Lokata 25%

Data: 2013-11-07 12:00:48
Autor: Budzik
Lokata 25%
Osobnik posiadający mail nizynski@sysplex.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Piotr Niżyński

Kretyn...

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,
 że dla uniknięcia publicznego zgorszenia trzeba unikać prawdy"

Data: 2013-11-07 10:58:24
Autor: Kris
Lokata 25%
W dniu czwartek, 7 listopada 2013 13:00:48 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

Kretyn...
Nie rozumiem coniektórych.
Pełno na tej grupie takich co w kilku bankach konta pozakładali i po całym mieście orlenów i żabek szukają aby 40-50zł "wiśni" miesięcznie dostać a tu gość chce dać 25% rocznie i taki pesymizm;)

Data: 2013-11-07 21:00:44
Autor: Budzik
Lokata 25%
Osobnik posiadający mail kszysztofc@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

:)
Ile zainwestowałes?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

Data: 2013-11-07 22:07:52
Autor: jg
Lokata 25%
Dnia Thu, 7 Nov 2013 21:00:44 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

jak taka okazja to pewnie oszczednosci calego zycia...

--
jg

Data: 2013-11-08 00:03:44
Autor: Waldek
Lokata 25%
W dniu 2013-11-07 22:07, jg pisze:
[...]

  Taaa.... i jeszcze wzial kredyt ;)

Data: 2013-11-08 00:59:29
Autor: Kris
Lokata 25%
W dniu czwartek, 7 listopada 2013 22:07:52 UTC+1 użytkownik jg napisał:
jak taka okazja to pewnie oszczednosci calego zycia...
Dodatkowo 150tys kredytu gotówkowego wziełem bo bank dał na 10%+5% prowizji. I tak tak będe do przodu jak te 150tys na lokate 25% wrzucę.
Kurcze jeszcze dom moge zastawić to dodatkowe kilkaset tysi będzie do zainwestowania;)

Data: 2013-11-08 00:57:28
Autor: Kris
Lokata 25%
W dniu czwartek, 7 listopada 2013 22:00:44 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Ile zainwestowałes?
Wysłąłem meila do gościa żeby więcej szczegółów podał: np gdzie kasę wpłacic itp;),
Do dzisiaj nie odpisał- ale czekam dalej. 25% daje to pewnie nie wyrabia się z obróbką wniosków;)

Data: 2013-11-08 23:36:33
Autor: Tomasz Chmielewski
Lokata 25%
On Fri, 8 Nov 2013 00:57:28 -0800 (PST)
Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote:

W dniu czwartek, 7 listopada 2013 22:00:44 UTC+1 uĹźytkownik Budzik
napisał:
> Ile zainwestowałes?
Wysłąłem meila do gościa żeby więcej szczegółów podał: np gdzie kasę
wpłacic itp;), Do dzisiaj nie odpisał- ale czekam dalej. 25% daje to
pewnie nie wyrabia się z obróbką wniosków;)

Ja bylem bardziej wiarygodny i dostalem umowe do podpisania ;)

Wrzucilem tu:

http://www.ptraveler.com/tmp/umowa.pdf

I dalej z korespondencji:

Załączam projekt umowy.
Muszę zebrać ca. dodatkowe pół miliona - podpisanie umów
odbyłoby się za jednym zamachem, gdy już zbiorę wszystkich
chętnych. Dodatkowo za zdobycie inwestora płacę 5% od wkładu.

Z zapytania o zabezpieczenia:

Zabezpieczenia są opisane w paragrafie 4, zwłaszcza punkt 3.
Ma Pan zabezpieczenia najpierw na rachunku, następnie na
kontrakcie na maszyny i w końcu na maszynach, jak wynika z tego
paragrafu. Dodatkowo ma Pan zabezpieczenia w postaci
poręczycieli, spółek będących użytkownikami/beneficjentami ww.
majątku. Większych zabezpieczeń nie przewiduję, jeśli Pan
uważa, że jestem przestępcą, to droga wolna.

