Lokata OF

Data: 2010-01-20 00:11:32
Autor: SERG
Lokata OF
No i po strachu, oferta oprocentowania Optymalnej została przedłużona do 2.02.2010 :)

Data: 2010-01-20 01:26:53
Autor: witrak()
Lokata OF
On 2010-01-20 00:11, SERG wrote:
No i po strachu, oferta oprocentowania Optymalnej została przedłużona do 2.02.2010 :)

Ha, ha, ha... Wytrzymali nas do ostatniej chwili :-)
Teraz będą mieli dziesiątki tysięcy przeterminowujących się wniosków...

witrak()
PS. To nasuwa mi pewne przypuszczenia co do perspektywy zmian...

Data: 2010-01-19 21:06:51
Autor: Josh01
Lokata OF
On 20 Sty, 01:26, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:
PS. To nasuwa mi pewne przypuszczenia co do perspektywy zmian...

Po 2.02.2010 OF podniesie oprocentowanie?

Data: 2010-01-20 08:47:13
Autor: Krzysztof
Lokata OF

"Josh01" <josh.web.01@gmail.com> wrote in message news:b3e2327b-e936-43f7-9595-d88b937d06a5r19g2000yqb.googlegroups.com...
On 20 Sty, 01:26, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:
PS. To nasuwa mi pewne przypuszczenia co do perspektywy zmian...

Po 2.02.2010 OF podniesie oprocentowanie?

Trzeba patrzec na dawny Getin, jak on zacznie ruszac to i Open. To sa produkty adresowane do tych samych osob, kiedys mozna to bylo jeszcze to wytlumaczyc, bo to formalnie byly 2 rozne banki. Dzisiaj dla nadzoru to jeden bank mimo, ze 'brandy' Getin i Noble pozostana. Roznice moze i pozostana, ale beda one chyba kosmetyczne jak mBank i Multi. Na razie w przypadku Getina i Open roznica na lok. 3-mies. bezpodatkowej jest spora.

Data: 2010-01-20 09:20:02
Autor: Valdi
Lokata OF
"Krzysztof" news:hj6ce4$g1c$1news2.ipartners.pl

Trzeba patrzec na dawny Getin, jak on zacznie ruszac to i Open.

Tyle, ze getin kima sobie slodko od listopada. Od tamtej pory zadnych
modyfikacji w ofercie... OF jak mnie pamiec nie myli chyba dwa modyfikacje w
swoich depozytach wtedy zrobil.

Zas jezeli o getin chodzi wystarczy u nich jedna rzecz - dac dzienna
kapitalizacje na TOPie z zachowaniem obecnego oprocentowania ale jako netto
nie brutto :)

Data: 2010-01-20 08:57:38
Autor: witrak()
Lokata OF
On 2010-01-20 06:06, Josh01 wrote:
On 20 Sty, 01:26, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:
PS. To nasuwa mi pewne przypuszczenia co do perspektywy zmian...

Po 2.02.2010 OF podniesie oprocentowanie?

Wygląda na to, że okres na który przedłużają promocję systematycznie maleje, a w każdym razie nie rośnie.
Z drugiej strony pamiętam, że właśnie w styczniu lokaty w OF szybko robiły się popularne, co skutkowało likwidacją lokat o najlepszych parametrach, np. 24-miesięcznych 10%/7%. Teraz kończą się pierwsze lokaty masowe (8,5% na rok), więc w portfelu OF pojawia się znaczna ilość "niepewnych" - co do woli przedłużenia - lokat.

Z tego widać, że aktualnie jest coraz więcej lokat, które mogą odpłynąć z OF i jeśli są przedłużane to na krótki okres - w każdym razie nie na rok, jak drzewiej bywało, co powoduje nerwowość w OF - z jednej strony chcieliby obniżyć oprocentowanie, z drugiej coraz większa część lokat to lokaty krótkoterminowe.

Można pokusić się o wniosek, że dopóki głowni konkurenci nie zmienią po raz pierwszy warunków, będzie przedłużanie, ale jak ktoś już zacznie, to będzie spirala w dół albo ewentualnie w górę - ale to mało prawdopodobne: tylko wtedy, gdyby już następował odpływ kapitału albo potrzeby kapitałowe Getin/Noble rosły, co w świetle fuzji jest niemożliwe.
Natomiast można się spodziewać skrócenia okresu ważności wniosków lub zmiany zasad ustalania oprocentowania na obowiązujące w dniu wpłaty.

witrak()

Data: 2010-01-20 09:17:46
Autor: Valdi
Lokata OF
"Josh01"

Po 2.02.2010 OF podniesie oprocentowanie?

Przedluzy oferte o nastepne kilka dni/tygodni.

Data: 2010-01-20 09:17:19
Autor: Valdi
Lokata OF
"witrak()" news:hj5jad$ni9$1nemesis.news.neostrada.pl

PS. To nasuwa mi pewne przypuszczenia co do perspektywy zmian...

Jakich zmian?

Data: 2010-01-20 09:45:24
Autor: witrak()
Lokata OF
On 2010-01-20 09:17, Valdi wrote:
"witrak()" news:hj5jad$ni9$1nemesis.news.neostrada.pl

PS. To nasuwa mi pewne przypuszczenia co do perspektywy zmian...

Jakich zmian?

Przecie napisałem 20 minut wcześniej ?!
;-)

witrak()

Data: 2010-01-20 11:08:57
Autor: Valdi
Lokata OF
"witrak()" news:hj6gh3$7p5$1nemesis.news.neostrada.pl

Przecie napisałem 20 minut wcześniej ?!
;-)

Zaspany rano byłem i twój post przeoczyłem :)

Data: 2010-01-20 18:58:58
Autor: bzdreg
Lokata OF
witrak() pisze:
On 2010-01-20 00:11, SERG wrote:
[...]

Oni po prostu liczą ile pojawia się wniosków i na tej podstawie wnioskują co zrobić ;)

--
Tnx. Regards.         Bzd.

Data: 2010-01-20 10:27:06
Autor: jerzy_p
Lokata OF
No i po strachu, oferta oprocentowania Optymalnej została przedłużona do 2.02.2010 :)
czy ze względu na dzienna kapitalizację tej lokaty ma tutaj znaczenie kwota maksymalna wplacana na jedna lokate podobnie jak w przypadku rachunków z dzienną kapitalizacja?

--
Pozdrawiam, jp

Data: 2010-01-20 11:07:30
Autor: Valdi
Lokata OF
"jerzy_p" news:hj6ib0$8td$1achot.icm.edu.pl

> [...]

kwota
maksymalna wplacana na jedna lokate podobnie jak w przypadku rachunków z

Ma i dlatego też na jedną lokatę nie wpłacisz więcej niż 15 kafelków -
system w czasie składania wniosku nie zaakceptuje większej kwoty.
Masz większą ilość gotówki niż ww. suma to rozbij to na kilka lokat i po
sprawie :)

Pozdrawiam.

Lokata OF