Lokata Bonjour na 5.5% w Lion's Bank

Data: 2013-07-05 04:46:03
Autor: ls
Lokata Bonjour na 5.5% w Lion's Bank
Data: 2013-07-05 09:05:52
Autor: igor
Lokata Bonjour na 5.5% w Lion's Bank
W dniu pi±tek, 5 lipca 2013 13:46:03 UTC+2 użytkownik ls napisał:
Wyczytalem:

http://livesmarter.pl/lionsbank-lokata-bonjour-5-5-procent-3-miesiace-bez-zakladania-konta/#more-2447

Zakladal ktos i moze cos powiedziec?

-- pozdr.

ls

Pod wpisem jest jeden komentarz z relacj±. http://livesmarter.pl/lionsbank-lokata-bonjour-5-5-procent-3-miesiace-bez-zakladania-konta/#comment-7525
Oprócz standardowego prania mózgu jest ok i chyba warto dla takiego oprocentowania :)

Data: 2013-07-05 10:30:29
Autor: Glaukon
Lokata Bonjour na 5.5% w Lion's Bank

Oprócz standardowego prania mózgu jest ok i chyba warto dla takiego oprocentowania :)

koment z livesmarter:
Byłem wczoraj, spotkanie w poznańskim oddziale trwało ponad 45minut.
W trakcie tej rozmowy chodzi o stworzenie profilu klienta, bez tego siê nie obejdzie, zatem przygotujecie siê na seriê kilkudziesiêciu pytań dosłownie o wszystko: praca, hobby, maj±tek, rozwój własny itp. Próbowano przy okazji tego namówiæ mnie na współpracê przy inwestowaniu w ziemiê, nieruchomo¶ci oraz oczywi¶cie założenie ROR.

***
wydaje sie, ze grillowanie klienta w tym wypadku jest jednak ponadstandardowe, nawet dla grupy Getin :)

Data: 2013-07-05 11:29:52
Autor: igor
W dniu pi±tek, 5 lipca 2013 19:30:29 UTC+2 użytkownik Glaukon napisał:
> [...]

***

wydaje sie, ze grillowanie klienta w tym wypadku jest jednak ponadstandardowe, nawet dla grupy Getin :)

ja kiedys odpowiedzialem ze sam gram na forexie - gosc troche nie wiedzial co powiedziec wiec wywiad sie szybko skonczyl (bodajze przy jakiejs lokacie na dzien dobry w idea banku). Lokate zalozylem w kilka minut takze polecam rozwiazanie :)

Data: 2013-07-05 20:54:05
Autor: ls
igor wrote:

(...). Lokate zalozylem w kilka
minut takze polecam rozwiazanie :)

Jak wlewasz srodki: przelewem na podane przez nich konto w jakims terminie, czy gotowka?
Co po zakonczeniu lokaty: podajesz nr konta w innym banku do zwrotu, czy jakos inaczej?

--
pozdr.
ls

Data: 2013-07-05 21:03:27
Autor: forestdumb
[...]

Przeciez napisane to jest w komentarzu!

Dodam od siebie ze Noble ani Lions nie maja obslugi kasowej! Tylko przelewami.

PS
Watpie by bankier tak napisal, zachowujcie zdrowy rozsadek nie wiadomo czy naprawde tak bylo czy sobie koles nadinterpretowal by zrobic smieszny, fajowy komentarz. Na pewno pani helenka z gazowni tam nie chodzi, bank nastawiony na bogatych a nawet bardzo wiec tak probuja naciagac (i to tez zle slowo bo sie kojarzy pejoratywnie, moze ich inwestycje sa warte sprobowania?).

Data: 2013-07-05 12:40:15
Autor: Glaukon
Lokata Bonjour na 5.5% w Lion's Bank
bank nastawiony na  bogatych a nawet bardzo

jak popatrzymy na haslo reklamowe "indywidualizm czyni cie lwem" i reszte marketingowego belkotu, to widac, ze oferta jest kierowana do swiezo wzbogaconych ludzi z pretensjami do awansu spolecznego. Moze to target banku, a moze po prostu pracownicy agencji reklamowych nie potrafia wyjsc poza te perspektywe.