Tak wiec w tej chwili jestem w trakcie sprzedazy mieszkania, bo taka
okazja nie pojawia sie codziennie! ;)

--
Tomasz Chmielewski

Data: 2013-11-08 06:45:32
Autor: Kris
Lokata 25%
W dniu piątek, 8 listopada 2013 15:36:33 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
On Fri, 8 Nov 2013 00:57:28 -0800 (PST)
Wrzucilem tu:
http://www.ptraveler.com/tmp/umowa.pdf
"Oferent oświadcza, że jest prawdopodobne, iż dochód Spółki po upływie pierwszego
roku od zawarcia umowy wyniesie przynajmniej 40 mln zł rocznie.";)

Data: 2013-11-14 23:34:15
Autor: Piotr Niżyński
Lokata 25%
W dniu 2013-11-08 15:45, Kris pisze:
[...]

Tu nawet nie chodzi o prawdopodobną kryminalizację Agory, stacji radiowych i znanych telewizji, bo w to raz, że Państwo możecie nie wierzyć, dwa, że ja sam z trudem zacząłem wierzyć i może jakoś się od tego wykręcą, po prostu przy dzienniku ogólnopolskim o sprzedaży porównywalnej z najpopularniejszymi i przy dodatkowych interesach, źródłach zysku dochód średni rzędu 109589 zł dziennie jest całkiem możliwy.

25% gwarantuję, natomiast co do prawdopodobnych zysków to za całe 500 tys. zł daję 2,5%, czemu odpowiadałby 1 mln zł i to opodatkowuje się 19%. (Inaczej: wkład X -> ok. 1/10 X na czysto miesięcznie.) Oczywiście lepiej zostawiać kasę na rozwój niż ją od razu "przeznaczać na dywidendę", ale to tym bardziej prowadzi do jeszcze większych zysków, więc co za różnica.

Pozdrawiam
Piotr Niżyński

Data: 2013-11-14 15:08:53
Autor: pasztab
Lokata 25%
Den torsdagen den 14:e november 2013 kl. 23:34:15 UTC+1 skrev Piotr Niżyński:

> [...]

25% gwarantuję, natomiast co do prawdopodobnych zysków to za całe 500 tys. zł daję 2,5%, czemu odpowiadałby 1 mln zł i to opodatkowuje się 19%. (Inaczej: wkład X -> ok. 1/10 X na czysto miesięcznie.) Oczywiście lepiej zostawiać kasę na rozwój niż ją od razu "przeznaczać na dywidendę", ale to tym bardziej prowadzi do jeszcze większych zysków, więc co za różnica.

Przepraszam, ze sie wtrace.. Jestem zupelnym laikiem, ale mysle, ze gdyby Pan na dzisiejsze czasy zaproponowal np. 8% zamiast 25 to oferta bylaby ze wszechmiar bardziej wiarygodna.. Ot, to tyle.

Data: 2013-11-15 01:34:07
Autor: Piotr Niżyński
Lokata 25%
W dniu 2013-11-15 00:08, pasztab@gmail.com pisze:
> Przepraszam, ze sie wtrace.. Jestem zupelnym laikiem, ale mysle, ze
> gdyby Pan na dzisiejsze czasy zaproponowal np. 8% zamiast 25 to
> oferta bylaby ze wszechmiar bardziej wiarygodna.. Ot, to tyle.

Chętnie dodam to 25%, to są dla mnie małe pieniądze. Ja jestem milionerem (akcje u maklera) i mam wielokrotność Państwa wkładów z odsetkami (umowa jest na 2 lata, tzn. przez ten czas można zrezygnować z udziałów w zamian za pewne 25% za okres trwania umowy; nie wcześniej jednak niż po dokładnie 9 m-cach, bo przed startem spółki nie chcę nic oddawać). Oddaję je Państwu w zastaw jako zabezpieczenie, tak iż macie je Państwo cały czas pod ręką, więc jak mógłbym być niewypłacalny? (Spółka 50%-50% z inwestorem jako gwarant, zawarta odpowiednia umowa regulująca jej funkcjonowanie, wymagana obustronna zgoda dla wszystkich czynności).

To jaki sens pozyskiwania kapitału, skoro oddaję wam nawet więcej? Już napisałem na samym początku: np. część daję w majątku (drukarnia), który użytkuję, ale pod wspólną własnością i na podstawie umowy, poza tym można by część pieniędzy zablokować jako zastaw na jakimś wspólnym rachunku i odblokowywać stopniowo w miarę rozkręcania się spółki. To jasno wynika z umowy, nie chcę zawracać głowy, ale ta nieufność jest zupełnie zbyteczna.

