Lokata Timingowa w Open - opinie

Data: 2010-10-14 22:06:49
Autor: Irokez
Lokata Timingowa w Open - opinie
Witam

Namawiany jestem do założenia Lokaty Timingowej.
Niby zyski duże itp itd. Lokata na 3 miesiące.
Nie znam się, trochę gotówki jest do ulokowania na coś fajnego ale czy na pewno akurat w ten produkt?

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2010-10-14 23:42:18
Autor: RobertS
[...]

trzymaj się od tego z daleka, to nie lokata tylko struktura!

RobertS

Data: 2010-10-15 19:30:55
Autor: Irokez
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:i97tfv$2j83$1opal.icpnet.pl...

[...]

Ale mogę prosić o coś więcej?

Na stronie pisze "Uczestnik musi liczyć się z możliwością utraty przynajmniej części wpłaconych środków." więc mogę stracić i wszystko.
Oraz na dole pisze: "
38% - prezentowana stopa zwrotu dotyczy inwestycji w subfundusz Noble Fund Akcji w okresie 30.01.2009 - 31.07.2009. Stopa zwrotu subfunduszu Noble Fund Akcji w okresie 12 miesięcy wynosi -12,72 dla okresu 31.07.2008 - 31.07.2009, oraz -40,37% w ciągu 24 miesięcy dla okresu 31.07.2007 - 31.07.2009."
Czyli zarobiło 38% w pierwszej połowie 2009 a -40% czyli straciło 40% w 2 lata 2007-2009. No więc faktycznie ryzyko.

Co poza tym?

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2010-10-15 20:08:41
Autor: wiatrak

Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości news:i97nsq$jv8$1news.onet.pl...
[...]

Nie powinni tego nazywac lokatą. Już sama nazwa jest oszustwem.

wiatrak

Data: 2010-10-15 21:51:03
Autor: RobertS
Lokata Timingowa w Open - opinie

Nie powinni tego nazywac lokatą. Już sama nazwa jest oszustwem.

wiatrak

i otóż to!

RobertS

Lokata Timingowa w Open - opinie