Lokata na szóstkę z plusem ALIOR?

Data: 2012-03-19 13:45:24
Autor:
Lokata na szóstkę z plusem ALIOR?
Witam chciałem ulokowac trochę na tej lokacie po obejrzeniu reklamy

pisze w niej że zrywając lokatę przed terminem, zachowujesz zarobione odsetki.

Ale czy to na pewno tak działa - bo w odpowiedziach i pytaniach na pytanie:

Czy możliwe jest zerwanie lokaty bez utraty odsetek? Alior odpowiada: Nie,
zerwanie lokaty wiąże się z utratą odsetek.

No to ja juz nic nie rozumiem?

Aha i jaka jest optymalna kwota bez podatku do końca marca chyba jeszcze można
uniknąć podatku? --

Data: 2012-03-19 19:18:37
Autor: Krzysztof

<janekwojcik.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:jk7d9k$8vj$1inews.gazeta.pl...
[...]

to jest specjalna lokata, zerwanie bez utraty odsete, opisane jest na ich stronie, jezeli czytasz ich FAQ, to tam jest informacja ogolna dotyczaca standardowych lokat, gdzie nie ma odsetek za przedterminowe zerwanie.

Lokata na szóstkę z plusem ALIOR?