Lokata GOL

Data: 2011-07-05 09:13:16
Autor: Waldek
Lokata GOL

Użytkownik "michal" <mmilek@USUN_TO.op.pl> napisał w wiadomości news:4e12b0a2$0$2501$65785112news.neostrada.pl...
Witam.

Wczoraj skończyła mi się lokata w getinonline. W sobote dzwonił do mnie Pan z GOL i namawiał na przedłużenie. Po namowach poległem i zgodziłem sie. Ile trzeba czekać żeby nowa lokata pojawiła się (była widoczna w serwisie internetowym) bo od wczoraj nie ma ani pieniedzy ani lokaty ?
(BTW nowa lokata ma sie nazywać "Wróć do mnie" - 5,79% netto o ile pamietam i nie jest dostęona przez internet - przynajmniej tak mówił Pan ;) )

Peklo 40k wnioskow wiec juz "na wspolnej" jest 5,71 netto
Ano chyba nie jest - na razie ;)

Lokata GOL