Lokata na 12 m-cy - 15.000?

Data: 2011-03-06 12:34:18
Autor: Irk
Lokata na 12 m-cy - 15.000?
Czy ktoś może polecić/odradzić lokatę dla osoby idywidualnej na okres
12 m-cy dla kwoty 15.000?
Czy ranking na stronie: http://sk9.pl/d99cd6 jest miarodajny/prawdziwy/
aktualny?
Pozdrawiam

Data: 2011-03-09 11:38:46
Autor: Irk
Lokata na 12 m-cy - 15.000?
On 6 Mar, 21:34, Irk <jw1...@wp.pl> wrote:
[...]

Kurcze... nikt nie potrafi czegoś doradzić/odradzić?
A może ktoś coś złego/pozytywnego potrafi powiedzeć o lokacie
gwarantowanej w Idea Banku: http://ideabank.pl/indywidualni_gwarantowana
bo wygląda na ciekawą i na coś co idealnie dla mnie (laika) pasuje?
Pozdrawiam

Data: 2011-03-10 21:10:47
Autor: witrak()
Lokata na 12 m-cy - 15.000?
Irk wrote:
[...]

Zastanów się, jak wyglądało pierwsze Twoje ogłoszenie, przepraszam
- pierwszy post...

A tu spamerów nie lubią :-)

witrak()

Data: 2011-03-10 12:25:27
Autor: Irk
Lokata na 12 m-cy - 15.000?
On 10 Mar, 21:10, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:
Irk wrote:

> Kurcze... nikt nie potrafi czego doradzi /odradzi ?
> A mo e kto co z ego/pozytywnego potrafi powiedze o lokacie
> gwarantowanej w Idea Banku:http://ideabank.pl/indywidualni_gwarantowana
> bo wygl da na ciekaw i na co co idealnie dla mnie (laika) pasuje?
> Pozdrawiam

Zastan w si , jak wygl da o pierwsze Twoje og oszenie, przepraszam
- pierwszy post...

A tu spamer w nie lubi :-)

witrak()

Nie wiem co w tym złego, że szukam jakiejś lokaty dla sie, a znajduje
takie mnóstwo informacji, że dla mnie laika, to się robi masło-
maślane.
Dlatego prosiłem o jakoś pomoc podając to co mi google wypluwa.

Może chociaż odniesiesz się do zapytania o lokatę gwarantowaną
i od razu mówię - NIE PRACUJE W TYM BANKU!! :) ?
Pozdrawiam

Data: 2011-03-10 21:44:41
Autor: witrak()
Lokata na 12 m-cy - 15.000?
Irk wrote:
On 10 Mar, 21:10, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:

Zastan w si , jak wygl da o pierwsze Twoje og oszenie, przepraszam
- pierwszy post...
     ^^^^^^^^

Może chociaż odniesiesz się do zapytania o lokatę gwarantowaną
i od razu mówię - NIE PRACUJE W TYM BANKU!! :) ?
Pozdrawiam

Hm, ja Ci tylko tłumaczyłem dlaczego *nikt* nie zareagował...
I chyba miałem rację...

witrak()

Data: 2011-03-10 12:54:15
Autor: Irk
Lokata na 12 m-cy - 15.000?
On 10 Mar, 21:44, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:
Irk wrote:
> [...]

     ^^^^^^^^

> Mo e chocia odniesiesz si do zapytania o lokat gwarantowan
> i od razu m wi - NIE PRACUJE W TYM BANKU!! :) ?
> Pozdrawiam

Hm, ja Ci tylko t umaczy em dlaczego *nikt* nie zareagowa ...
I chyba mia em racj ...

witrak()

a ja jednak mam wrażenie, że się nikomu nie chce odpowiadać...
I chyba mam rację...
Pozdrawiam

Data: 2011-03-10 21:59:08
Autor: witrak()
Lokata na 12 m-cy - 15.000?
Irk wrote:
[...]

Przecież widzisz, że to nieprawda - masz w swoim wątku już 7
postów, z czego tylko 4 Twoje ;-)

witrak()

Data: 2011-03-11 00:35:41
Autor: Irk
Lokata na 12 m-cy - 15.000?
On 10 Mar, 21:59, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:
Irk wrote:

> a ja jednak mam wra enie, e si nikomu nie chce odpowiada ...
> I chyba mam racj ...
> Pozdrawiam

Przecie widzisz, e to nieprawda - masz w swoim w tku ju 7
post w, z czego tylko 4 Twoje ;-)

Niestety ale to dowod prawdy mojej tezy :)
Pozdrawiam

Data: 2011-03-11 11:45:27
Autor: ąćęłńóśźż
Lokata na 12 m-cy - 15.000?
SKOK ?
Tylko pewnie jakoś byś musiał obejść comiesięczne zadeklarowane wpłaty.

-- -- -

nikt nie potrafi czegos doradzic?

--

Lokata na 12 m-cy - 15.000?