Lokata Codzienna - jak w praktyce?

Data: 2010-12-01 00:09:13
Autor: Borys Pogoreło
Lokata Codzienna - jak w praktyce?
Cześć,

 Zastanawiam się nad przerzuceniem kasy na lokaty codzienne w Getinie.
Odstraszają mnie jednak trochę od tego przeczytane tu opowieści o różnych
problemach - a to się lokata nie założy, a to zablokuje drugie tyle
środków, a to nie naliczy premii...

 Wiadomo - słychać głównie narzekających ;)
 Ale czy są też zadowoleni?

 BTW: jaka jest u nich optymalna kwota?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-12-01 00:22:28
Autor: Biedny student
Lokata Codzienna - jak w praktyce?
W dniu 2010-12-01 00:09, Borys Pogoreło pisze:
Cześć,

  BTW: jaka jest u nich optymalna kwota?

1015,98 na 3 m-ce

Data: 2010-12-01 17:42:30
Autor: boa
Lokata Codzienna - jak w praktyce?

   BTW: jaka jest u nich optymalna kwota?

1015,98 na 3 m-ce
wytłumaczy mi ktoś te 1015,98 czym się różni od  zwykłego 1000zł

Łukasz

Data: 2010-12-01 17:46:14
Autor: grin

Użytkownik "boa" <anzelm@usunto.poczta.fm> napisał w wiadomości news:id5ttm$g3a$1inews.gazeta.pl...
wytłumaczy mi ktoś te 1015,98 czym się różni od  zwykłego 1000zł

Pół groszem zaokrąglenia

Data: 2010-12-01 18:54:33
Autor: Krzysztof

"boa" <anzelm@usunto.poczta.fm> wrote in message news:id5ttm$g3a$1inews.gazeta.pl...

   BTW: jaka jest u nich optymalna kwota?

1015,98 na 3 m-ce
wytłumaczy mi ktoś te 1015,98 czym się różni od  zwykłego 1000zł

--
1015.98*4.85%/365=0,13500008219178082191780821917808 co przy sposobie zaograglania jaki ma Getin daje 0.14zl, czyli codziennie zyskujesz dodatkowe 0.5gr.

Data: 2010-12-02 11:01:56
Autor: boa
W dniu 01-12-2010 18:54, Krzysztof pisze:

--
1015.98*4.85%/365=0,13500008219178082191780821917808 co przy sposobie
zaograglania jaki ma Getin daje 0.14zl, czyli codziennie zyskujesz dodatkowe
0.5gr.

dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz!

Data: 2010-12-01 09:53:14
Autor: Krzysztof

"Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> wrote in message news:ly3j9grru5zk$.1dee1958knyie.dlg40tude.net...
[...]

Naprzod otworz konto skarbonkowe, wtedy bedziesz dostawal 1zl za zalozenie lokaty. Nie jest tak zle z tym systemem i lokatami, przy koncie najwieksza niedorobka jest to, ze nie mozna wpisac przelewu z data przyszla nie majac srodkow na koncie w momencie wpisywania.
Dla lokat zakladanych wlasnie z konta jest ta 1zl i wtedy np. dla 3-mies przy opr.4.85% i dla min sumy tj. 1015.98 po doliczeniu tej zlotowki masz oprocentowanie 5.42%. Jak na 3-mies to chyba nie ma nic lepszego. Chyba duzym nieporozumieniem jest to, ze ludzie tworza lokaty przez wnioski i wtedy tej premii prawdopodobnie nie ma (nie wiem nie testowalem). Lokaty trzeba zakladac od razu z poziomu systemu ze srodkow, ktore sa na koncie, wtedy bez problemu przyznaje te zlotowki za zalozenie lokat.

Data: 2010-12-01 11:30:21
Autor: Rooobert K...
Lokata Codzienna - jak w praktyce?
konto skarbonkowe ?? jakos getin sie nie chwali.

Pozdr.
R...

Data: 2010-12-01 11:35:52
Autor: xbartx

Szukaj na  http://getinonline.pl

--
xbartx

Data: 2010-12-01 11:40:02
Autor: Rooobert

Data: 2010-12-01 11:42:34
Autor: Rooobert K...
Lokata Codzienna - jak w praktyce?
No tak getin.pl i getinonline.pl to "prawie" dwa rozne banki.:P
P.S.
znowu dubelt. net cos mi szwankuje :(

Pozdr.
R....

Data: 2010-12-01 10:51:58
Autor: cc
[...]

mozna byc tez zadowolonym - narzekajacym.

zadowolonym bo oproc. jest nie do przebicia,
a te problemy da sie przezyc.

na co narzekalem to juz wiadomo.
niepokoilo mnie tylko to (bo te problemy da sie wyjasnic z nimi) - czy to sa jedyne bledy, czy np. mozliwe jest cos innego, np. znikniecie kasy (nie mamy pana pieniedzy, i co nam pan teraz zrobi?). poki co chyba nic nie zniknelo.

od dluzszego czasu juz nie ma blokady podwojnej srodkow, aczkolwiek przestalem robic te lokaty po nocach. moze to mialo jakis wplyw, np. trafienie w jakies przetwarzanie, system offline.

z naliczaniem zlotowek nadal tak sobie - zadzwonili, mowili ze wiedza o bledzie, ze pokoryguja... no to na razie olewam, zadzwonie za miesiac-dwa i poprosze o wyrownanie. aktualna sytuacja jest taka: na 18 lokat 1zl wplynelo bez problemu za polowe. wczoraj - ostatniego dnia miesiaca, cos skorygowali i pojawily sie dodatkowe zlotowki. juz nawet bez upominania sie. ale nadal dwoch brakuje.  poczekam cierpliwie :)
troche to jest dziwne bo skoro to korygowali (wplynely pod data 30.11, w dniu w ktorym nic nie zakladalem), to chyba recznie albo po poprawce jakiegos alorytmu. i co, znowu sie nie udalo poprawic czy jakies problemy z liczeniem do dwudziestu? :)

Data: 2010-12-01 13:28:49
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 01 Dec 2010 10:51:58 +0100, cc napisał(a):

dniu w ktorym nic nie zakladalem), to chyba recznie albo po poprawce jakiegos alorytmu. i co, znowu sie nie udalo poprawic czy jakies problemy z liczeniem do dwudziestu? :)

 Nie pierwszy i nie ostatni problem z Getinem ;)

 Dzięki wszystkim za odzew - na razie przetestuje "lokatę na start".

 Umowę na konto skarbonkowe da się podpisać w oddziale, czy trzeba się
bawić w chowanego z kurierem?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-12-01 13:35:40
Autor: Krzysztof

"Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> wrote in message news:1a41t1m3ireu8$.1uz67640n1m5b$.dlg40tude.net...
[...]

W oddzialach nie przyznaja sie do Getinonline.pl. Tylko kurier. Sa 3 getiny kazdy z osobna bankowoscia i innymi produkatami-Open/Getinonline/Getin GB24+placowki.

Lokata Codzienna - jak w praktyce?