Lokata 25%

Data: 2013-11-08 19:23:08
Autor: jg
Lokata 25%
Dnia Thu, 07 Nov 2013 07:39:58 +0100, Piotr Niżyński napisał(a):

Kilkumilionowy inwestor rozdaje, w ramach pozyskiwania dodatkowego

tak z ciekawosci, sa jakies instytucje w naszym pieknym kraju, ktore maja
obowiazek takie przypadki przeswietlac, z urzedu lub na wniosek?

--
jg

Data: 2013-11-08 19:25:16
Autor: Jarek S.
Lokata 25%

Użytkownik "jg" <fake@fake.pl> napisał w wiadomości news:zfyyc70mzjio.11mcy4evf597h.dlg40tude.net...
[...]

Może i są ale jemu chyba i tak nic by nie zrobili....

Data: 2013-11-08 22:14:17
Autor: ktos
Lokata 25%
W dniu 2013-11-08 19:25, Jarek S. pisze:
[...]

Dla tych, którym nie chce się szukać:

http://www.sysplex.pl/

Zaczyna się tak:
to jest ten człowiek, którego TVP WARSZAWA od 2004 r. nielegalnie obserwuje/podsłuchuje 24/7 radarami na RTCN i ściga po całym świecie, odtwarzając także wciskane klawisze komputera na podstawie brzmienia ich kliknięć

Data: 2013-11-08 20:49:44
Autor: sqlwiel
Lokata 25%
W dniu 2013-11-08 19:23, jg pisze:
[...]

Spokojnie...
Poza durnym postem tutaj, to jest zwykła umowa pozyskania wspólników, "udziały za kasę". Tak zaczynało naprawdę wiele firm. I niestety - tak zostało wydymanych wielu udziałowców. No risk - no fun (no money).
Gdybym "siedział w branży", znał tego pana bliżej, znał jego historię - to bym to rozważał jako sensowny wariant inwestycyjny.
Ale z drugiej strony - gdyby ten pan był sensownym, uczciwym i rokującym geszefciarzem, to nie szukałby udziałowców na p.b.b., ale właśnie wśród ludzi z branży. Widocznie w branży ma hujowe P.R.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-14 23:18:39
Autor: Piotr Niżyński
Lokata 25%
W dniu 2013-11-08 20:49, sqlwiel pisze:
[...]

Tak, proszę Pana, ale ja daję nie tylko gwarancję 25%, ale jeszcze to zabezpieczam przed niewywiązaniem się z umowy. Tu nie ma możliwości "wydymania", co najwyżej ktoś spędzi trochę czasu na spieniężenie niezbyt płynnego zastawu. Może nawet w przypadku nieufnego inwestora da się u mnie wynegocjować lepsze warunki zabezpieczeń niż tylko sama drukarnia pod kontrolą spółki 50-50: np. zablokowanie na rachunku spółki zabezpieczającej jakiegoś miliona co najmniej do czasu rozkręcenia biznesu na tyle, że wszyscy w sukces przedsięwzięcia będziemy ufać.

Pozdrawiam
Piotr Niżyński

PS Pewnie ktoś tam kontaktował się z warszawskim półświatkiem i jego reprezentantami i próbują ludzi zniechęcać do inwestycji, bo tyle cennego kapitału ludzkiego jest pod znakiem zapytania (groźba sądu). No cóż, jeśli kogoś to przekonuje i ważniejsze to dla niego niż pieniądze, to faktycznie niech się nie pakuje.

Data: 2013-11-15 18:05:51
Autor: ktos
Lokata 25% 500 > 1000
W dniu 2013-11-14 23:18, Piotr Niżyński pisze:
> [...]

> sumę, czyli ca. 500 tys. zł, może trochę więcej, zaproszę do siebie
> inwestorów na podpisanie umowy za jednym zamachem (jeden po drugim).

Może mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego gość szuka inwestorów do jednej spółki na 0,5 miliona skoro może jako zabezpieczenie zablokować na rachunku drugiej spółki "jakiś milion"?

jakaś nowa ekonomia?

Data: 2013-11-17 20:28:48
Autor: Przemek
Lokata 25% 500 > 1000

Użytkownik "ktos" <ktos@nikt.pl> napisał w wiadomości news:l65k9f$fc8$1node2.news.atman.pl...
Może mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego gość szuka inwestorów do jednej
spółki na 0,5 miliona skoro może jako zabezpieczenie zablokować na rachunku drugiej spółki "jakiś milion"?

jakaś nowa ekonomia?

Bo ten milion jako zabezpieczenie jest pewnie wirtualny a kasa od inwestora realna

Data: 2013-11-17 22:43:22
Autor: Piotr Niżyński
Lokata 25% 500 > 1000
Blokuję ten milion do czasu, aż spółka organizuje się na tyle, że wszyscy będą ufać w jej start z powodzeniem. (Stopniowe odblokowywanie pod reklamę gazety, czyli ostatni etap wprowadzenia na rynek)

PN

W dniu 2013-11-17 20:28, Przemek pisze:
U�ytkownik "ktos" <ktos@nikt.pl> napisa� w wiadomo�ci
Mo�e mi kto� wyt�umaczy�, dlaczego go�� szuka inwestor�w do jednej
sp�ki na 0,5 miliona skoro mo�e jako zabezpieczenie zablokowa� na
rachunku drugiej sp�ki "jaki� milion"?

jakaďż˝ nowa ekonomia?

Data: 2013-11-18 16:01:52
Autor: Andrzej Lawa
Lokata 25% 500 > 1000
W dniu 15.11.2013 18:05, ktos pisze:

Może mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego gość szuka inwestorów do jednej
spółki na 0,5 miliona skoro może jako zabezpieczenie zablokować na
rachunku drugiej spółki "jakiś milion"?

jakaś nowa ekonomia?

Stara. Szukanie frajerów.

Data: 2013-11-18 17:25:06
Autor: Piotr Niżyński
Lokata 25% 500 > 1000
W dniu 2013-11-18 16:01, Andrzej Lawa pisze:
jakaś nowa ekonomia?

Stara. Szukanie frajerów.

Koleś jest bardzo mądry: chyba nie wie, co to zabezpieczenie, a się wypowiada jak jakiś mentor.

pozdr.
PN

Data: 2013-11-18 17:29:08
Autor: Piotr Niżyński
Lokata 25% 500 > 1000

http://sysplex.pl/img/andrzejlawa.png ;)

Data: 2013-11-18 20:53:18
Autor: ktos
Lokata 25% 500 > 1000
W dniu 2013-11-18 17:29, Piotr Niżyński pisze:
[...]

Czytałem kiedyś o facecie co chciał 1 milion za psa.
Transakcja doszła do skutku w ten sposób, że znalazł takiego co miał 2 koty po 0,5 mln i się zamienili.

Czy przyjmujesz aport w naturze?

Data: 2013-11-18 21:37:52
Autor: Piotr Niżyński
Lokata 25% 500 > 1000
W dniu 2013-11-18 20:53, ktos pisze:
[...]

Nie, ja przyjmuję pieniądze. I nawet chyba tego swobodnego miliona w gotówce nie dorzucę. Nie inwestujesz - twoja strata, zresztą cholera wie, coś za osobnik.

Data: 2013-11-19 08:56:01
Autor: Andrzej Lawa
Lokata 25% 500 > 1000
W dniu 18.11.2013 17:25, Piotr Niżyński pisze:
[...]

Zabezpieczenie jest warte tyle, ile uda się z niego wyegzekwować.

Dasz gwarancje bankowe to pogadamy.

Lokata 25%