Lokata na start - getinonline

Data: 2010-12-23 08:54:22
Autor:
Lokata na start - getinonline
Witam z³o¿y³am wniosek o lokatê na start dosta³am maila i teraz mam 2 pytania:

1) czy pieni±dze musz± pój¶æ wy³±cznie z mojego konta czy mo¿e to byc np.
konto mê¿a

2) je¶li wy¶lê pieni±dze dzisiaj po 12 to czy uda siê za³o¿yæ lokatê w Wigiliê
- czy w ogóle bank zaksiêguje pieni±dze - bo czuje ¿e mo¿e mnie wycyckaæ i
przez 4 dni 10.000 z³ bêdzie le¿eæ nieoprocentowane?

Data: 2010-12-23 09:13:28
Autor: xbartx
Lokata na start - getinonline
Dnia Thu, 23 Dec 2010 08:54:22 +0000,   napisaÅ‚(a):

Witam złożyłam wniosek o lokatę na start dostałam maila i teraz mam 2
pytania:

1) czy pieniądze muszą pójść wyłącznie z mojego konta czy może to byc
np. konto męża

Wyłącznie z Twojego, chociaż ostatnio ktoś pisał na grupie, że niekoniecznie.

2) jeśli wyślę pieniądze dzisiaj po 12 to czy uda się założyć lokatę w
Wigilię - czy w ogóle bank zaksięguje pieniądze - bo czuje że może mnie
wycyckać i przez 4 dni 10.000 zł będzie leżeć nieoprocentowane?

Wszystko zależy od banku z którego będziesz zlecać przelew. Tutaj możesz sobie sprawdzić jak to wygląda:

http://www.sesjeelixir.pl/

Generalnie można założyć, że na te 99% dzisiaj dojdzie, no chyba że masz konto w ING albo Lukasie.

--
xbartx

Data: 2010-12-23 10:19:55
Autor: Iksinski

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:iev3ro$i01$3inews.gazeta.pl...

Wyłącznie z Twojego, chociaż ostatnio ktoś pisał na grupie, że
niekoniecznie.

Nie pamiętam co mówi o tym regulamin, ale z praktyki wiem, że przelew nie musi pochodzić z konta właściciela lokaty.