Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF

Data: 2010-12-05 01:20:09
Autor: astro
Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF
Polroczna, 5.28% (standardowo 5%)z dzienna kapitalizacja. "Zakladalna" do 7
grudnia.
www.getinonline.pl/lokata_mikolajkowa
http://openonline.pl/lokaty/info/119/
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2010-12-05 07:04:03
Autor: Krzysztof

"astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> wrote in message news:idelrp$1dp$1usenet.news.interia.pl...
Polroczna, 5.28% (standardowo 5%)z dzienna kapitalizacja. "Zakladalna" do 7
grudnia.
www.getinonline.pl/lokata_mikolajkowa

Dla Getinonline- lokaty zakladane z konta skarbonkowego w kwocie 1002.37 daja z 1zl za zalozenie realnie 5.66% nominalnie od zainwestowanej kwoty (6-m /5.28%). Dla porownania lokata na 3-m/4.85% dla kwoty 1015.98 z 1zl za zalozenie daje- 5.42%.

Data: 2010-12-05 10:28:04
Autor: Damian News
Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF
Witam

[...]

Fajna oferta tylko szkoda ze tak krótko, bo mi sie akurat 9 koncza
lokaty.

Ale znalazlem info na karcie produktu ze Termin waznosci wniosku
14 dni
Czyli ze wystarczy w tych 3 dniach zlozyc wniosek a potem tak jak
na normalnych lokatach w ciagu 2 tygodni doslac kase.

Ale tego manewru nie da sie chyba zrobic z kontem skarbonkowym w
getinonline aby dodatkowo miec te 1 zl bonusu.

Damian

Data: 2010-12-05 11:49:24
Autor: Kamil Jońca
Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF
"Damian News" <bezznaczenia@poczta.onet.pl> writes:

Witam

[...]

No ja wła¶nie nie jestem tego taki pewien:
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -start-- -- -- -- -- -- ->8-- -
Lokata powinna by zalożona ze ¶rodków zgromadzonych na rachunku
oszczędno¶ciowo- rozliczeniowym Klienta w ramach serwisu
getinonline.pl

-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -end-- -- -- -- -- -- -- ->8-- -

Je¶li zadeklaruję "przelew z mojego konta w innym banku" a następnie
zrobie przelew z mojego konta skarbonkowego to IMO lokata jest założona
ze ¶rodków konta skarbonkowego. Jakby co będę reklamował :)
KJ

"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

Data: 2010-12-05 12:13:46
Autor: Bogdan
Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF
1. albo - id± podwyzki oprocentowania depozytów
2. albo - tuż przed ¶więtami następuje zmiana warunków udzielania kredtytów

Data: 2010-12-06 17:30:53
Autor:
Bogdan <wermo@poczta.onet.pl> napisał(a):
1. albo - id± podwyzki oprocentowania depozytów
2. albo - tuż przed ¶więtami następuje zmiana warunków udzielania kredtytów

A może to odpowiedĽ Opena na obniżkę oprocentowania mocnych w Półbanku? Może
po prostu chc± przej±ć depozyty, które teraz wypływaj± z Polbanku?

Data: 2010-12-05 14:12:58
Autor: Damian News
[...]

No w sumie można tak spróbować nic sie nie traci a zyskać można.
Ale czuję że bez reklamacji się nie obędzie bo z automatu bunus w
takim wypadku się nie naliczy.

Damian

Data: 2010-12-07 18:22:09
Autor: Damian News
Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF

Ale tego manewru nie da się chyba zrobić z kontem skarbonkowym
getinonline aby dodatkowo mięć te 1 zł bonusu.

