Lokata OPEN - lokata nie została założona

Data: 2010-04-30 21:55:04
Autor: Tomasz Opalski
Lokata OPEN - lokata nie została założona
Damian Niusy <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisał(a):
Witam

Trochę sobie protestowałem zakładanie lokat przez lokaty.open.pl o
[...]

Też zrobiłem niestandardowego testa , bo spróbowałem przedłużyć lokatę założoną 3 miesiące temu na maksymalny limit 15 K PLN do której są teraz już dopisane odsetki, czyli kwota total lokaty przekracza dopuszczalny limit. W nowym systemie nieustająco  komunikat &#8222;Prosimy spróbować ponownie za chwilę&#8221;, przy czym chwila trwa już drugi dzień.  W starym systemie: wyświetlone info że wniosek został przyjęty,  znika opcja przedłużenia lokaty, ale nie pojawia się rekord w &#8222;Złożone wnioski&#8221;. Znaczy że analitycy OF przegapili use case o przedłużeniu lokaty z opcją podziału jeśli poprzez dopisane odsetki kwota przekracza limit. Bug do poprawy.

Data: 2010-05-01 20:14:33
Autor: Valdek
Lokata OPEN - lokata nie została założona
"Tomasz Opalski" news:hrfjjn$okr$1inews.gazeta.pl

[ciach]

napisz do nich z poziomu konta.
Ja od siebie dorzuciłem sugestię aby automatycznie wydłużali o dzień - dwa
lokatę, która kończy się w weekend/dzień wolny od sesji elixir.
Ty dorzucisz opisany w swoim poście bug i jest szansa, że jakoś pchniemy ten
system do przodu :)

Data: 2010-05-02 08:44:51
Autor: Tomasz Opalski
Valdek <valdek@valdi.pl> napisał(a):
Ja od siebie dorzuciłem sugestię aby automatycznie wydłużali o dzień - dwa
lokatę, która kończy się w weekend/dzień wolny od sesji elixir.

A to też jest dobry pomysł. Mi jak raz lokata kończy się dzisiaj, jutro wolne, a przedłużyć się nie da. --

Data: 2010-05-02 16:52:16
Autor: Valdek
Lokata OPEN - lokata nie została założona
"Tomasz Opalski" news:hrje23$o2g$1inews.gazeta.pl

> [...]
> lokatę, która kończy się w weekend/dzień wolny od sesji elixir.

A to też jest dobry pomysł. Mi jak raz lokata kończy się dzisiaj, jutro

IMHO takie przedłużanie z automatu ww. przypadku jest po prostu uczciwsze :)

Lokata OPEN - lokata nie została założona