Pozdrawiam,
Piotr Niżyński

Data: 2013-11-15 08:49:01
Autor: Andrzej Lawa
Lokata 25%
W dniu 15.11.2013 01:34, Piotr Niżyński pisze:

Chętnie dodam to 25%, to są dla mnie małe pieniądze. Ja jestem
milionerem (akcje u maklera) i mam wielokrotność Państwa wkładów z
odsetkami (umowa jest na 2 lata, tzn. przez ten czas można zrezygnować z

Hehehehe.

A ja jestem Imperatorem Ziemi - płaszcz się prze Mną, nędzny robaku! ;->

Data: 2013-11-15 00:31:00
Autor: luc
Lokata 25%
W dniu piątek, 15 listopada 2013 08:49:01 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
> [...]

Hehehehe.

A ja jestem Imperatorem Ziemi - płaszcz się prze Mną, nędzny robaku! ;->

O Panie, You made my day ;D pzdrwm
luc

Data: 2013-11-18 16:35:23
Autor: Piotr Niżyński
Lokata 25%
W dniu 2013-11-15 08:49, Andrzej Lawa pisze:
[...]

http://sysplex.pl/img/bt.png
Oni to sami tagują czy użytkownicy?
Czyżby wyraz uznania.

Pozdrawiam
Piotr Niżyński

Data: 2013-11-15 06:49:24
Autor: Budzik
Lokata 25%
[...]

Jeżeli prowadzisz biznes tak samo chaotycznie jak piszesz...

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

Data: 2013-11-17 23:52:58
Autor: Kris
Lokata 25%
W dniu czwartek, 14 listopada 2013 23:34:15 UTC+1 użytkownik Piotr Niżyński napisał:

źródłach zysku dochód średni rzędu 109589 zł dziennie jest całkiem możliwy.
109589zł dziennie;)
Bardzo dokładne wyliczenia;)

Data: 2013-11-18 06:39:37
Autor: stefan.jazinski
Lokata 25%
W dniu poniedziałek, 18 listopada 2013 08:52:58 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
> źródłach zysku dochód średni rzędu 109589 zł dziennie jest całkiem możliwy.

Szacunkowo 40 000 000 zł rocznie daje dziennie "rzędu 109589"

Stefan Jaziński

Data: 2013-11-18 15:54:53
Autor: Piotr Niżyński
Lokata 25%
W dniu 2013-11-18 15:39, stefan.jazinski@gmail.com pisze:
Szacunkowo 40 000 000 zł rocznie daje dziennie "rzędu 109589"

Sp.k. nie płaci CIT, a PIT-u też może nie być, jeśli nie będzie faktycznie "dywidendy" (zadeklaruję, ale nie zapłacę, bo własnego majątku praktycznie nie mam). To pierwsza prosta przewaga.

Poza tym cena sprzedaży może nawet być wysoka ze względu na przewagę merytoryczną. :)

Pozdrawiam
Piotr Niżyński

Data: 2013-11-08 06:47:28
Autor: Kris
Lokata 25%
W dniu piątek, 8 listopada 2013 15:36:33 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
Ja bylem bardziej wiarygodny i dostalem umowe do podpisania ;)
Ile pisałeś że "ulokujesz"?
Ja proponowałem 35tys to widocznie za mała kwota i mi nie odpisał;)

Data: 2013-11-14 23:26:06
Autor: Piotr Niżyński
Lokata 25%
W dniu 2013-11-08 15:47, Kris pisze:
[...]

Chyba odpisałem (2013-11-07 13:43) i zaznaczyłem, że podpisanie umów będzie trochę później:

Data: 2013-11-08 16:26:49
Autor: Jarek S.
Lokata 25%

W sumie to ciekawa lektura i może rozwieje wątpliwości inwestorów :) http://www.sysplex.pl/

Data: 2013-11-08 17:33:21
Autor: Waldek
Lokata 25%
W dniu 2013-11-08 16:26, Jarek S. pisze:

Tak wiec w tej chwili jestem w trakcie sprzedazy mieszkania, bo taka
okazja nie pojawia sie codziennie! ;)

Hmm,  Dragons' Den .... wysiada

Lokata 25%