Lokata Optymalna

Data: 2009-08-09 17:32:01
Autor: Adax
Lokata Optymalna
Witam, dostałem info o lokacie 6,5 =8,16%

Odsetki na Lokacie Optymalnej naliczane są codziennie, co przy maksymalnej kwocie lokaty wynoszącej 13 000 zł sprawia, że nie jest naliczany podatek od zysków kapitałowych (tzw. podatek Belki). Dzięki temu Twój zysk jest wyższy, niż na zwykłej lokacie.

http://lokaty.open.pl/form1/70/
http://lokaty.open.pl/dokumenty/Lokata_pdf_70.pdf
  a.. Składasz wniosek online.
  b.. Na podany we wniosku adres e-mail otrzymasz nr rachunku do wpłaty środków.
  c.. Na podany we wniosku adres e-mail i adres korespondencyjny otrzymasz potwierdzenie założenia lokaty.
Co o tym sądzicie?

Data: 2009-08-09 17:58:48
Autor: JanKo
Lokata Optymalna
Agent Adax nadaje:
Co o tym sądzicie?

To był news pod koniec czerwca...

Data: 2009-08-09 18:12:10
Autor: Tomek
Lokata Optymalna
Użytkownik "Adax" <Adax_TnijTo@op.pl> napisał w wiadomości news:h5mq5d$udt$1news.onet.pl...
Witam, dostałem info o lokacie 6,5 =8,16%

Co o tym sądzicie?

Co tu sądzić wszystko jest jasne;)

Tomek

Data: 2009-08-09 18:43:59
Autor: RobertS
Lokata Optymalna

Co o tym sądzicie?

mam taką lokatę i wszystko ok, odsetki kapitalizowane każdego dnia

RobertS

Data: 2009-08-09 19:08:37
Autor: Valdi.Pavlack
Lokata Optymalna
"Adax" news:h5mq5d$udt$1news.onet.pl

Co o tym sądzicie?

Że warto w to wpakować 13 kafli i cieszyć się z odsetek zwolnionych z beli
:)

PS.
Czytamy archiwum grupy! :)

Data: 2009-08-09 21:44:04
Autor: Andrzej
Lokata Optymalna
Użytkownik Adax napisał:
[...]

a czemu nie 14 000? dzienne odsetki przy 6,5% = 2,49, przy 13 000 = 2,32
(formularz nie puszcza większej niż 13000)
i skąd stwierdzenie 6,5 = 8,09 dla 3mies?
może mi to ktoś metodą łopaty wyłuszczyć?
mi wychodzi że przy tych warunkach 6,5 = 9,32 (przy 9,32% odsetki dzienne to 3,32 dla 13000 przy kapitalizacji dziennej, minus 1PLn daje 2,32, czyli tyle samo co dla 6,5% przy 13000).

pozdr

Data: 2009-08-09 21:53:39
Autor: Valdi.Pavlack
Lokata Optymalna
"Andrzej" news:h5n8qs$mhr$1newsread.aster.pl

a czemu nie 14 000?

A nie jest tak, że po pewnym czasie przy 14K + codziennych odsetki, w którym
tam dniu wszedł byś w belkę przy kolejnym dopisywaniu odsetek?

PS.
Nie siedziałem nad tym z kalkulatorem - to tylko moje takie luźne
przypuszczenia, na dobranoc :)

Data: 2009-08-09 22:13:56
Autor: MK
Lokata Optymalna
"Andrzej" <andrzejk@porsche.de> wrote in message news:h5n8qs$mhr$1newsread.aster.pl...

[...]

Blad... lokata jest 3M

=round(13000*0,065/365;2)*92=213,44
=round(round(13000*,0809/365*92;2)*0,81;2)-213,72

Roznice wynikaja z zaokraglen...

MK

Data: 2009-08-10 00:59:58
Autor: Peet
Lokata Optymalna
On 2009-08-09 21:44, Andrzej wrote:

a czemu nie 14 000? dzienne odsetki przy 6,5% = 2,49, przy 13 000 = 2,32
(formularz nie puszcza większej niż 13000)

Z tego co pamiętam to w początkowym okresie tej lokaty można było zakładć ją także na 12 miesięcy, i to stąd chyba to ograniczenie 13000.

Lokata Optymalna