Lokata rentierska w Noble Banku

Data: 2009-10-06 22:31:37
Autor: Valdi.Pavlack
Lokata rentierska w Noble Banku
"Lukasz" news:hag87a$68g$1inews.gazeta.pl

Witam,

Cześć

chciałbym bezpiecznie (wiem pojęcie względne) zainwestować wolne środki i
mieć z tego tytułu co miesiąc wypłacane odsetki. Zaciekawiła mnie oferta
lokaty rentierskiej w Noble Banku. Interesowałby mnie okres 12 miesięcy.
Wg.
moich obliczeń co miesiąc mógłbym liczyć na ponad 5000 zł odsetek. Czy ten
typ "inwestycji" jest opłacalny czy może lepiej poszukać czegoś innego?
Dodatkowo co sądzicie o samym banku, nigdy nie miałem do czynienia  z
Getinem, a o ile sie orientuje do niego właśnie należy Noble. Jak
oceniacie
ten bank oraz jak układa(ła) się z nim współpraca?

Domyślam się, że masz na myśli tą lokatę: http://www.noblebank.pl/970.htm
A więc w skali roku masz 5,35% - 19% podatku od wypracowanych odsetek. Czy
gra warta świeczki? IMHO nie. Dlaczego? A no dlatego, że ten sam bank
oferuje w moim odczuciu lepsze produkty. Dodatkowo 12 miesięcy w obecnym
chwili to cholernie długi okres czasu i tylko szklana kula wie czy
przypadkiem za niedługo RPP nie zacznie pchać stóp procentowych do góry...
Co zatem zrobić?
Po pierwsze jak już to pakował bym te pieniądze na okres nie większy niż 6
miesięcy i... i jeżeli masz takie możliwości i chęci to w takie instrumenty,
które zagwarantują mi to, że od tego co kasa zarobi złodziejskie państwo nie
dostanie nawet grosza, czyli - produkty (lokaty) omijające belkę.
Zatem teraz wybór należy do Ciebie:
1. Zakładasz na siebie, żonę, kochankę itp. konto w eurobanku i tam
przelewasz kasę która sobie pracuje na antybelkowych kontach
2. Dzielisz posiadany kapitał przez 15000 a następnie zakładasz w OF/Noble
lokaty optymalne (max. okres trwania to 6 miesięcy) :)

Innych opcji nie widzę. Może za tępy jestem - nie mi to już oceniać :)

Pozdraviam.

Data: 2009-10-06 22:40:10
Autor: Lukasz
[...]

Dziękuje za informację, możesz coś więcej napisać na temat lokat optymalnych? Na stronie Noble Bank ich nie widzę (?).

P.S. Tępy na pewno nie jesteś :).

--
Łukasz

Data: 2009-10-06 22:48:25
Autor: Valdi.Pavlack
Lokata rentierska w Noble Banku
"Lukasz" news:hag9us$dq6$1inews.gazeta.pl

Dziękuje za informację, możesz coś więcej napisać na temat lokat
optymalnych? Na stronie Noble Bank ich nie widzę (?).

http://lokaty.open.pl/form1/93/
To chyba powinno wystarczyć :)

P.S. Tępy na pewno nie jesteś :).

Nie mów tak bo się czerwienie na policzkach :P ;)

Pozdrawiam.

Data: 2009-10-06 23:30:47
Autor: Lukasz
[...]

Serdecznie dziękuje za pomoc! Poczytam :).

--
Łukasz

Lokata rentierska w Noble Banku