Prawdopodobna stopa zwrotu wynosi ok. +150% w skali roku ( przy depozycie X zyskuje się już po opodatkowaniu ok. 1/10 X miesięcznie). Pod realizację zobowiązań, na całą wartość depozytu i odsetek, daję faktyczne zabezpieczenia (zastawy, poręczenia) o dużej wartości, wielokrotnie przekraczającej wartość wkładu (ma to sens, ponieważ jeśli daję coś w zastaw na własność, to pozostaję tego użytkownikiem). Minimalny wkład 5000 zł, możliwość wycofania wkładu bez straty gwarantowanych odsetek (liczy się je proporcjonalnie z dokładnością co do dnia).

ProszÄ™ o kontakt e-mailowy, tutaj rzadko bywam.

Piotr Niżyński

Data: 2013-11-07 09:21:49
Autor: otrov
Lokata 25%
W dniu 2013-11-07 07:39, Piotr Niżyński pisze:
[...]

...i żaden bank się przy tak wspaniałym zabezpieczeniu nie pokusił o udzielenie kredytu?

Ot kolejne mamienie naiwnych "super-mega ofertÄ…" rodem z AmberGold.

o.

PS. Bywaj na grupach jeszcze rzadziej, z poĹĽytkiem dla wszystkich.

Data: 2013-11-07 09:34:26
Autor: MarekZ
Lokata 25%
UĹĽytkownik "otrov"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:527b4d9d$0$2156$65785112@news.neostrada.pl...

W dniu 2013-11-07 07:39, Piotr Niżyński pisze:

Nieograniczony czas trwania inwestycji, może być dowolnie długi.

A to akurat fakt. Jak najbardziej na to wyglÄ…da. :-)

Data: 2013-11-07 18:53:06
Autor: Tomasz Chmielewski
Lokata 25%
On Thu, 7 Nov 2013 09:34:26 +0100
"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> wrote:

> [...]

> Nieograniczony czas trwania inwestycji, może być dowolnie długi.

A to akurat fakt. Jak najbardziej na to wyglÄ…da. :-)

No jak, nie zaufalbys temu przedsiebiorcy? :) Za sysplex.pl, wyglada
powaznie ;)

Piotra Niżyński (...) to jest ten człowiek, którego TVP
WARSZAWA od 2004 r. nielegalnie obserwuje/podsłuchuje 24/7
radarami na RTCN i ściga po całym świecie, odtwarzając także
wciskane klawisze komputera na podstawie brzmienia ich
kliknięć. Wiedzą w związku z tym o nim wszystko. Od 2010 r.
jest ciągle nękany przez tamtejszych dziennikarzy (w ogóle to
jest dno dna i nie zasługują na to miano, oni wszyscy), którzy
nasyłają na niego rodziny skorumpowanych policjantów/Straży
Miejskiej/całe firmy w ogromnych ilościach, którzy np. robią
aluzje, ponadto zorganizowali specjalne radio o zasięgu
ogólnopolskim, międzynarodowym, a nawet midęzykontynentalnym,
gdzie męczą jego mózg 24/7 skrajnie cichymi szeptami (przekaz
podprogowy). Stało sie to obecnie torturą i próba doprowadzenia
do szaleństwa samotnego człowieka, bo z tym radiem jeździ się
za nim wszędzie. To jest jak piekło, nie ma ucieczki, na
działkach skorumpowani sąsiedzi, a nawet właściciele
straszliwie  mÄ™czÄ… caĹ‚e osiedla  (zwĹ‚. OlszynkÄ™ GrochowskÄ…: z
1000 ludzi w zasięgu). Znęcają się nad nim różnie i kradną już
od 2 lat (nękają od 3), od roku jest to już zupełna tortura,
szept non stop, robią to w pełni świadomie... Tutaj Piotr
opisuje prześladowania polityczne, jakie go dotykają -- setki
tysięcy euro strat, dręczenie, więzienie, szykany. To ma ścisły
zwiÄ…zek z rzÄ…dem: nie tylko tym, ale i poprzednim, zresztÄ… jego
ministrowie bywają w tym przestępczym studio. Wszystkie media,
włącznie z rydzykowymi, od zawsze temat zaciekle kryją, nawet
za cenę życia tego człowieka. Żeby niesprawiedliwość była
większa, chyba wszystkie instytucje państwowe i miejskie, w tym
nawet sądy, z TVP Warszawa współpracują, wiedzą o "wszystkim" i
gdy Piotr przychodzi, włączają to szeptające "radio",
spoufalajÄ… sie z nim itp.) --
Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2013-11-07 11:08:03
Autor: MarekZ
Lokata 25%
UĹĽytkownik "Tomasz Chmielewski"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:20131107185306.6f00dd33@nospam.wpkg.org...

