Lokata jedniondiowa na 4% mBanku

Data: 2011-01-03 18:05:20
Autor: Adam S.
Lokata jedniondiowa na 4% mBanku
-oddzwonili do mnie dzisiaj z OF z info nt lokaty 12% - 9%netto. Na pytanie czy to jest wylacznie lokata bez udzialu w zadnym funduszu zaczely sie wykrety i padlo stwierdzenie ze oferta jest powiazana z innymi produktami, ale opowiedza mi o nich jak przyjde osobiscie. Ktos przerabial i wie o co chodzi?

http://www.ppof.pl/swiateczny-pakiet-oszczednosciowy-w-open-finance/

Tu masz z grubsza opisane to cudo.

pozd
as

Data: 2011-01-03 19:28:56
Autor: bliippp
Lokata jedniondiowa na 4% mBanku
http://www.ppof.pl/swiateczny-pakiet-oszczednosciowy-w-open-finance/

Tu masz z grubsza opisane to cudo.

wielkie dzięki, to mi wszystko rozjaśniło
ta oferta to wielkie "g" i szukają jeleni, ciekawe ile dostaje doradca za zwerbowanie kogoś na taki szit, pewnie drugi telewizor
Swoja droga ludze ktorzy dzwonia z ofertą sprawiają wrażenie jakby czytali z kartki i nie wiedzieli co chcą sprzedać, ogólnie żenua

Wracam więc z pytaniem w jaki sposób uzyskać lokatę jednodniową na 4% w mbanku?

Lokata jedniondiowa na 4% mBanku