Lokata OF?

Data: 2009-11-04 15:23:00
Autor: Krzysztof
Lokata OF?
Jak dlugo czeka sie na otwarcie lokaty w Open? Przelew z innego banku poszedl 1-sesja elixir. Zaloza ja tego samego dnia czy przetrzymuja do nastepnego? Kiedy taka lokata pokaze sie w systemie intern. Open'a?

Data: 2009-11-04 08:04:49
Autor: Tomek z Wawy
Lokata OF?
On 4 Lis, 15:23, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
Jak dlugo czeka sie na otwarcie lokaty w Open? Przelew z innego banku
poszedl 1-sesja elixir. Zaloza ja tego samego dnia czy przetrzymuja do
nastepnego? Kiedy taka lokata pokaze sie w systemie intern. Open'a?

U mnie wysyłka wczoraj pierwsz± sesj± i dopiero dzi¶ ok. 10 były
założone, z dat± wczorajsz± i z naliczonymi odsetkami. Także kiedy się
pokaże u nich w systemie to bez znaczenia, nic nie tracisz.

Data: 2009-11-04 16:31:00
Autor: Valdi
Lokata OF?
"Krzysztof" news:hcs2o7$313b$1news2.ipartners.pl

Jak dlugo czeka sie na otwarcie lokaty w Open? Przelew z innego banku
poszedl 1-sesja elixir. Zaloza ja tego samego dnia czy przetrzymuja do
nastepnego? Kiedy taka lokata pokaze sie w systemie intern. Open'a?

Jak duzo osób zaklada lokaty i chlopaki nie wyrabiaja sie z wprowadzaniem
lokat do pogladu to nawet i kilka dni nie bedziesz ich widzial w systemie -
lokata jednak jest zalozona juz od kilku dni i kasa na niej pracuje.
Standardowo lokaty mialem widoczne okolo godziny 20 - 21 - w dniu kiedy
realizowalem przelew.
Czekaj cierpliwie i sprawdz wieczorem.

Pozdrawiam.

Data: 2009-11-04 18:39:36
Autor: bzdreg
Lokata OF?
Krzysztof pisze:
Jak dlugo czeka sie na otwarcie lokaty w Open? Przelew z innego banku
poszedl 1-sesja elixir. Zaloza ja tego samego dnia czy przetrzymuja do
nastepnego? Kiedy taka lokata pokaze sie w systemie intern. Open'a?
Zastrzegają się, że księgują następnego dnia roboczego. Też się na tym
przewiozłem, jak wysłałem w piątek.

--

Pzdr.
bzd.

Data: 2009-11-04 19:03:05
Autor: Damian Niusy
Lokata OF?

Użytkownik "bzdreg" <bzdreg_at_op_kropka_pl@null.com> napisał w wiadomości news:hcseel$t16$1atlantis.news.neostrada.pl...
Krzysztof pisze:
[...]

Może się tak zdarzyć, ale mi na 3 lokaty wszystkie zostały zaksięgowane w tym samym dniu

Damian

Data: 2009-11-04 19:53:18
Autor: Krzysztof
Lokata OF?

"bzdreg" <bzdreg_at_op_kropka_pl@null.com> wrote in message news:hcseel$t16$1atlantis.news.neostrada.pl...
Krzysztof pisze:
[...]

Zaksiegowali jako lokaty tego samego dnia, czyli wszystko OK; czyli nawet szybciej niz kiedys Meritum, bo tam tez zalozyli z data wplywu, ale trzeba bylo zaczekac kilka dni, zeby to zobaczyc.

Data: 2009-11-05 03:39:19
Autor: Titus Atomicus
Lokata OF?
Witam,
A ja skreslilem OF po tym jak certyfikat/potwierdzenie otwarcia polisolokaty zobaczylem dopiero po 3 miesiacach.
A wczesniej nie bylo zadnego potwierdzenia zawarcia umowy.
Pozdrav
TA

Data: 2009-11-06 00:42:59
Autor: ffiona
Lokata OF?

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomo¶ci news:Titus_Atomicus-F173EE.03391905112009news.onet.pl...
[...]

A ja też nie dostałam nic poczt±. A mam tam 11 lokat optymalnych. Czy te potwierdzenia s± takie ważne?
A.

Data: 2009-11-06 09:28:02
Autor: witrak()
Lokata OF?
On 2009-11-06 00:42, ffiona wrote:

[...]

Raczej nie - potwierdzenia mailowe s± podpisane elektronicznie, a chociaż mój program pocztowy sygnalizuje, że certyfikat, z pomoc± którego list podpisano, jest nieważny, to po sprawdzeniu u wystawcy (Certum) okazuje się, że jest on dobry, więc i podpis jest ważny.

My¶lę, że papierek bez piecz±tki nie jest więcej wart.

witrak()

Data: 2009-11-06 10:08:45
Autor: Valdi
Lokata OF?
"ffiona" news:hcvo0r$ttr$1news.onet.pl

A ja też nie dostałam nic poczt±. A mam tam 11 lokat optymalnych. Czy te
potwierdzenia s± takie ważne?
A.

Jak widzisz dla niektórych s± i to bardzo. Trochę dziwi fakt, że niektórzy
zniecierpliwieni brakiem potwierdzenia (elektronicznego/papierowego)
wył±czaj± my¶lenie bo przecież jeżeli ich tak niepokoi ich brak to wystarczy
do napisać do OF z poziomu podgl±du lokat czy zadzwonić i... i potwierdzenie
znajduje się w skrzyni pocztowej po paru dniach, na e-mail przychodzi
jeszcze tego samego dnia, najpóĽniej następnego.

Data: 2009-11-06 13:09:03
Autor: Titus Atomicus
Lokata OF?
In article <hd0odu$27f$1@news.interia.pl>, "Valdi" <Valdi@valdi.pl> wrote:

> [...]

znajduje się w skrzyni pocztowej po paru dniach, na e-mail przychodzi
jeszcze tego samego dnia, najpóĽniej następnego.

Dziwi mnie twoje zdziwienie.
Ja pisalem o wykupionej lokatopolisie.
Podgladu internetowego nie bylo. Mimo molestowania telefonicznego, certyfikat - potwierdzenie zawarcia unowy pojawilo sie dopiero po 3 miesiacach.
Do tej pory klient nie mial zadnego potwierdzenia (poza tym, ze wykonal przlew internetowy na konto o numerze podanym przez konsultanta. Z tym ze to konto nalezalo nie do Open Finance ani Noble Bank, a do firmy trzeciej) co sie dzieje z jego 50tysiacami zlotych. IMHO to nie jest jednak normalne. I swiadczy o braku szacunku dla klienta.

TA

Lokata OF?