Lokata - gdzie

Data: 2016-07-04 10:52:58
Autor: xyz
Lokata - gdzie
Witam,

Gdzie teraz można bez zakładania konta wrzucić kasę powyżej 100k? Optima,Idea odpada bo tam już miałem i traktują mnie nie jako starego klienta....

xyz

Data: 2016-07-04 10:01:02
Autor: Budzik
Lokata - gdzie
Użytkownik xyz xyz@interia.pl ...

Witam,

Gdzie teraz można bez zakładania konta wrzucić kasę powyżej 100k? Optima,Idea odpada bo tam już miałem i traktują mnie nie jako starego klienta....

Millenium sie reklamuje ze 100k na koncie - 2,7.
BGZ ze 100k - 3% ale chyba na lokacie.

Data: 2016-07-04 12:17:07
Autor: xyz
Lokata - gdzie
W dniu 04.07.2016 o 12:01, Budzik pisze:
[...]

Ok, sprawdzę, mam nadzieję,że da się to ogarnąć via net.... :-)

Data: 2016-07-05 02:05:37
Autor: bi123
Lokata - gdzie
W dniu poniedziałek, 4 lipca 2016 10:50:52 UTC+2 użytkownik xyz napisał:
Witam,
Gdzie teraz można bez zakładania konta wrzucić kasę powyżej 100k? xyz

Getin aktualnie oferuje bez konta 2,8% na 4 miesiące dla nowych środków.

Lokata - gdzie