No ja wła¶nie nie jestem tego taki pewien:

Je¶li zadeklaruję "przelew z mojego konta w innym banku" a
następnie
zrobię przelew z mojego konta skarbonkowego to IMO lokata jest
założona
ze ¶rodków konta skarbonkowego. Jakby co będę reklamował :)
KJ

Przetestowałem zakładanie lokaty przelewem z Konta Skarbonkowego a
nie bezpo¶rednio. No i niestety tak jak my¶lałem bonusu NIET :(

I teraz pytanie gdzie znajdę na ich stronie ten twój cytat bo
trzeba będzie niestety składać reklamacje :)

"Lokata powinna by założona ze ¶rodków zgromadzonych na rachunku
oszczędno¶ciowo- rozliczeniowym Klienta w ramach serwisu
getinonline.pl"

bo tylko znalazłem cos takiego:
Korzystasz i zarabiasz:
1 zł za założenie każdej lokaty

Damian

Data: 2010-12-07 18:53:33
Autor: Kamil Jońca
[...]

http://getinonline.pl/         ->  "Przydatne dokumenty"              -> "Zawiadomienie dla Klientów - Posiadaczy rachunku oszczędno¶ciowo-rozliczeniowego Konto Skarbonkowe"

czyli http://getinonline.pl/egetin/doc/zawiadomienie_dla_klientow_posiadaczy_rachunku_oszczednosciowo_rozliczeniowego_konto_skarbonkowe.pdf

sprawdziłem przed chwil± - cytat się nie zmienił.

KJ

 "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
  na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek GłódĽ.

Data: 2010-12-07 19:33:13
Autor: Damian News
[...]

Dzięki.
Jako¶ tego wcze¶niej nie zauwżyłem.
T± jednę testow± lokate to zerwałem i założyłem już  bo bożemu :)
więc muszę poczekać aż się skończ± kolejne lokaty w openie.

Damian

Data: 2010-12-23 20:36:29
Autor: Kamil Jońca
Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) writes:

[...]

[...]

Odpowiednie złotówki zostały dopisane do mojego konta 16 grudnia :). reklamacja została złożona 12 lub 13 grudnia, 14 dostałem odpowiedĽ, ze
w najbliższym czasie zostan± dopisane. GO nie próbowało wdawać się w
spór tylko zwaliło wszystko na ówczesne "problemy techniczne"

KJ

"We all know Linux is great...it does infinite loop
in 5 seconds." (Linus Torvalds)

Data: 2010-12-24 11:11:34
Autor: Damian News
Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF
Witam,

[...]

A u mnie trochę inaczej to wygl±dało.
Kasa na lokaty przelana 15 grudnia a 16 złotówki zostały dopisane. Widać razem z twoimi :)
Następnie 18 grudnia poszła kolejna transza na lokaty i tutaj na razie brak złotówek.
Zadzwoniłem do nich 21 mieli sprawdzić i oddzwonić ale cisza.
Widać trzeba było od razu składać reklamacje a nie prosić o wyja¶nienie .

Pozdrawiam
Damian

Data: 2010-12-05 12:52:13
Autor: m7marek
Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF
a wie ktos ile mozna zalozyc takich lokat?
jaka optymalna paczka?

pozdr.
m7marek

Data: 2010-12-05 13:05:19
Autor: Krzysztof

"m7marek" <m7marek@interia__.pl> wrote in message news:idfudm$vdj$1usenet.news.interia.pl...
a wie ktos ile mozna zalozyc takich lokat?
jaka optymalna paczka?

pozdr.
m7marek

przeczytaj moj post wyzej masz podana optymalna kwote; nie znalazlem zadnego ograniczenia ilosci tych lokat.

Data: 2010-12-05 13:17:39
Autor: schliesky
On 2010-12-05 01:20, astro wrote:
Polroczna, 5.28% (standardowo 5%)z dzienna kapitalizacja. "Zakladalna" do 7
grudnia.
www.getinonline.pl/lokata_mikolajkowa
http://openonline.pl/lokaty/info/119/

Jakby było na 3 miesiące to bym się nie zastanawiał. Pół roku to trochę długo w kontekście zapowiadanych podwyżek stóp procentowych, gdy bez promocji było 5% na 6 miesięcy. Hmm...

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2010-12-05 14:51:53
Autor: Krzysztof

"schliesky" <thisisnotreal@mail.pl> wrote in message news:idfvt8$6bv$1inews.gazeta.pl...
On 2010-12-05 01:20, astro wrote:
[...]

