Lokata jednodniowa - podatek Belki

Data: 2009-07-28 02:13:36
Autor: Tomek
Lokata jednodniowa - podatek Belki
Dnia 28-07-2009 o 08:59:06 OCTOBeer <octobeer@gmail.com> napisał(a):

Wtedy odsetki mam coś koło 20 groszy za każdym odnowieniem jednej
lokaty.

Przemyśl to czy nie lepiej zainwestować w coś co daje wyższą stopę zwrotu ;)
Aktywa są teraz tanie jak barszcz, a jak jeszcze trochę osób popłynie
to będą jeszcze tańsze.

Czy to teĹĽ nie jest ucieczka od "Belki"?
Czy to musi być lokata jednodniowa? Bo mnie zmyliły te artykuły.

Nie musi, chodzi tylko o to żeby odsetki nie przekroczyły magicznej kwoty 2,49.

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-07-28 00:47:27
Autor: OCTOBeer
Lokata jednodniowa - podatek Belki

Przemy¶l to czy nie lepiej zainwestować w co¶ co daje wyższ± stopę zwrotu ;)
Aktywa s± teraz tanie jak barszcz, a jak jeszcze trochę osób popłynie
to będ± jeszcze tańsze.

Dzięki za radę :) staram sie dywersyfikować oszczędno¶ci. Czę¶ć kasy
mam na giełdzie inn± na jakich¶ funduszach :)
Niestety jednak najwięcej w ostatnim czasie zarobiłem na lokatach,
inne inwestycje nie przyniosły mi zbyt dużej kasy (chociaż nie
wycofałem wkładu więc jeszcze jest szansa).

> Czy to też nie jest ucieczka od "Belki"?
> Czy to musi być lokata jednodniowa? Bo mnie zmyliły te artykuły.

Nie musi, chodzi tylko o to żeby odsetki nie przekroczyły magicznej kwoty 2,49.

Super, o to mi chodziło :)

Lokata jednodniowa - podatek Belki