Lokata 6,32% netto Getinu naziemnego

Data: 2011-12-19 20:59:43
Autor: Glaukon
Lokata 6,32% netto Getinu naziemnego
Dzisiaj mojej znajomej pracownica Getinu założyła "lokatę grudnia" na 5,67%
netto, twierdząc, że lokata "Last minute II" na 6,32% netto jest gorzej
oprocentowana. Mnie się zdaje, że tam obiecują jednak 6,32% netto za cały
okres lokaty, czyli za pół roku (przy nieco skomplikowanym mechanizmie
oprocentowania). Jak to jest?

http://www.getinbank.pl/dla-ciebie/inwestycje/lokata-miesiaca_poznaj-szczegoly.html

Data: 2011-12-22 21:01:49
Autor: Krzysztof

Użytkownik "Glaukon" <pawel_g@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jco8jv$q01$1inews.gazeta.pl...
[...]

jest w bledzie, to jest tak zrobione zebys mial 6,32 netto kap dzienna za caly okres, faktycznie to jest kilkanascie procent ale do konca luego a potem 0,1% zeby prawie nie bylo Belki. Zalozyla lokate nizej oproc, ale na 3-mies. i raczej do konca marca nie powinna wpasc w 'nowa belke'. 6,32% jest na 6-m, ale z oproc do koca lutego (tabelki % w zaleznosci od dnia wplaty) tak aby identycznie wychodzilo jak dla tamtej lokaty 6,32 netto rocznie kap codziennie.

Lokata 6,32% netto Getinu naziemnego