Lokata promocyjna w mBanku.

Data: 2012-02-01 15:06:21
Autor:
Lokata promocyjna w mBanku.
Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę: kwota minimalna lokaty codziennej w
mBanku to 5000, nie 1000, tak? CZY ONI ZWARIOWALI? :(

Data: 2012-02-01 16:13:30
Autor: Waldek
Lokata promocyjna w mBanku.

Użytkownik <assembea.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jgbkdd$bfr$1inews.gazeta.pl...
Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę: kwota minimalna lokaty codziennej w
mBanku to 5000, nie 1000, tak?

CZY ONI ZWARIOWALI? :(

Chyba tak, skoro dają .... 3%  ;P

Data: 2012-02-02 12:03:33
Autor: MrMrooz
Lokata promocyjna w mBanku.
  <assembea.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę: kwota minimalna lokaty codziennej w
mBanku to 5000, nie 1000, tak? CZY ONI ZWARIOWALI? :(
Pewnie tak, ale zdecyduj się czy masz na myśli lokatę jednodniową w mB (min 5000@3%pa) o której piszesz w tekście czy też promocyjną jednodniówkę zakładaną w ramach promocji, ciągle przedłużanych, Twój Wyższy Zysk I, II i III (min 1000zł@4%pa).

Co do tej drugiej, to obawiam się że już się nie można załapać, mogą skorzystać tylko Ci, co w przeszłości spełnili wymagane warunki.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2012-02-02 12:57:10
Autor: jureq
Lokata promocyjna w mBanku.
Dnia Thu, 02 Feb 2012 12:03:33 +0000, MrMrooz  napisał(a):

[...]

A ktoś dostał przedłużenie po 31.01? Bo ja się kiedyś załapałem, ale teraz info o przedłużeniu nie mam.

Data: 2012-02-03 18:59:46
Autor:
brak wiadomości, ale działa link

ja też nie dostałem wiadomości z lokatami promocyjnymi, ale działa link: 'https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/index.html działa na pewno, wczoraj zakładałem lokaty w mbanku.