Lokata 9% w pakiecie + nawigacja gratis!

Data: 2009-08-31 14:11:00
Autor: Wielebny
Lokata 9% w pakiecie + nawigacja gratis!

Dostaje ten spam od Open Finance od czasu do czasu. Pamiętam nawet, że jeszcze
niedawno było 10% :)

Wiecie może jakie s± szczegółowe warunki? Ile trzeba włożyć?

Na ile?

Jaki jest podział lokata/fundusz?

I czy dobre to jest?

W.

Data: 2009-08-31 14:17:26
Autor: Paul
Lokata 9% w pakiecie + nawigacja gratis!
wszedłem na lokaty.open.pl, klikn±łem Szczegóły i mam:

"Inwestuj±c ¶rodki w kwocie min. 50 000 zł otrzymasz również prezent w
postaci nawigacja GPS marki Mio model Moov 500PL"

ale Ty nie mogłe¶ tego zrobić, nie?

Data: 2009-08-31 15:58:46
Autor: Paweł
Lokata 9% w pakiecie + nawigacja gratis!
Wielebny wrote:

I czy dobre to jest?

full wypas, "* Fundusz nie gwarantuje realizacji celu inwestycyjnego"
nie czekaj, inwestuj!

Data: 2009-08-31 17:17:24
Autor: Rafał
Lokata 9% w pakiecie + nawigacja gratis!
Paweł pisze:
nie czekaj, inwestuj!

Dodajmy do tego jakieś 4% dla funduszu na start. Przynajmniej można wypłacić od razu jak ktoś lubi. Ze stratą.

--
Raf

Data: 2009-08-31 18:17:37
Autor: Paweł
Lokata 9% w pakiecie + nawigacja gratis!
Rafał wrote:

Paweł pisze:
nie czekaj, inwestuj!

Dodajmy do tego jakieĹ› 4% dla funduszu na start. Przynajmniej moĹĽna
wypłacić od razu jak ktoś lubi. Ze stratą.

widac, ze znow zaczelo sie szukanie jeleni na JU funduszy
pod przykrywka atrakcyjnych wysoko oprocentowanych struktur
na gielowej gorce z duza prowizja :>

Data: 2009-08-31 18:09:52
Autor: Valdi.Pavlack
Lokata 9% w pakiecie + nawigacja gratis!
"PaweĹ," news:h7gl2d$2h$1atlantis.news.neostrada.pl

full wypas, "* Fundusz nie gwarantuje realizacji celu inwestycyjnego"
nie czekaj, inwestuj!

A znasz fundusz, który gwarantuje cel inwestycyjny? Daj mi na niego namiar -
chetnie wpompuje tam swoje oszczednosci. Najlepiej, ze by to byl fundusz
inwestujacy agresywnie he he :)

Data: 2009-08-31 19:41:10
Autor: Rafał
Lokata 9% w pakiecie + nawigacja gratis!
Valdi.Pavlack wrote:
A znasz fundusz, ktĂłry gwarantuje cel inwestycyjny? Daj mi na niego namiar -
chetnie wpompuje tam swoje oszczednosci. Najlepiej, ze by to byl fundusz
inwestujacy agresywnie he he :)

Większość struktur. Cel jest 0%, a co zarobisz to już bonusik od zarządu ;)

--
Raf

Data: 2009-08-31 10:58:08
Autor: BK
On 31 Sie, 19:41, Rafał <ad...@moj.invalid> wrote:
Valdi.Pavlack wrote:
> A znasz fundusz, który gwarantuje cel inwestycyjny? Daj mi na niego namiar -
> chetnie wpompuje tam swoje oszczednosci. Najlepiej, ze by to byl fundusz
> inwestujacy agresywnie he he :)

Większo¶ć struktur. Cel jest 0%, a co zarobisz to już bonusik od zarz±du ;)

--
Raf

Struktura to nie fundusz, tylko bezpieczny instrument + instrument
ryzykowny. Ryzykownym moze byc fundusz, ktory dalej nic nie
gwarantuje. ;-)

Data: 2009-09-01 00:10:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lokata 9% w pakiecie + nawigacja gratis!

"Wielebny" 33ae.000002a1.4a9bbdd4@newsgate.onet.pl

Wiecie może jakie s± szczegółowe warunki?

Gdy złotówka leciała w dół, było tak, że się wkładało,
ale nie wyjmowało przez wiele, wiele lat... No
i wychodziło na to, że przy wyjmowaniu nie będzie
już Markowego. :)

Na ile?

Na zawsze. ;)

Lokata 9% w pakiecie + nawigacja gratis!