Lokata idealna plus - w Idea Banku

Data: 2012-09-10 11:43:09
Autor: michalp
Lokata idealna plus - w Idea Banku
Witajcie,

Otrzymałem propozycję jak w tytule - dostałem nawet regulaminy, ale nie do końca rozumiem. Może ktoś też to przeglądał i podpowie, gdzie szukać haczyka.

Lokata ta jest to połączenie lokaty bankowej oprocentowanej 0.1% - kapitał jest wypłacany po zakończeniu przez bank, środki są gwarantowane przez BFG. Dalej mamy ubezpieczenie na życie, ale nie wiem, w jakich proporcjach odbywa się podział.

Michał

Data: 2012-09-10 11:56:00
Autor: Zybstar
W dniu poniedziałek, 10 września 2012 20:43:10 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
[...]

https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups=#!topic/pl.biznes.banki/lAGq3AvCWKc

Haczyka chyba nie ma, oferta wydaje się uczciwa i dość dobra, o ile nie najlepsza na rynku (dla wybranych) Ja jednak nie skorzystałem bo nie chcę mrozić kasy na 12 mies.

Data: 2012-09-10 12:54:17
Autor: michalp
Lokata idealna plus - w Idea Banku
Ja widzę - po bliższym przeczytaniu regulaminów - jedną niewiadomą. Chodzi o opłatę dla funduszu w wysokości ok. 1.4% pobieraną z zysku z lokaty. Sama lokata jest oprocentowana na 0.1%, czyli w jaki sposób ta opłata zostanie pobrana z zysku jeśli ten zysk nie będzie na tyle duży, aby ją pokryć?

Data: 2012-09-10 14:24:19
Autor: michalp
Lokata idealna plus - w Idea Banku

Widziałem blog Samcika - ale tak jest tylko informacja, że niby ten zwrot w umowie jest chociaż z liczb nie wynika...

Data: 2012-09-10 14:39:39
Autor: Piotr Hołda
W dniu poniedziałek, 10 września 2012 23:24:19 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
Widziałem blog Samcika - ale tak jest tylko informacja, że niby ten zwrot w umowie jest chociaż z liczb nie wynika...

W tym banku, jeżeli coś jest niejasne to wiadomo, na czyją korzyść zostanie na końcu zinterpretowane :)

Data: 2012-09-10 14:38:45
Autor: MrMrooz
[...]

Przeczytaj wątek 'dzwoni pan z idea banku....', tam masz wyliczenia co i jak.

Pozdrawiam
Michał M

Lokata idealna plus - w Idea Banku