Lokata OPEN - lokata nie została założona

Data: 2010-04-28 22:02:00
Autor: Damian Niusy
Lokata OPEN - lokata nie została założona
Witam

Trochę sobie protestowałem zakładanie lokat przez lokaty.open.pl o zauważyłem że kwota we wniosku jest mało ważna. System i tak przyjmie i założy lokaty jak się wyśle więcej, jak i mniej - na kwotę jaką się przelało na rachunek lokaty. Nawet nie jest ważny tytuł może być cokolwiek nie musi być nr wniosku. Nawet fajnie wygląda jak przychodzi potwierdzenie z wykluczającymi się informacjami: założyłem lokate na 14999 a wysłąłem 500 zł i oto co otrzymałem. Oczywiście lokata na 500 została założona.

Witaj,
Informujemy, że Twoja lokata o parametrach:
Nazwa lokaty: Lokata optymalna
Kwota: 14999
nie została założona.

Na rachunek wpłynęły środki w kwocie niezgodnej z deklarowaną.
W najbliższych 24h skontaktuje się z Tobą konsultant w celu wyjaśnienia tej sytuacji.

a w potwierdzeniu:

Potwierdzenie założenia Lokaty numer WWW 10D6C18
Niniejszym potwierdza się założenie w dniu 26.04.2010 roku Lokaty dla:
na nastepujących warunkach:
Nazwa Lokaty Lokata optymalna
Kwota i Waluta Lokaty 14999 PLN

Ciekawe co przyjdzie w papierowym potwierdzeniu z podpisem i pieczątką. Jak będzie też lokata na 15 tyś to będzie fajnie :) Szkoda tylko że jedyny odział maja w Warszawie bo można by iść z takim papierkiem aby zerwać lokatę na 15 tyś. Ale to chyba już by podlegało pod jakieś paragrafy :(

Data: 2010-04-28 21:16:58
Autor: MHC Mega
Damian Niusy wrote:

[...]

Weź spróbuj założyć na 65536, może będzie zabawnie:)

--
Pzdr.
Mega

Data: 2010-04-29 02:23:13
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 28 Apr 2010 21:16:58 +0000 (UTC), MHC Mega napisał(a):

Weź spróbuj założyć na 65536, może będzie zabawnie:)

 System zwróci mu złotówkę czy ujemne zero? ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-28 22:11:05
Autor: Marcin Lubojański
Damian Niusy wrote:

[...]

No ale jakbys zamiast 15000,00 wysłał 1500,00 to zawsze się możesz tłumaczyć że ci się przecinek pomylił :P

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2010-04-28 22:23:55
Autor: ffiona
Lokata OPEN - lokata nie została założona

Użytkownik "Damian Niusy" <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisał

[...]

Uważam, że jest tam totalny bajzel, niekompetentni pracownicy na infolinii, być może jest to związane ze zmianą "systemu", ale i tak jestem zszokowana.
A.

Data: 2010-04-30 21:55:04
Autor: Tomasz Opalski
Damian Niusy <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisał(a):
Witam

Trochę sobie protestowałem zakładanie lokat przez lokaty.open.pl o
[...]

Też zrobiłem niestandardowego testa , bo spróbowałem przedłużyć lokatę założoną 3 miesiące temu na maksymalny limit 15 K PLN do której są teraz już dopisane odsetki, czyli kwota total lokaty przekracza dopuszczalny limit. W nowym systemie nieustająco  komunikat &#8222;Prosimy spróbować ponownie za chwilę&#8221;, przy czym chwila trwa już drugi dzień.  W starym systemie: wyświetlone info że wniosek został przyjęty,  znika opcja przedłużenia lokaty, ale nie pojawia się rekord w &#8222;Złożone wnioski&#8221;. Znaczy że analitycy OF przegapili use case o przedłużeniu lokaty z opcją podziału jeśli poprzez dopisane odsetki kwota przekracza limit. Bug do poprawy.

Data: 2010-05-01 20:14:33
Autor: Valdek
Lokata OPEN - lokata nie została założona
"Tomasz Opalski" news:hrfjjn$okr$1inews.gazeta.pl

[ciach]

napisz do nich z poziomu konta.
Ja od siebie dorzuciłem sugestię aby automatycznie wydłużali o dzień - dwa
lokatę, która kończy się w weekend/dzień wolny od sesji elixir.
Ty dorzucisz opisany w swoim poście bug i jest szansa, że jakoś pchniemy ten
system do przodu :)

Data: 2010-05-02 08:44:51
Autor: Tomasz Opalski
Valdek <valdek@valdi.pl> napisał(a):
Ja od siebie dorzuciłem sugestię aby automatycznie wydłużali o dzień - dwa
lokatę, która kończy się w weekend/dzień wolny od sesji elixir.

A to też jest dobry pomysł. Mi jak raz lokata kończy się dzisiaj, jutro wolne, a przedłużyć się nie da. --

Data: 2010-05-02 16:52:16
Autor: Valdek
Lokata OPEN - lokata nie została założona
"Tomasz Opalski" news:hrje23$o2g$1inews.gazeta.pl

> [...]
> lokatę, która kończy się w weekend/dzień wolny od sesji elixir.

A to też jest dobry pomysł. Mi jak raz lokata kończy się dzisiaj, jutro

IMHO takie przedłużanie z automatu ww. przypadku jest po prostu uczciwsze :)

Lokata OPEN - lokata nie została założona