Lokata 7 dniowa czy inna - procent składany i tego typu podo

Data: 2009-10-12 17:18:18
Autor: lokatybezbelki
Lokata 7 dniowa czy inna - procent składany i tego typu podo
Witam,
jeżeli chodzi o nie naliczenie podatku belki to przy lokacie 7 dniowej i oprocentowaniu lokaty 5,5% to kwota nie może przekroczyć 2365 zł.
Sam to możesz policzyć tu masz jak się liczy:
http://lokatybezbelki.w.interia.pl/przyklady.html
Odsetki nie mogą przekroczyć 2,49 zł dlaczego masz tu:
http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

Czytałem coś na temat zaokrąglania grosza chyba na kocie oszczędnościowym ale zapytaj kolegę  Eneuel Leszek Ciszewski z grupy, wydaje mi się że kiedyś coś pisał w tej sprawie.

Pozdrawiam.

--

Lokata 7 dniowa czy inna - procent składany i tego typu podo