Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF

Data: 2010-12-05 07:04:03
Autor: Krzysztof
Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF

"astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> wrote in message news:idelrp$1dp$1usenet.news.interia.pl...
Polroczna, 5.28% (standardowo 5%)z dzienna kapitalizacja. "Zakladalna" do 7
grudnia.
www.getinonline.pl/lokata_mikolajkowa

Dla Getinonline- lokaty zakladane z konta skarbonkowego w kwocie 1002.37 daja z 1zl za zalozenie realnie 5.66% nominalnie od zainwestowanej kwoty (6-m /5.28%). Dla porownania lokata na 3-m/4.85% dla kwoty 1015.98 z 1zl za zalozenie daje- 5.42%.

Data: 2010-12-05 10:28:04
Autor: Damian News
Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF
Witam

[...]

Fajna oferta tylko szkoda ze tak krótko, bo mi sie akurat 9 koncza
lokaty.

Ale znalazlem info na karcie produktu ze Termin waznosci wniosku
14 dni
Czyli ze wystarczy w tych 3 dniach zlozyc wniosek a potem tak jak
na normalnych lokatach w ciagu 2 tygodni doslac kase.

Ale tego manewru nie da sie chyba zrobic z kontem skarbonkowym w
getinonline aby dodatkowo miec te 1 zl bonusu.

Damian

Data: 2010-12-05 11:49:24
Autor: Kamil Jońca
Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF
"Damian News" <bezznaczenia@poczta.onet.pl> writes:

Witam

[...]

No ja właśnie nie jestem tego taki pewien:
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -start-- -- -- -- -- -- ->8-- -
Lokata powinna by zalożona ze środków zgromadzonych na rachunku
oszczędnościowo- rozliczeniowym Klienta w ramach serwisu
getinonline.pl

-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -end-- -- -- -- -- -- -- ->8-- -

Jeśli zadeklaruję "przelew z mojego konta w innym banku" a następnie
zrobie przelew z mojego konta skarbonkowego to IMO lokata jest założona
ze środków konta skarbonkowego. Jakby co będę reklamował :)
KJ

"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

Data: 2010-12-05 12:13:46
Autor: Bogdan
Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF
1. albo - idą podwyzki oprocentowania depozytów
2. albo - tuż przed świętami następuje zmiana warunków udzielania kredtytów

Data: 2010-12-06 17:30:53
Autor:
Bogdan <wermo@poczta.onet.pl> napisał(a):
1. albo - idą podwyzki oprocentowania depozytów
2. albo - tuż przed świętami następuje zmiana warunków udzielania kredtytów

A może to odpowiedź Opena na obniżkę oprocentowania mocnych w Półbanku? Może
po prostu chcą przejąć depozyty, które teraz wypływają z Polbanku?

Data: 2010-12-05 14:12:58
Autor: Damian News
[...]

No w sumie można tak spróbować nic sie nie traci a zyskać można.
Ale czuję że bez reklamacji się nie obędzie bo z automatu bunus w
takim wypadku się nie naliczy.

Damian

Data: 2010-12-07 18:22:09
Autor: Damian News
Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF

Ale tego manewru nie da się chyba zrobić z kontem skarbonkowym
getinonline aby dodatkowo mięć te 1 zł bonusu.

No ja właśnie nie jestem tego taki pewien:

Jeśli zadeklaruję "przelew z mojego konta w innym banku" a
następnie
zrobię przelew z mojego konta skarbonkowego to IMO lokata jest
założona
ze środków konta skarbonkowego. Jakby co będę reklamował :)
KJ

Przetestowałem zakładanie lokaty przelewem z Konta Skarbonkowego a
nie bezpośrednio. No i niestety tak jak myślałem bonusu NIET :(

I teraz pytanie gdzie znajdę na ich stronie ten twój cytat bo
trzeba będzie niestety składać reklamacje :)

"Lokata powinna by założona ze środków zgromadzonych na rachunku
oszczędnościowo- rozliczeniowym Klienta w ramach serwisu
getinonline.pl"

bo tylko znalazłem cos takiego:
Korzystasz i zarabiasz:
1 zł za założenie każdej lokaty

Damian

Data: 2010-12-07 18:53:33
Autor: Kamil Jońca
[...]

http://getinonline.pl/         ->  "Przydatne dokumenty"              -> "Zawiadomienie dla Klientów - Posiadaczy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego Konto Skarbonkowe"

czyli http://getinonline.pl/egetin/doc/zawiadomienie_dla_klientow_posiadaczy_rachunku_oszczednosciowo_rozliczeniowego_konto_skarbonkowe.pdf

sprawdziłem przed chwilą - cytat się nie zmienił.

KJ

 "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
  na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

Data: 2010-12-07 19:33:13
Autor: Damian News
[...]

Dzięki.
Jakoś tego wcześniej nie zauwżyłem.
Tą jednę testową lokate to zerwałem i założyłem już  bo bożemu :)
więc muszę poczekać aż się skończą kolejne lokaty w openie.

Damian

Data: 2010-12-23 20:36:29
Autor: Kamil Jońca
Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) writes:

[...]

[...]

Odpowiednie złotówki zostały dopisane do mojego konta 16 grudnia :). reklamacja została złożona 12 lub 13 grudnia, 14 dostałem odpowiedź, ze
w najbliższym czasie zostaną dopisane. GO nie próbowało wdawać się w
spór tylko zwaliło wszystko na ówczesne "problemy techniczne"

KJ

"We all know Linux is great...it does infinite loop
in 5 seconds." (Linus Torvalds)

Data: 2010-12-24 11:11:34
Autor: Damian News
Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF
Witam,

[...]

A u mnie trochę inaczej to wyglądało.
Kasa na lokaty przelana 15 grudnia a 16 złotówki zostały dopisane. Widać razem z twoimi :)
Następnie 18 grudnia poszła kolejna transza na lokaty i tutaj na razie brak złotówek.
Zadzwoniłem do nich 21 mieli sprawdzić i oddzwonić ale cisza.
Widać trzeba było od razu składać reklamacje a nie prosić o wyjaśnienie .

Pozdrawiam
Damian

Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF