Lokata jesienna - Getin :-)

Data: 2012-11-18 14:10:06
Autor: ikarek
Lokata jesienna - Getin :-)
Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k88b8u$3p7$1node2.news.atman.pl...
Elo

Lokata Jesienna w Getinie - 5.9% na 4 miesiące.
Nazwa nomen omen - jak na nią patrzę to mnie smutek i zaduma bierze nad schyłkową porą banku... wróć - roku ;-)

Cóż... właśnie wyklikałem kilka wniosków tym Polskim
Banku Przedsiębiorczości :) Formularz jest lepszy, niż
np. aliorowy, gdyż na końcu procesu jest przycisk do
założenia kolejnej lokaty z takimi samymi parameterami.
Wówczas wszystkie dane są już w formularzu, trzeba tylko
przepisać kod chroniący formularz przed botami.

Jest też tzw. "lokata wielokrotna", ale ona zbija wszystko
w jedną kwotę, co mi akurat nie pasuje.

Lokata jesienna - Getin :-)