Lokata rewolwer w OF

Data: 2009-05-11 12:41:01
Autor: jijomo
Lokata rewolwer w OF
Witam.
Mam dwa pytania odnosnie lokaty rewolwer oferowanej na https://lokaty.open.pl/form1/50/ :

1. Co sie stanie, jesli po zlozeniu wniosku o lokate nie dokonam w przeciagu dwoch tygodni przelewu na podany numer konta?
Czy groza mi z tego powodu jakies przykrosci?
Czy bede mogl zaraz po uplywie tych dwoch tygodni zlozyc kolejny wniosek?

2. Czy dobrze rozumiem, ze jesli po trzech miesiacach ta lokata bedzie nadal w ofercie OF, to mozna zerwac poprzednia lokate, zalozyc od razu nowa i w ten sposob zamienic kapitalizacje roczna w trzymiesieczna? ;)

pzdr. jijomo

Data: 2009-05-11 10:47:33
Autor:
Lokata rewolwer w OF
1. Co sie stanie, jesli po zlozeniu wniosku o lokate nie dokonam w przeciagu
dwoch tygodni przelewu na podany numer konta?

Nic się nie stanie

2. Czy dobrze rozumiem, ze jesli po trzech miesiacach ta lokata bedzie nadal w ofercie OF, to mozna zerwac poprzednia lokate, zalozyc od razu nowa i w ten sposob zamienic kapitalizacje roczna w trzymiesieczna? ;)

Sprytne :) Tylko nowy wniosek trzeba by wysłać odpowiedni wcześniej, bo
zerwanie lokaty trwa 1-2 dni i w tym czasie lokata może zniknąć z oferty. --

Data: 2009-05-11 07:29:15
Autor: ewelina.pastuszak
Lokata rewolwer w OF
On 11 Maj, 12:47, " " <aneczka.je...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> [...]

Sprytne :) Tylko nowy wniosek trzeba by wysłać odpowiedni wcześniej, bo
zerwanie lokaty trwa 1-2 dni i w tym czasie lokata może zniknąć z oferty.

Trzeba się dowiedzieć, czy lokata automatycznie jest przedłużana czy
nie. Jeśli jest, to automatycznie się przedłuży (ale czy na starych
czy na nowych warunkach to trzeba sprawdzić), ale wtedy na rezygnację
z niej jest określony termin np. 3 dni do końca trwania lokaty.

Data: 2009-05-11 16:33:18
Autor: Valdi.Pavlack
Lokata rewolwer w OF
<ewelina.pastuszak@gmail.com>

Trzeba się dowiedzieć, czy lokata automatycznie jest przedłużana czy nie.

Ty decydujesz czy lokata ma być przedłużana czy nie.

Data: 2009-05-11 16:47:56
Autor: jijomo
Lokata rewolwer w OF
Valdi.Pavlack pisze:

Trzeba się dowiedzieć, czy lokata automatycznie jest przedłużana czy nie.

Ty decydujesz czy lokata ma być przedłużana czy nie.

A jakie wlasciwie sa praktyczne skutki zaznaczenia albo niezaznaczenia tej opcji? Bo rozumiem, ze to nie ma wplywu na zrywanie lokaty po tych trzymiesiecznych okresach, tylko na to, co sie z nia dzieje po uplywie tych dwoch lat, jesli nie zostanie zerwana wczesniej?

pzdr. jijomo

Data: 2009-05-11 17:17:46
Autor: Valdi.Pavlack
Lokata rewolwer w OF
"jijomo" news:gu9dqq$dgc$1sunflower.man.poznan.pl

[...]

IMHO jest to rzecz jednoznaczna. Odnowienie bądź nieodnowienie danej lokaty
określa to co stanie się z pieniędzmi po faktycznym zakończeniu lokaty.

Data: 2009-05-12 20:56:30
Autor: Arek
Lokata rewolwer w OF
Valdi.Pavlack napisał(a) w wiadomości: ...
[...]

Literalnie rzecz biorąc to jest to wybór czy przedłuży się automatycznie po 24
miesiącach. Tylko może już jej nie być w ofercie...
Nigdy nie zakładałem nic w OF ale w opisach ich lokat jest gwiazdka przy
odnawialności, tak jakby nie chciało im się precyzować opisu.
Podejrzeawm, że szablonu też nie chce im się zmieniać.

Arek

Data: 2009-05-11 22:22:46
Autor: zlotowinfo
Lokata rewolwer w OF
Użytkownik <aneczka.jedna@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gu8vo5$f4m$1inews.gazeta.pl...
[...]

lub zmienić procent
składałem wniosek na 7%, pare dni temu patrzałem i ta oczekująca 6,5%

wiadomo olać, założyłem rewolwer

Data: 2009-05-11 23:06:01
Autor: Valdi.Pavlack
Lokata rewolwer w OF
"zlotowinfo" news:gua1e8$shm$1inews.gazeta.pl

lub zmienić procent
składałem wniosek na 7%, pare dni temu patrzałem i ta oczekująca 6,5%

Obniżyli Ci oprocentowanie na oczekującej na założenie lokatę? (rozumiem, że
złożyłeś wniosek na lokatę 7 bądź 12 miesięczną, gdyż przed ostatnią obniżką
te dwa depozyty miały 7% w skali roku)
Jeżeli tak to trzeba było zadzwonić i złożyć reklamację :)

Data: 2009-05-12 07:10:54
Autor: ewelina.pastuszak
Lokata rewolwer w OF
On 11 Maj, 23:06, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
> [...]

te dwa depozyty miały 7% w skali roku)
Jeżeli tak to trzeba było zadzwonić i złożyć reklamację :)

Większość banków zmieniła oprocentowanie po ostatnim ścięciu stóp
procentowych. No i w tym wypadku osoby, które nie zdążyły wziąć
intratnych lokat, polisolokat na 7-8 %  teraz muszą się zadowolić 6,5%
maksymalnie, taka sytuacja jest obecnie w wielu bankach. Konkurencja
jest spora, więc jest co wybierać.
http://najlepszalokata.blogspot.com/2009/05/banki-stopy-bez-zmian-lokaty-w-do.html

Data: 2009-05-12 20:58:27
Autor: Arek
Lokata rewolwer w OF
[...]

Jest gdzieś napisane, czy oprocentowanie obowiązuje z chhwili złożenia
wniosku, czy wpływu pieniędzy na konto, czy jeszcze jakoś inaczej?

Arek

Data: 2009-05-13 12:34:27
Autor:
Lokata rewolwer w OF
Arek <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid> napisał(a):
Jest gdzieś napisane, czy oprocentowanie obowiązuje z chhwili złożenia
wniosku, czy wpływu pieniędzy na konto, czy jeszcze jakoś inaczej?

Od chwili wpłynięcia kasy an konto, nawet jeśli 1-2 dni nie widać jej na koncie

Data: 2009-05-13 17:04:02
Autor: Końrad N.S.
Lokata rewolwer w OF
Użytkownik <aneczka.jedna@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gueeoj$slc$1inews.gazeta.pl...

Jest gdzieś napisane, czy oprocentowanie obowiązuje z chhwili złożenia
wniosku, czy wpływu pieniędzy na konto, czy jeszcze jakoś inaczej?

Od chwili wpłynięcia kasy an konto, nawet jeśli 1-2 dni nie widać jej na koncie

jeśli chodzi o wysokość oprocentowania, to wniosek jest ważny przez 14 dni, nawet mimo zmiany w ofercie noble/open. 14 dni oczekują na wpłatę, po 14 dniach wniosek wygasa.

Data: 2009-05-13 13:43:35
Autor: Końrad N.S.
Lokata rewolwer w OF
Użytkownik "Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w wiadomości news:gucgu8$pk8$1news.onet.pl...

Jest gdzieś napisane, czy oprocentowanie obowiązuje z chhwili złożenia
wniosku, czy wpływu pieniędzy na konto, czy jeszcze jakoś inaczej?

14 dni jest ważny wniosek i zawarte w nim oprocentowanie.

Lokata rewolwer w OF