Lokata OpenFinance kończy się jutro i...?

Data: 2010-10-18 19:26:43
Autor: wiatrak
Lokata OpenFinance kończy się jutro i...?

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:0puob69pfl2u6vu9tfnchabafvvdq9k13t4ax.com...
Przycisk Przedłuż jest już nieaktywny, mimo że lokata kończy się jutro.

Co prawda ustawiłem automatyczne przedłużenie przed chwilą, ale czuję że środki
powrócą na konto. I tu jest problem, bo konto miałem wpisane nieaktualne (też
przed chwilą zaktualizowałem) :/.

I tu mam pytania:
- czy automatyczne odnawianie zadziała? (skoro nie działa Przedłuż)
- czy środki wrócą na stare konto czy na właśnie zaktualizowane?

Bo mam przeczucie, że system dziś w ciągu dnia zbierał już wszystkie dane i te
zmiany, mimo że wprowadzone przed datą wygaśnięcia, nic nie dadzą.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Dzwonić.

Dzisiaj dzwoniłem dop nich w innej sprawie. Czekałem na połączenie z konsultantem 13 minut.  PORAŻKA!!!
http://openonline.pl/poradnik/jak_przedluzyc_lokate/

wiatrak

Data: 2010-10-18 19:32:00
Autor: radekp@konto.pl
Lokata OpenFinance kończy się jutro i...?
Mon, 18 Oct 2010 19:26:43 +0200, w <i9i00m$3tp$1@node1.news.atman.pl>,
"wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał(-a):

> [...]

Dzwonić.

Dzisiaj dzwoniłem dop nich w innej sprawie. Czekałem na połączenie z konsultantem 13 minut.  PORAŻKA!!!

To już zrobiłem, też tyle czekałem. (Przedłużyć się nie da, a co do reszty to
pan nie wie).

http://openonline.pl/poradnik/jak_przedluzyc_lokate/

"Możliwość przedłużenia lokaty w portfelu jest dostępna do dwóch dni przed
zakończeniem lokaty".

Data: 2010-10-18 19:40:55
Autor: wiatrak

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:821pb6png58mpn083jdo1qtjl7ma8b1fu64ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Profilaktycznie złożyć wniosek o założenie nowej lokaty. Jeżeli pieniądze wpłyną na konto, przelać je natychmiast z powrotem do opena na podany rachunek.
Nic więcej nie możesz zrobić.

wiatrak

Data: 2010-11-02 16:18:50
Autor: radekp@konto.pl
Lokata OpenFinance kończy się jutro i...?
Mon, 18 Oct 2010 19:40:55 +0200, w <i9i0ra$458$1@node1.news.atman.pl>,
[...]

Wyedytowałem lokatę i wybrałem Aut. przedłużanie.
Śmieszne -- przedłużyć nie mogę, ale mogę włączyć automatyczne odnowienie :).

Data: 2010-11-02 16:54:59
Autor: Zbigniew Demidowicz
Lokata OpenFinance kończy się jutro i...?
radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> napisał(a):
Wyedytowa=B3em lokat=EA i wybra=B3em Aut. przed=B3u=BFanie.
=A6mieszne -- przed=B3u=BFy=E6 nie mog=EA, ale mog=EA w=B3=B1czy=E6 =
automatyczne odnowienie :).

:) Nie tyle "śmieszne, co "sprytne".

Jest jeden minus tego sposobu:  Chyba nie da się przedłużyć na inny okres
i/lub na inną kwotę ?

Podaj jak to z tym jest, o ile pamiętasz gdy robiłeś to przedłużenie.

Data: 2010-11-02 17:58:27
Autor: radekp@konto.pl
Lokata OpenFinance kończy się jutro i...?
Tue, 2 Nov 2010 16:54:59 +0000 (UTC), w <iapfp3$2br$1@inews.gazeta.pl>,
"Zbigniew Demidowicz" <dezet@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(-a):

> [...]
> :) Nie tyle "śmieszne, co "sprytne".

Jest jeden minus tego sposobu:  Chyba nie da się przedłużyć na inny okres

Tylko ten sam okres i kwota.

Podaj jak to z tym jest, o ile pamiętasz gdy robiłeś to przedłużenie.

Szczegóły lokaty, Edycja, zahaczasz "aut. odnowienie", potwierdzasz kod sms i
gotowe.

Lokata OpenFinance kończy się jutro i...?