Lokata GOL

Data: 2011-07-05 08:35:13
Autor: michal
Lokata GOL
Witam.

Wczoraj skończyła mi się lokata w getinonline. W sobote dzwonił do mnie Pan z GOL i namawiał na przedłużenie. Po namowach poległem i zgodziłem sie. Ile trzeba czekać żeby nowa lokata pojawiła się (była widoczna w serwisie internetowym) bo od wczoraj nie ma ani pieniedzy ani lokaty ?
(BTW nowa lokata ma sie nazywać "Wróć do mnie" - 5,79% netto o ile pamietam i nie jest dostęona przez internet - przynajmniej tak mówił Pan ;) )

pozdr

Data: 2011-07-05 00:10:20
Autor: luc
Lokata GOL
On 5 Lip, 08:35, "michal" <mmilek@USUN_TO.op.pl> wrote:
[...]

Mam podobnie, wczoraj stare się kończyły, wczoraj nowe zostały
założone. Świnka wypełniona. Tylko odsetki jeszcze nie spłynęły na
osobne konto...

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-07-05 09:13:16
Autor: Waldek
Lokata GOL

Użytkownik "michal" <mmilek@USUN_TO.op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e12b0a2$0$2501$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Peklo 40k wnioskow wiec juz "na wspolnej" jest 5,71 netto
Ano chyba nie jest - na razie ;)

Data: 2011-07-05 15:08:54
Autor: Damian Niusy
Lokata GOL
Witam,

Mam to samo. Kazali czekac kilka dni bo sa zawaleni zakładniem tych lokat przez konsultantów :)

Sami sobie winni. Nie przewidzieli że będzie tylu chętnych czy co ?

Damian

Data: 2011-07-05 17:06:44
Autor: Q
Lokata GOL
Wczoraj skończyła mi się lokata w getinonline. W sobote dzwonił do mnie Pan z GOL i namawiał na przedłużenie. Po namowach poległem i zgodziłem

Na start konczy mi sie jutro i dzisiaj zadzwonila pani
czy chce zalapac sie na wspolna, ktora jak wiecie konczy sie dzisiaj :).

Albo Czarny naprawde potrzebuje kasy albo ....
:)

Data: 2011-07-05 18:04:26
Autor: m
Lokata GOL

Albo Czarny naprawde potrzebuje kasy albo ....
:)

Albo co ?

Lokata GOL