Data: 2013-07-08 22:20:12
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Fri, 5 Jul 2013 12:40:15 -0700 (PDT), Glaukon napisał(a):

[...]

Polecam w temacie:
http://juniorbrandmanager.blogspot.com/2013/02/jak-sie-robi-reklame.html

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-07-05 22:44:52
Autor: Chris94
Dnia Fri, 5 Jul 2013 10:30:29 -0700 (PDT), Glaukon napisał(a):

koment z livesmarter:
Byłem wczoraj, spotkanie w poznańskim oddziale trwało ponad 45minut.
W trakcie tej rozmowy chodzi o stworzenie profilu klienta, bez tego się nie obejdzie, zatem przygotujecie się na serię kilkudziesięciu pytań dosłownie o wszystko: praca, hobby, majątek, rozwój własny itp.

Widać, że banki coraz bezczelniej zabierają się do tematu Big Data i
handlowania profilami klientów.

Następny cytat z livesmarter:
„Klient ze 100tys zł, który przychodzi do mnie założyć wyłącznie lokatę,
który nie chce ze mną inwestować i budowac wieloletnich relacji, nie
jest dla mnie ważny i mnie nie interesuje. Poważni Klienci zaczynają się
od ćwierć miliona złotych”.

Nie bardzo sobie wyobrażam, żeby jakikolwiek targetowy "poważny klient"
pozwolił, by jakiś szczeniak pracujący u Czarnieckiego na śmieciową
umowę, wypytywał go o takie detale.
Nie jestem "poważnym klientem" w ich pojęciu, ale gdyby mnie taki szczaw
zaczął wypytywać o mój majątek, to bym go po brzytwie spuścił.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2013-07-05 23:57:18
Autor: Piotrek
On 2013-07-05 22:44, Chris94 wrote:
[...]

Pytanie na ile to była inicjatywa młodego gniewnego co to robi za "tysiąc pińćset", a na ile oficjalna polityka banku.

W każdym razie porównywalną lokatę w Noble Bank zakłada się (niestety razem z kontem) bez zbędnych pytań w 30 minut. A w międzyczasie można pójść na kawę i po powrocie kwity są gotowe do podpisu.

Mogliby sobie jedynie kupić toner do drukarki. Ponieważ jakość wydrukowanych dokumentów nie koresponduje z wizerunkiem tego banku.
Ale pewnie czepiam się ;-)

Piotrek

Data: 2013-07-06 01:29:58
Autor: ikarek
Lokata Bonjour na 5.5% w Lion's Bank
Użytkownik "Piotrek" <piotrek@pisz.na.berdyczow.info> napisał w wiadomo¶ci

Mogliby sobie jedynie kupić toner do drukarki. Ponieważ jakość
wydrukowanych dokumentów nie koresponduje z wizerunkiem tego banku.
Ale pewnie czepiam się ;-)

Nie powiedziałbym, że siê czepiasz. Mnie nieustannie ¶mieszy
spam reklamowy Noble banku, a w nim mało nobliwe odzywki
typu "załap siê na wysokie oprocentowanie" :)

Pan Hrabia mógłby siê poczuæ co nieco zdezorientowany ;p

Data: 2013-07-05 12:53:34
Autor: pasztab
Den fredagen den 5:e juli 2013 kl. 18:05:52 UTC+2 skrev igor:

[...]

Ale z tego co mozna sie zorientowac to tylko do zalozenia w oddziale /tylko 5 w calej Polsce/ i bez obslugi przez net. Jesli ten Lions Bank jest wlasciwie oddzialem Idea banku dlaczego nie zaproponowac takiej lokaty w Idea?? Mysle, ze chetnych wielu by sie wielu znalazlo..

Data: 2013-07-08 00:34:48
Autor: RobertS
[...]

bo IB to bank "dla mas" zobacz jak wygl±daj± oddziały Lion'S i wszystko bêdzie jasne

ps
czy komu¶ siê udało założyæ tê lokatê na 5,5%? do 100kzł i oczywi¶cie żadnych możliwo¶ci negocjacji

RobertS

Lokata Bonjour na 5.5% w Lion's Bank