No jak, nie zaufalbys temu przedsiebiorcy? :) Za sysplex.pl, wyglada
powaznie ;)

Luzik. Kernel przecież musi odbić. :D

Data: 2013-11-15 01:39:48
Autor: Piotr Niżyński
Lokata 25%
W dniu 2013-11-07 09:21, otrov pisze:
..i żaden bank się przy tak wspaniałym zabezpieczeniu nie pokusił o
udzielenie kredytu?

A kto ci powiedział, że nie pójdę później po kredyty/pożyczki z różnych źródeł? Po prostu chcę zebrać kapitał zakładowy, który już miałem, bo trochę mi spadły akcje.

Myślę, że najchętniej kredyt mi da Alior Bank, który ze złodziejami współpracował, albo bank tego Czarneckiego, męża Pieńkowskiej, albo Kredyt Bank/BZWBK (z oboma miałem "przejścia": pierwszy coś w rodzaju złodziejstw, drugi nękanie).
;)

Pozdrawiam
Piotr Niżyński

Data: 2013-11-15 01:43:19
Autor: Piotr Niżyński
Lokata 25%
W dniu 2013-11-15 01:39, Piotr Niżyński pisze:
[...]

Dodajmy jeszcze nękanie w Pekao.
No, mniejsza z tym, po pożyczki prezes pójdzie później.

Pozdrawiam,
Piotr Niżyński

Data: 2013-11-07 12:00:48
Autor: Budzik
Lokata 25%
Osobnik posiadaj±cy mail nizynski@sysplex.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Piotr Niżyński

Kretyn...

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się my¶l,

Data: 2013-11-14 23:26:06
Autor: Piotr Niżyński
Lokata 25%
W dniu 2013-11-08 15:47, Kris pisze:
W dniu pi±tek, 8 listopada 2013 15:36:33 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
Ja bylem bardziej wiarygodny i dostalem umowe do podpisania ;)
Ile pisałe¶ że "ulokujesz"?
Ja proponowałem 35tys to widocznie za mała kwota i mi nie odpisał;)

Chyba odpisałem (2013-11-07 13:43) i zaznaczyłem, że podpisanie umów będzie trochę póĽniej:

Data: 2013-11-08 10:59:52
Autor: Jarek Andrzejewski
Lokata 25%
Kilkumilionowy 75-letni inwestor (obecnie zamieszkały w Butner w
Pólnocnej Karolinie) rozdaje, w ramach pozyskiwania dodatkowego
kapitału, lokaty z gwarantowan± stop± zwrotu 25% w skali roku.
Nieograniczony czas trwania inwestycji, może być dowolnie długi, np.
145 lat, ale możliwe jest przedterminowe zwolnienie już po 122 i pół
roku.

:)

Data: 2013-11-08 19:23:08
Autor: jg
Lokata 25%
Dnia Thu, 07 Nov 2013 07:39:58 +0100, Piotr Niżyński napisał(a):

Kilkumilionowy inwestor rozdaje, w ramach pozyskiwania dodatkowego

tak z ciekawosci, sa jakies instytucje w naszym pieknym kraju, ktore maja
obowiazek takie przypadki przeswietlac, z urzedu lub na wniosek?

--
jg

Data: 2013-11-08 19:25:16
Autor: Jarek S.
Lokata 25%

Użytkownik "jg" <fake@fake.pl> napisał w wiadomo¶ci news:zfyyc70mzjio.11mcy4evf597h.dlg40tude.net...
[...]

Może i s± ale jemu chyba i tak nic by nie zrobili....

Data: 2013-11-08 22:14:17
Autor: ktos
Lokata 25%
W dniu 2013-11-08 19:25, Jarek S. pisze:
[...]

Dla tych, którym nie chce się szukać:

http://www.sysplex.pl/

Zaczyna się tak:
to jest ten człowiek, którego TVP WARSZAWA od 2004 r. nielegalnie obserwuje/podsłuchuje 24/7 radarami na RTCN i ¶ciga po całym ¶wiecie, odtwarzaj±c także wciskane klawisze komputera na podstawie brzmienia ich kliknięć

Data: 2013-11-08 20:49:44
Autor: sqlwiel
Lokata 25%
W dniu 2013-11-08 19:23, jg pisze:
[...]

Spokojnie...
Poza durnym postem tutaj, to jest zwykła umowa pozyskania wspólników, "udziały za kasę". Tak zaczynało naprawdę wiele firm. I niestety - tak zostało wydymanych wielu udziałowców. No risk - no fun (no money).
Gdybym "siedział w branży", znał tego pana bliżej, znał jego historię - to bym to rozważał jako sensowny wariant inwestycyjny.
Ale z drugiej strony - gdyby ten pan był sensownym, uczciwym i rokuj±cym geszefciarzem, to nie szukałby udziałowców na p.b.b., ale wła¶nie w¶ród ludzi z branży. Widocznie w branży ma hujowe P.R.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-14 23:18:39
Autor: Piotr Niżyński
Lokata 25%
W dniu 2013-11-08 20:49, sqlwiel pisze:
[...]

Tak, proszę Pana, ale ja daję nie tylko gwarancję 25%, ale jeszcze to zabezpieczam przed niewywi±zaniem się z umowy. Tu nie ma możliwo¶ci "wydymania", co najwyżej kto¶ spędzi trochę czasu na spieniężenie niezbyt płynnego zastawu. Może nawet w przypadku nieufnego inwestora da się u mnie wynegocjować lepsze warunki zabezpieczeń niż tylko sama drukarnia pod kontrol± spółki 50-50: np. zablokowanie na rachunku spółki zabezpieczaj±cej jakiego¶ miliona co najmniej do czasu rozkręcenia biznesu na tyle, że wszyscy w sukces przedsięwzięcia będziemy ufać.

Pozdrawiam
Piotr Niżyński

PS Pewnie kto¶ tam kontaktował się z warszawskim pół¶wiatkiem i jego reprezentantami i próbuj± ludzi zniechęcać do inwestycji, bo tyle cennego kapitału ludzkiego jest pod znakiem zapytania (groĽba s±du). No cóż, je¶li kogo¶ to przekonuje i ważniejsze to dla niego niż pieni±dze, to faktycznie niech się nie pakuje.

Data: 2013-11-15 18:05:51
Autor: ktos
Lokata 25% 500 > 1000
W dniu 2013-11-14 23:18, Piotr Niżyński pisze:
> [...]

> sumę, czyli ca. 500 tys. zł, może trochę więcej, zaproszę do siebie
> inwestorów na podpisanie umowy za jednym zamachem (jeden po drugim).

Może mi kto¶ wytłumaczyć, dlaczego go¶ć szuka inwestorów do jednej spółki na 0,5 miliona skoro może jako zabezpieczenie zablokować na rachunku drugiej spółki "jaki¶ milion"?

jaka¶ nowa ekonomia?

Data: 2013-11-17 20:28:48
Autor: Przemek
Lokata 25% 500 > 1000

Użytkownik "ktos" <ktos@nikt.pl> napisał w wiadomo¶ci news:l65k9f$fc8$1node2.news.atman.pl...
Może mi kto¶ wytłumaczyć, dlaczego go¶ć szuka inwestorów do jednej
spółki na 0,5 miliona skoro może jako zabezpieczenie zablokować na rachunku drugiej spółki "jaki¶ milion"?

jaka¶ nowa ekonomia?

