Lokata mobilna w mbanku 4% - czy mozna ją juz załozyć?

Data: 2014-06-10 01:38:03
Autor: luc
Lokata mobilna w mbanku 4% - czy mozna ją juz załozyć?
W dniu wtorek, 10 czerwca 2014 09:50:10 UTC+2 użytkownik mro...@w.pl napisał:

[ciach]

to po jaka cholere nazywa się lokata mobilna jak nie zakładam jej mobilnie tylko zwyczajnie

kto to dziwactwo wymyslił?

Pewnie chcą zachęcić użytkowników, by przechodzili na nowy system.. Aplikacji mobilnej nie sparujesz ze starą wersją www...

pzdrwm
luc

Data: 2014-06-10 03:22:30
Autor: jj
Lokata mobilna w mbanku 4% - czy mozna ją juz załozyć?
Pewnie chcą zachęcić użytkowników, by przechodzili na nowy system. Aplikacji mobilnej nie sparujesz ze starą wersją www...

Mysle ze to nie ma zwiazku. Raczej jest teraz moda na apki i banki przescigaja sie ktory ma wiecej sciagniec apki. Beda sie potem chwalic w rankingach nowoczesnosci i przodownictwa.

Data: 2014-06-10 03:39:55
Autor: luc
W dniu wtorek, 10 czerwca 2014 12:22:30 UTC+2 użytkownik jj napisał:
> [...]

Mysle ze to nie ma zwiazku. Raczej jest teraz moda na apki i banki przescigaja sie ktory ma wiecej sciagniec apki. Beda sie potem chwalic w rankingach nowoczesnosci i przodownictwa.

Kij im w oko. Będę korzystał ze starej apki i starej wersji systemu do samego końca ;-)

pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

Data: 2014-06-10 03:53:13
Autor: jj
Lokata mobilna w mbanku 4% - czy mozna ją juz załozyć?
Kij im w oko. Będę korzystał ze starej apki i starej wersji systemu do samego końca ;-)

Tak mi sie skojarzylo filmowo:

- Czy jest pan gotów stać na straży porządku prawnego, odnowionej, demokratycznej Rzeczpospolitej Polskiej?
- Bezapelacyjnie, do samego końca... mojego lub jej...

:)

Data: 2014-06-10 05:27:08
Autor: luc
W dniu wtorek, 10 czerwca 2014 12:53:13 UTC+2 użytkownik jj napisał:
> [...]

- Bezapelacyjnie, do samego końca... mojego lub jej...

To samo myślałem, gdy pisałem ;-D

pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

Data: 2014-06-11 22:55:14
Autor: Ed
Lokata mobilna w mbanku 4% - czy mozna jš juz załozyć?

--
ed

Lokata mobilna w mbanku 4% - czy mozna ją juz załozyć?