Lokata jedniondiowa na 4% mBanku

Data: 2011-01-03 16:18:52
Autor: wiatrak
Lokata jedniondiowa na 4% mBanku

Użytkownik "bliippp" <blipusii@vasa.net> napisał w wiadomości news:4d21e56d$1news.home.net.pl...

-oddzwonili do mnie dzisiaj z OF z info nt lokaty 12% - 9%netto. Na pytanie czy to jest wylacznie lokata bez udzialu w zadnym funduszu zaczely sie wykrety i padlo stwierdzenie ze oferta jest powiazana z innymi produktami, ale opowiedza mi o nich jak przyjde osobiscie. >

 To dla idiotów jest.
Jak takie atrakcyjne to czemu nie chcą przedstawic warunków? Ja im powiedziałem, zeby mi przysłali wzór umowy i regulamin na maila (tak dla jaj), to odpowiedź: "niedasię".  To posłałem na drzewo.

wiatrak

Lokata jedniondiowa na 4% mBanku