Podwyzki stop centralnych nie przekladaja sie dokladnie na podwyzki lokat, teraz decyduje sytuacja na rynku, bo stopa centralna jest 3.5% a depozyty na ok. 5%.
Nawet, gdy zaczna podwyzszac to malymi krokami czyli po 0.25% a to oznacza, ze ta lokata 6-m standardowo moze wzrosnac za jakis czas do 5.25%, czyli do poziomu tej z promocji. Oczywiscie moga byc wieksze ruchy na depozytach, ale to wtedy jakby PLN sie gwaltownie zaczal trwale oslabiac i byla spora niestabilnosc na swiecie. Lokata zalozona teraz na 6-m skoczy sie z poczatkiem czerwca i nie liczylbym na wicej niz 0.25% podwyzki centralnej w tym okresie, gdyz ostatnie wypowiedzi czlonkow RPP sa coraz bardziej 'golebie', jak i wypowiedzi samego prezesa.

Data: 2010-12-05 16:03:58
Autor: schliesky
On 2010-12-05 14:51, Krzysztof wrote:
Lokata zalozona teraz na
6-m skoczy sie z poczatkiem czerwca i nie liczylbym na wicej niz 0.25%
podwyzki centralnej w tym okresie, gdyz ostatnie wypowiedzi czlonkow RPP
sa coraz bardziej 'golebie', jak i wypowiedzi samego prezesa.

Ja właśnie obawiam się, że jednak podwyżki mogą być wyższe. Nie śledziłem najświeższych wypowiedzi RPP, ale jak się sytuacja zmieni w gospodarce, to i wypowiedzi się dostosują. Dla mnie jednak to trochę długa blokada kasy. Pewnie założę, ale ale na 3 miesiące puściłbym więcej.

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2010-12-05 18:14:45
Autor: Krzysztof

"schliesky" <thisisnotreal@mail.pl> wrote in message news:idg9kv$aa1$1inews.gazeta.pl...
On 2010-12-05 14:51, Krzysztof wrote:
Lokata zalozona teraz na
[...]

Roznica jest niewielka a kasa blokowana dluzej- na 6-m z promocji wychodzi ze skarbonkowego-5.66% a dla 3-m dostaniemy 5.42%; efektywnie roznica jest rzedu 0.25%, chociaz nominalnie pokazuja 5.28% i 4.85%. Troche mozna dac na zasadzie dywersyfikacji, ale ta ich oferta mikolajkowa nie jest az taka rewelacja, jakby sie wydawalo na pierwszy rzut oka.

Data: 2010-12-06 12:04:48
Autor: ikarek
[...]

Prawde mówiac, zaczynam sie niepokoic, czy z noble/getin/open
jest wszystko ok. To jedyny bank, który obecnie tak panicznie
poszukuje pieniedzy - inne nie przejawiaja checi podnoszenia
oprocentowania, raczej przeciwnie.

Moze warto przyszykowac wniosek do BFG, co by w razie czego
zajac dobre miejsce w kolejce? :)

Data: 2010-12-06 12:43:51
Autor: Krzysztof

"ikarek" <lisz@poczta.spamerzy.tobrudasy.onet.pl> wrote in message news:idig0h$v8a$1news.onet.pl...
[...]

A co to klienta obchodzi, gwarancje z nowym rokiem do 100tys EUR i szybsza wyplata. A tak szczerze mowiac to systemu bankowego nie stac na bankructwo banku z duza iloscia depozytwo, bo reszta musialaby sie zlozyc na te wyplaty. nawet gdyby z jakims bankiem bylo zle to bedzie przejecie a nie upadlosc. jestes chyba w bledzie bo Getin kupil Alianz, czyli sie rozwija. jak popatrzysz na prowizje i stawki przy roznych kredytach to maja z czego placic depozytariuszom.
Polityka kazdego banku jest inna, dajmy na to np. Alior oferuje lepsze stawki od Getina dla USD, ale juz dla PLN oferta jego jest slabiutka.
Moze Getin lepiej prognozuje przyszlosc i woli juz dzisiaj zabezpieczac swoja przyszlosc w depozyty a nie w momencie jak wszyscy na rynku beda ich poszukiwac.

Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF