Lokata - jaka i gdzie?

Data: 2012-03-12 11:31:17
Autor: komarek
Lokata - jaka i gdzie?
Witam.
Mam ok. 80 kzł do dyspozycji i czas 2 lat. Gdzie i na jak długi okres założyć lokatę? Czy lepiej na 2 lata od razu i mieć spokój, czy na krótsze okresy? Co byście polecili?
Pzdr

Data: 2012-03-12 22:45:00
Autor: Waldek
Lokata - jaka i gdzie?

Użytkownik "komarek" <markop64@gmail.com> napisał w wiadomości news:24695114.2237.1331577077316.JavaMail.geo-discussion-forumsynbo9...
Witam.
Mam ok. 80 kzł do dyspozycji i czas 2 lat. Gdzie i na jak długi okres założyć lokatę?
Czy lepiej na 2 lata od razu i mieć spokój, czy na krótsze okresy? Co byście polecili?

A kto moze przewidziec co sie w "Polszcze" bedzia dzialo w przeciagu 2 lat
i jak sie beda ksztaltowac stopy procentowe, moze byc spadek stop, ale i hiperinflacja,
albo wymiana zlotowki na kaczora donalda ;)
Reasumujac mozna cos zyskac, mozna tez stracic mrozac gotowke na taki okres w Banku

Pozdro

Lokata - jaka i gdzie?