[Sync] Lokata rekomendacyjna

Data: 2012-11-05 06:36:14
Autor: SERG
[Sync] Lokata rekomendacyjna
Witam

Jest może jakaś osoba na tej grupie, która posiada lokatę rekomendującą oraz chciała by pomóc i zostać osoba polecającą? :)
Planuję założyć tę lokatę, ale potrzebuje jakiejś osoby rekomendującej.
Dodam, że nie jestem i do tej pory nie byłem klientem Synca.

Data: 2012-11-05 10:22:34
Autor: Waldek

Użytkownik "SERG" <marcin_netNOSPAM@pocza.fm> napisał w wiadomości news:k77j8e$3c8$1usenet.news.interia.pl...
Witam

Jest może jakaś osoba na tej grupie, która posiada lokatę rekomendującą oraz chciała by pomóc i zostać osoba polecającą? :)

Poszlo na priv

Data: 2012-11-05 18:40:09
Autor: SERG
W dniu 2012-11-05 10:22, Waldek pisze:

> Poszlo na priv

Nic do mnie nie dotarło, w SPAMie też niestety nic nie ma. Był błąd w adresie i w nazwie serwera była "zjedzona" literka ""t"".
Jak by dało jeszcze raz przesłać to by było super. Trzeba wyciąć NOSPAM z adresu @.

[Sync] Lokata rekomendacyjna