[getinonline] Lokata na start po raz drugi ?

Data: 2010-12-12 18:52:59
Autor: cspol
[getinonline] Lokata na start po raz drugi ?
Witam !
Właśnie kończy się moja 'lokata na start'. Oczywiście zaproponowali mi przedłużenie, ale spośród standartowych lokat.
A może inaczej ?
Czy ktoś z szanownych forumowiczów odczekał aż pieniążki wrócą na konto i próbował ponownie wystartować z 'lokatą na start"

Pozdrawiam

CzS

Data: 2010-12-12 19:38:12
Autor: Krzysztof

"cspol" <cspol@poczta.fm> wrote in message news:4d050bff$0$27025$65785112news.neostrada.pl...
[...]

na 99% to jest lokata niestandardowa i nieodnawialna; sam opis tej lokaty mowi, ze to lokata na zachete do wspolpracy z bankiem i mozna zalozyc ja tylko raz.
Chyba ktos pisal na grupie, ze jak sie zlozy wniosek i nie skorzysta to nie ma juz powrotu do oferty tej lokaty.

[getinonline] Lokata na start po raz drugi ?