Lokata OPEN - lokata nie została założona

Data: 2010-04-28 22:23:55
Autor: ffiona
Lokata OPEN - lokata nie została założona

Użytkownik "Damian Niusy" <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisał

Trochę sobie protestowałem zakładanie lokat przez lokaty.open.pl o zauważyłem że kwota we wniosku jest mało ważna. System i tak przyjmie i założy lokaty jak się wyśle więcej, jak i mniej - na kwotę jaką się przelało na rachunek lokaty. Nawet nie jest ważny tytuł może być cokolwiek nie musi być nr wniosku. Nawet fajnie wygląda jak przychodzi potwierdzenie z wykluczającymi się informacjami: założyłem lokate na 14999 a wysłąłem 500 zł i oto co otrzymałem. Oczywiście lokata na 500 została założona.

Uważam, że jest tam totalny bajzel, niekompetentni pracownicy na infolinii, być może jest to związane ze zmianą "systemu", ale i tak jestem zszokowana.
A.

Lokata OPEN - lokata nie została założona