Lokata OpenFinance kończy się jutro i...?

Data: 2010-10-18 18:54:37
Autor: radekp@konto.pl
Lokata OpenFinance kończy się jutro i...?
Przycisk Przedłuż jest już nieaktywny, mimo że lokata kończy się jutro.

Co prawda ustawiłem automatyczne przedłużenie przed chwilą, ale czuję że środki
powrócą na konto. I tu jest problem, bo konto miałem wpisane nieaktualne (też
przed chwilą zaktualizowałem) :/.

I tu mam pytania:
- czy automatyczne odnawianie zadziała? (skoro nie działa Przedłuż)
- czy środki wrócą na stare konto czy na właśnie zaktualizowane?

Bo mam przeczucie, że system dziś w ciągu dnia zbierał już wszystkie dane i te
zmiany, mimo że wprowadzone przed datą wygaśnięcia, nic nie dadzą.

Data: 2010-10-18 19:26:43
Autor: wiatrak

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:0puob69pfl2u6vu9tfnchabafvvdq9k13t4ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Dzwonić.

Dzisiaj dzwoniłem dop nich w innej sprawie. Czekałem na połączenie z konsultantem 13 minut.  PORAŻKA!!!
http://openonline.pl/poradnik/jak_przedluzyc_lokate/

wiatrak

Data: 2010-10-18 19:32:00
Autor: radekp@konto.pl
Lokata OpenFinance kończy się jutro i...?
Mon, 18 Oct 2010 19:26:43 +0200, w <i9i00m$3tp$1@node1.news.atman.pl>,
"wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał(-a):

> [...]

Dzwonić.

Dzisiaj dzwoniłem dop nich w innej sprawie. Czekałem na połączenie z konsultantem 13 minut.  PORAŻKA!!!

To już zrobiłem, też tyle czekałem. (Przedłużyć się nie da, a co do reszty to
pan nie wie).

http://openonline.pl/poradnik/jak_przedluzyc_lokate/

"Możliwość przedłużenia lokaty w portfelu jest dostępna do dwóch dni przed
zakończeniem lokaty".

Data: 2010-10-18 19:40:55
Autor: wiatrak

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:821pb6png58mpn083jdo1qtjl7ma8b1fu64ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Profilaktycznie złożyć wniosek o założenie nowej lokaty. Jeżeli pieniądze wpłyną na konto, przelać je natychmiast z powrotem do opena na podany rachunek.
Nic więcej nie możesz zrobić.

wiatrak

Data: 2010-11-02 16:18:50
Autor: radekp@konto.pl
Lokata OpenFinance kończy się jutro i...?
Mon, 18 Oct 2010 19:40:55 +0200, w <i9i0ra$458$1@node1.news.atman.pl>,
[...]

Wyedytowałem lokatę i wybrałem Aut. przedłużanie.
Śmieszne -- przedłużyć nie mogę, ale mogę włączyć automatyczne odnowienie :).

Data: 2010-11-02 16:54:59
Autor: Zbigniew Demidowicz
Lokata OpenFinance kończy się jutro i...?
radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> napisał(a):
Wyedytowa=B3em lokat=EA i wybra=B3em Aut. przed=B3u=BFanie.
=A6mieszne -- przed=B3u=BFy=E6 nie mog=EA, ale mog=EA w=B3=B1czy=E6 =
automatyczne odnowienie :).

:) Nie tyle "śmieszne, co "sprytne".

Jest jeden minus tego sposobu:  Chyba nie da się przedłużyć na inny okres
i/lub na inną kwotę ?

Podaj jak to z tym jest, o ile pamiętasz gdy robiłeś to przedłużenie.

Data: 2010-11-02 17:58:27
Autor: radekp@konto.pl
Lokata OpenFinance kończy się jutro i...?
Tue, 2 Nov 2010 16:54:59 +0000 (UTC), w <iapfp3$2br$1@inews.gazeta.pl>,
"Zbigniew Demidowicz" <dezet@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(-a):

> [...]
> :) Nie tyle "śmieszne, co "sprytne".

Jest jeden minus tego sposobu:  Chyba nie da się przedłużyć na inny okres

Tylko ten sam okres i kwota.

Podaj jak to z tym jest, o ile pamiętasz gdy robiłeś to przedłużenie.

Szczegóły lokaty, Edycja, zahaczasz "aut. odnowienie", potwierdzasz kod sms i
gotowe.

Lokata OpenFinance kończy się jutro i...?