Bo ten milion jako zabezpieczenie jest pewnie wirtualny a kasa od inwestora realna

Data: 2013-11-17 22:43:22
Autor: Piotr Niżyński
Lokata 25% 500 > 1000
Blokuję ten milion do czasu, aż spółka organizuje się na tyle, że wszyscy będą ufać w jej start z powodzeniem. (Stopniowe odblokowywanie pod reklamę gazety, czyli ostatni etap wprowadzenia na rynek)

PN

W dniu 2013-11-17 20:28, Przemek pisze:
U�ytkownik "ktos" <ktos@nikt.pl> napisa� w wiadomo�ci
Mo�e mi kto� wyt�umaczy�, dlaczego go�� szuka inwestor�w do jednej
sp�ki na 0,5 miliona skoro mo�e jako zabezpieczenie zablokowa� na
rachunku drugiej sp�ki "jaki� milion"?

jakaďż˝ nowa ekonomia?

Data: 2013-11-18 16:01:52
Autor: Andrzej Lawa
Lokata 25% 500 > 1000
W dniu 15.11.2013 18:05, ktos pisze:

Może mi kto¶ wytłumaczyć, dlaczego go¶ć szuka inwestorów do jednej
spółki na 0,5 miliona skoro może jako zabezpieczenie zablokować na
rachunku drugiej spółki "jaki¶ milion"?

jaka¶ nowa ekonomia?

Stara. Szukanie frajerów.

--
¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy
s± jak sraj±cy z lenistwa i głupoty na ¶rodku pokoju.

Data: 2013-11-18 17:25:06
Autor: Piotr Niżyński
Lokata 25% 500 > 1000
W dniu 2013-11-18 16:01, Andrzej Lawa pisze:
jaka¶ nowa ekonomia?

Stara. Szukanie frajerów.

Kole¶ jest bardzo m±dry: chyba nie wie, co to zabezpieczenie, a się wypowiada jak jaki¶ mentor.

pozdr.
PN

Data: 2013-11-18 17:29:08
Autor: Piotr Niżyński
Lokata 25% 500 > 1000

http://sysplex.pl/img/andrzejlawa.png ;)

Data: 2013-11-18 20:53:18
Autor: ktos
Lokata 25% 500 > 1000
W dniu 2013-11-18 17:29, Piotr Niżyński pisze:
[...]

Czytałem kiedy¶ o facecie co chciał 1 milion za psa.
Transakcja doszła do skutku w ten sposób, że znalazł takiego co miał 2 koty po 0,5 mln i się zamienili.

Czy przyjmujesz aport w naturze?

Data: 2013-11-18 21:37:52
Autor: Piotr Niżyński
Lokata 25% 500 > 1000
W dniu 2013-11-18 20:53, ktos pisze:
[...]

Nie, ja przyjmuję pieni±dze. I nawet chyba tego swobodnego miliona w gotówce nie dorzucę. Nie inwestujesz - twoja strata, zreszt± cholera wie, co¶ za osobnik.

Data: 2013-11-19 08:56:01
Autor: Andrzej Lawa
Lokata 25% 500 > 1000
W dniu 18.11.2013 17:25, Piotr Niżyński pisze:
[...]

Zabezpieczenie jest warte tyle, ile uda się z niego wyegzekwować.

Dasz gwarancje bankowe to pogadamy.

Data: 2013-11-09 11:55:05
Autor: Bartolomeo
Lokata 25%
W dniu 2013-11-07 07:39, Piotr Niżyński pisze:

Piotr Niżyński

Biedny, chory człowiek.
Pomóżcie Państwo!

http://www.sysplex.pl/

Data: 2014-01-01 09:12:26
Autor: Jakub Nowak
Lokata 25%
W dniu 07.11.2013 07:39, Piotr Niżyński pisze:
[...]

cos ty zbaranial ?

NAJLEPSZE SÄ„ TUTAJ:
http://www.gielda.ugu.pl

http://finanse.ct8.pl

[...]